Naisen aukkojen nuoleminen ei kiinnosta yhtään.
Jotenkin ällöttää ajatus nuolla jotain persereikää tai pillua, kun niissä voi kaikenlaista pahaa makua olla ja ties mitä.
Kommentit (49)
Ja minua naisena ei kiinnosta mies, jota ei kiinnosta nuoleminen.
Täysin turn off tuollainen lapsellinen naisen sukupuolielimistä ällöttyminen :D
Onneksi jokainen saa valita kenen kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Täysin turn off tuollainen lapsellinen naisen sukupuolielimistä ällöttyminen :DOnneksi jokainen saa valita kenen kanssa on.
Harvaa kiinnostaa se suusyöpä.
Nainen joka makaa jännittyneenä ja ihan hiljaa jalat levällään, on aika luotaantyöntävä nuoltava.
Mutta nainen joka nauttii siitä, päästää nautinnon ääniä, liikuttaa lantiotaan suutani vasten ja ottaa päästäni kiinni ohjatakseen suuni juuri sinne minne kiimassaa haluaa, on todella kiihottava ja ihana. Silloin todella nautin nuolla, antaa parastani ja tuottaa niin suurta nautintoa kuin vain mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin turn off tuollainen lapsellinen naisen sukupuolielimistä ällöttyminen :DOnneksi jokainen saa valita kenen kanssa on.
Harvaa kiinnostaa se suusyöpä.
Ei tuo kyllä mitenkään normaalia ole, jos hetero- tai bi-miestä ällöttää naisen sukupuolielimet eikä kiinnosta nuolla.
Että sen puoleen et oikein tiedä mistä puhut, mutta ehkä tuollaiselle estoisemmallekin tapaukselle joku sopiva nainen löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdenillan suhteissa on todellakin mietittävä nuolemista. Suosittellaan että vasta sitten nuollaan pimperoa kun suhde on vakiintunut. Muutoin tupakka on terveellisempi valinta.
Monet naiset ei tätä kai tajua, kun valittavat, että yhdenillan kiimapanoissa ei saa suuseksiä.
Saa niissä. Eihän se kovin järkevää ole tuntemattoman elintä nuolla tai imeä, mutta himo vie joskus naista ja miestä.
Parasta seksiähän on juuri sellainen oikein intohimoinen seksi, jossa ei mietitä mitään tuollaisia syöpäriskin kaltaisia tylsyyksiä.
ykkösaukkoa voi nuolla. numero kaksi on ehdoton ei. sitten voisin pyöritellä kieltä toisen suussa.
Mua ei huvita saada aukkoihin mitään. Ihan typerää. Ei tunn miltään.
Mieluummin siitä ulkopuolelta ihanaa nuolemista tai sormilla lirputusta,saa ekstaasiin!
Vierailija kirjoitti:
ykkösaukkoa voi nuolla. Jos numero kaksi on ehdoton ei. sitten voisin pyöritellä kieltä toisen suussa.
Minulla taas on päinvastoin. Limaista kusenhajuista ykkösaluetta en nuole vaikka maksettaisiin. Kuivaa pestyä kakkosta voin kyllä lipoa. Inhoan limoja yli kaiken.
Pieni ja vilkelä pippeli ei kelpaa, mutta kieli kyllä? Hei haloo naiset, mitä ihmettä nyt taas?
No eihän se pippeli tee yhtään mitään hyvää, paitsi itselleen. Ettekö tajua miehet jo, ettei se emättimen reunat ole sama kuin sen kullin ympärillä.
Milloinse meneekään perille!
Jos on jossain joku piste, jossa joku tunto, se ei ole sama kuin ukon kullilla.
Alkaa jo ottaa todella koville, kun ei ymmärretä,että se tosdellakin on se klitoris joka tuottaa saman nautinnon kuin se kullin hierominen, paitsi että enemmänkin se tekee! ja jos vielä pillun sisällä on se penis, niin silloin se orgasmin hetkelleä lyö kyytiä siihen kaluunkin kovaa!
Kaiken hekuman huippu! Koittakaa miehet tehdä noin naisillenne, ei ole vaikeaa eikä vaadi paljoa.
Miten tämä voi olla niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
No syväkurkutatko?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei huvita saada aukkoihin mitään. Ihan typerää. Ei tunn miltään.
Mieluummin siitä ulkopuolelta ihanaa nuolemista tai sormilla lirputusta,saa ekstaasiin!
Aika tylsää seksiä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se pippeli tee yhtään mitään hyvää, paitsi itselleen. Ettekö tajua miehet jo, ettei se emättimen reunat ole sama kuin sen kullin ympärillä.
Alkaa jo ottaa todella koville, kun ei ymmärretä,että se tosdellakin on se klitoris joka tuottaa saman nautinnon kuin se kullin hierominen, paitsi että enemmänkin se tekee! ja jos vielä pillun sisällä on se penis, niin silloin se orgasmin hetkelleä lyö kyytiä siihen kaluunkin kovaa!
Kaiken hekuman huippu! Koittakaa miehet tehdä noin naisillenne, ei ole vaikeaa eikä vaadi paljoa.
Ymmärrämme hyvin että sinulla ei onnistu mikään. Et kai puhu muiden naisten puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan orgasmini ihan pelkällä kullilla ja pohjasta. Lämmityelyyn klitorikseni sopii mitä parhaimmin, mutta voimakkaimmat orgasmit saan nimenomaan sillä pippelillä. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syväkurkutatko?
Validi vastakysymys, ja huomaamme alanuolista että vastaus on kielteinen. Naiset haluaa että toinen panostaa, mutta itse ei olla valmiita siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No syväkurkutatko?
Validi vastakysymys, ja huomaamme alanuolista että vastaus on kielteinen. Naiset haluaa että toinen panostaa, mutta itse ei olla valmiita siihen.
No ei ole validi vastakysymys, ja eiköhän ne alapuolet tulleetkin juuri siksi eikä siitä syystä, ettei nainen itse haluaisi panostaa ;)
Vai laittaako mies naista nuollessaan jotain kurkkuunsa?
Vai millä tavalla oli mielestäsi validi vastakysymys?
Vierailija kirjoitti:
Pieni ja vilkelä pippeli ei kelpaa, mutta kieli kyllä? Hei haloo naiset, mitä ihmettä nyt taas?
Hei haloo, mitä ihmettä nyt taas?
Nuoleeko ja imeekö se pippeli klitorista, vai miten se nyt tähän liittyy?
Vai onko käsityksesi suuseksin antamisesta naiselle se, että työnnellään vaan kieltä vakoon? 😂
Jos haluaa saada suuseksiä yhdenillan jutuissa (kuten minä), niin silloin pitää vain tutustua oikeanlaiseen mieheen siellä baarissa, puistossa, terassilla, rannalla tms. OIkeanlaisen miehen, eli miehen joka antaa mielellään suuseksiä, tunnistaa kyllä. Hän ei ole se elvistelevän kusipään oloinen pelimies, vaan ehkä astetta kohteliaampi mies jonka silmissä on pilkettä ja vähän kiimaakin kun hänen kanssaan flirttailee. En väitä, että onnistun sataprosenttisesti, mutta valtaosa näistä satunnaisista miehistä nuolevat enemmän kuin mielellään.