Kiukutteleeko teidän miehet?
Esim. aamuisin "aaargh, pitää herätä ja mennä töihin!" ja torkuttaa monta kertaa. Työt on siis kotona viereisessä huoneessa ja kyllä, ovat välillä stressiä ja vastuuta sisältäviä juttuja. Mutta ensin murisee ja ärisee sängyssä minulle ja seuraavassa hetkessä on aurinkoisen kuuloisena videopalavereissa. Sitten palaverin jälkeen tilittää, miten stressaavaa se oli.
Tai heittää teille omia tunteita kun välttelee epämieluisaa tekemistä, esim. "En halua soittaa isälleni kun se on niin raskas ihminen", sitten puhelun jälkeen tilittää, miten raskasta oli.
Olin juuri yli viikon mökillä ja huomasin, miten kevyttä oli olla yksin. Minä vain nousen ylös yksin, ja myös kumppanin kanssa, en valita.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Nälkäisenä on kiukkunen. Rauhoittuu kun saa ruokaa
Syökö jo kiinteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö jo kiinteitä?
Repesin.
Mun mies ei tee tota, minä teen.. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Mitä haet sillä käytöksellä?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko enemmän esimerkkejä?
Kysytköhän AP:lta?
Tällä viikolla mies kiukutteli isästään (ovat tiiviisti yhteydessä). Isä oli sanonut asioita joista mies pahoitti mielensä, ihan ymmärrettävää mutta miksi se oli minun ongelmani?
Mies myös pariin otteeseen muisteli lapsena kokemiaan vääryyksiä kotona ja koulussa. On mulla ollut sympatiaa tätä kohtaan, mutta kun olen kuullut samat asiat monta kertaa niin vain nyökyttelin.
Stressasi työstä ennen työpäiviä ja iltaisin kertoi miten rankkaa oli.
Mies lähti eilen reissuun ja jotenkin keveni taas olo. On hyviä hetkiä mutta päällimmäinen tunne on uupumus miehen jutuista. Pitääkö alkaa olla vuoroviikoin mökillä vai miten tästä selvitään?
Ap
Mieheni 59v. ei kiukuttele, eli valita, ikinä mistään. Ihailtavaa! Ei edes sairaana. En kehtaa sitten itsekään valitella kovin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni 59v. ei kiukuttele, eli valita, ikinä mistään. Ihailtavaa! Ei edes sairaana. En kehtaa sitten itsekään valitella kovin paljoa.
Ihanaa!
Miten voisi vaikuttaa kiukutteluun?
Joskus vähän leikisti "kiukuttelee", kun "kerjää huomiota":)
Vierailija kirjoitti:
Joskus vähän leikisti "kiukuttelee", kun "kerjää huomiota":)
Kunpa kiukuttelisi vain leikisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva kykenee itsereflektioon ja analysoimaan alitajuisia motiivejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva kykenee itsereflektioon ja analysoimaan alitajuisia motiivejaan.
Jos jokainen sanani analysoitaisi niin voi herranjestas.
Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos: analysoimalla asiaa ja kertaamalla sitä täälläkin vain vahvistat kiukuttelun energiaa ja luot sille tilaa mielessäsi.
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos: analysoimalla asiaa ja kertaamalla sitä täälläkin vain vahvistat kiukuttelun energiaa ja luot sille tilaa mielessäsi.
Ai että AP on itse aiheuttanut miehen käytöksen ja energeettisesti manifestoimalla luonut oman todellisuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi vaikuttaa kiukutteluun?
Ei toista voi muuttaa mitenkään, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö jo kiinteitä?
Pulloruokinnassa.