Naisen aukkojen nuoleminen ei kiinnosta yhtään.
Jotenkin ällöttää ajatus nuolla jotain persereikää tai pillua, kun niissä voi kaikenlaista pahaa makua olla ja ties mitä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ykkösaukkoa voi nuolla. Jos numero kaksi on ehdoton ei. sitten voisin pyöritellä kieltä toisen suussa.
Minulla taas on päinvastoin. Limaista kusenhajuista ykkösaluetta en nuole vaikka maksettaisiin. Kuivaa pestyä kakkosta voin kyllä lipoa. Inhoan limoja yli kaiken.
Et kyllä hetero ainakaan ole?
Mikset ole vaan reilusti miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti miehet vaatii naisia ottamaan poskeen..
Kuka vaatii?
Ei minulta ole koskaan yksikään mies vaatinut.
No kyllä prostituoiduilta saatetaan tätä vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti miehet vaatii naisia ottamaan poskeen..
Kuka vaatii?
Ei minulta ole koskaan yksikään mies vaatinut.No kyllä prostituoiduilta saatetaan tätä vaatia.
Ainoastaan silloin kun prostituoitu on töissä, poskeenotto kuuluu hänen palveluvalikoimaan, ja poskeen ottoa vaativa asiakas maksaa siitä.
Ihan sama naisilla; Hyvin voi vaatia pyllyn/pillun nuolentaa jos siitä maksaa sitä palvelua vapaaehtoisesti myyvälle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ykkösaukkoa voi nuolla. Jos numero kaksi on ehdoton ei. sitten voisin pyöritellä kieltä toisen suussa.
Minulla taas on päinvastoin. Limaista kusenhajuista ykkösaluetta en nuole vaikka maksettaisiin. Kuivaa pestyä kakkosta voin kyllä lipoa. Inhoan limoja yli kaiken.
Tosin jos limat inhottaa yli kaiken, niin ei kyllä miehen kanssa oleminen onnistu.
Penis kun erittää nimenomaan limoja. Touhutipat ja sperma olisi maailmanloppu tuollaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minua naisena ei kiinnosta mies, jota ei kiinnosta nuoleminen.
Täysin turn off tuollainen lapsellinen naisen sukupuolielimistä ällöttyminen :DOnneksi jokainen saa valita kenen kanssa on.
No syväkurkutatko?
Validi vastakysymys, ja huomaamme alanuolista että vastaus on kielteinen. Naiset haluaa että toinen panostaa, mutta itse ei olla valmiita siihen.
Validi vastakysymys olisi, että kai nainen antaa itsekin miehelle suuseksiä, kun sen saaminen mieheltä on tärkeää.
Syväkurkutus ei tuohon liity, vaan suuseksi vs. suuseksi.Eikä perus suuseksin antaminen ole mitään ihme panostamista, surkeita asenteita teillä.
Ei kelpaisi tuollaiset, huonoja miehiä.
Hyvä mies rakastaa nuolla pilllua, aivan kuten itsekin rakastan ottaa suuhun.
Hah, arvasin. Heikkoa panostusta, eikä kelpaisi tuollainen huono, puoliteholla käyvä nainen. Itse rakastan suuseksin antamista, sekä edestä että takaa, naamalla istumista (vastaanottavana tietenkin), mutta ei kyllä kiinnosta tippaakaan joku köyhä suuseksin vastaanottaminen. Jos nenäsi ei litisty vasten vatsaani, voit yhtä hyvin mennä kotiin. Kakomisrefleksistä pääsee eroon kun tahtoa ja tarmoa löytyy, ei muuta kun intoa peliin, tytöt! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minua naisena ei kiinnosta mies, jota ei kiinnosta nuoleminen.
Täysin turn off tuollainen lapsellinen naisen sukupuolielimistä ällöttyminen :DOnneksi jokainen saa valita kenen kanssa on.
No syväkurkutatko?
Validi vastakysymys, ja huomaamme alanuolista että vastaus on kielteinen. Naiset haluaa että toinen panostaa, mutta itse ei olla valmiita siihen.
Validi vastakysymys olisi, että kai nainen antaa itsekin miehelle suuseksiä, kun sen saaminen mieheltä on tärkeää.
Syväkurkutus ei tuohon liity, vaan suuseksi vs. suuseksi.Eikä perus suuseksin antaminen ole mitään ihme panostamista, surkeita asenteita teillä.
Hyvä mies rakastaa nuolla pilllua, aivan kuten itsekin rakastan ottaa suuhun.Hah, arvasin. Heikkoa panostusta, eikä kelpaisi tuollainen huono, puoliteholla käyvä nainen. Itse rakastan suuseksin antamista, sekä edestä että takaa, naamalla istumista (vastaanottavana tietenkin), mutta ei kyllä kiinnosta tippaakaan joku köyhä suuseksin vastaanottaminen. Jos nenäsi ei litisty vasten vatsaani, voit yhtä hyvin mennä kotiin. Kakomisrefleksistä pääsee eroon kun tahtoa ja tarmoa löytyy, ei muuta kun intoa peliin, tytöt! :D
Siis mitä arvasit?
Kysymys oli typerä eikä todellakaan verrattavissa siihen, että mies nuolee.
Kerro nyt mitä arvasit?
Minulla ei ole kakomisrefleksiä oikein koskaan ollutkaan, eikä minulle kelpaa mies joka rinnastaa perus nuolemisen syväkurkuttamiseen.
Typerä mies on turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero olen. Mieheen en suullani koske mihinkään. Ällöttää jo pelkkä ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole vaan reilusti miehen kanssa?Hetero olen. Mieheen en suullani koske mihinkään. Ällöttää jo pelkkä ajatuskin.
Ok
Syväkurkutus ei tuohon liity, vaan suuseksi vs. suuseksi.
Eikä perus suuseksin antaminen ole mitään ihme panostamista, surkeita asenteita teillä.
Hyvä mies rakastaa nuolla pilllua, aivan kuten itsekin rakastan ottaa suuhun.