Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia hyviä rauhoittavia lääkkkeitä on olemassa? Oli yksi unilääke mutta ei enää vaikuta samalla tavalla kun aivot on siedättyny tälle ko lääkkeeelle.

Vierailija
13.06.2022 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemuksieni mukaan kymppimillin taivaansininen Diapami on paras. Ylivoimaisesti. Edes puolta vahvemmat bentsot eivät pärjää taivaansiniselle. Viime käytöstä on silti itsellänikin jo useampi vuosi. En käytä rauhoittavia edes joka vuosi, mutta olen aikoinaan käyttänyt niitä vuosia ja ahkerastikin.

Vierailija
2/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras unilääke on varmasti että elämä on tasapainossa, stressi hallinnassa, on sinut asioiden kanssa ja elintavat on terveelliset.

Kaikissa lääkkeellisissä rauhoittavissa on omat haittansa. Niille on paikkansa ja osalle jossain kohtaa varmaan hyvin tarpeellisia ja joillekin pitkäaikainenin tarve mutta sellaista vain hyvää ei varmaan ole. Tasapainoilua tehon ja haittojen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sun aivoista.

Vierailija
4/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivatril on paras bentso. Ei se kyllä väsyttävä ole mutta päiväsaikaan paras.

Vierailija
5/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenox

Vierailija
6/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pam pam pam pam pamia, ai ku sinä ootkin niin namia!

Vierailija
7/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kuule jotain pitkästyttävää kirjaa ja uni tulee. Päivällä käy kävelyllä ym. On ihme juttu miten joka vaivaan pitää saada lääke, mitään ei itse haluta tehdä oman hyvinvoinnin eteen.

Vierailija
8/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Kokoomuksen kannanottoa, miten työllisyys on parasta sosiaaliturvaa...

Vierailija
9/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue kuule jotain pitkästyttävää kirjaa ja uni tulee. Päivällä käy kävelyllä ym. On ihme juttu miten joka vaivaan pitää saada lääke, mitään ei itse haluta tehdä oman hyvinvoinnin eteen.

HV.

Vierailija
10/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapam, sitten opamox. Diapamia on erittäin vaikea saada, opamoxia helpompi mutta silloinkin joutuu melko rankasti liioittelemaan oireitaan että reseptin saa.

Kiitos vaan teille väärinkäyttäjille ja s*adistilääkäreille tästäkin!

Vierailija
11/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien kokemuksieni mukaan kymppimillin taivaansininen Diapami on paras. Ylivoimaisesti. Edes puolta vahvemmat bentsot eivät pärjää taivaansiniselle. Viime käytöstä on silti itsellänikin jo useampi vuosi. En käytä rauhoittavia edes joka vuosi, mutta olen aikoinaan käyttänyt niitä vuosia ja ahkerastikin.

Diapam on pitkävaikutteisin bentso, joten vaikea uskoa että pitkään toimisi unilääkkeenä. Jos ottaa joka ilta niin sitten on koko ajan vaikutuksen alaisena.

Vierailija
12/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xanor?

Vierailija
13/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoat itsesi noilla mieliala lääkkeillä, anna mun kaikki kestää :DDD Lopeta ne lääkkeet ja vierottaudu.

Vierailija
14/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöset länkyttäjät pitäisi pakottaa tilaan (yliväsymys) jossa ihminen ei pysty

nukkumaan koska on LIIAN väsynyt nukkuakseen ja sanoa sitten että lue sitä kirjaa kun syke on pilvissä ja olo oksettavan huono yliväsymyksen takia.

Tässä tilassa on pakko saada lääkkeillä unta ja pian koska ihminen ei monta vrk

pysy elossa ilman unta. (7vrk tais olla maksimi)

Vierailija
15/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on lääkäri joka jakaa nappeja mammapalstan kommentteihin nojaten?

Haluan ehdottomasti tälle.

Vierailija
16/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappia naamaan niin varmasti auttaa. Juu juu

Vierailija
17/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temestaa, Opamoxia ja Diapamia olen syönyt. Hyviä kaikki. Ja nukkumiseen käytän Tenoxia. Toimii erinomaisesti.

Vierailija
18/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään aineita nukkumiseen, en ole narkomaani.

Vierailija
19/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöset länkyttäjät pitäisi pakottaa tilaan (yliväsymys) jossa ihminen ei pysty

nukkumaan koska on LIIAN väsynyt nukkuakseen ja sanoa sitten että lue sitä kirjaa kun syke on pilvissä ja olo oksettavan huono yliväsymyksen takia.

Tässä tilassa on pakko saada lääkkeillä unta ja pian koska ihminen ei monta vrk

pysy elossa ilman unta. (7vrk tais olla maksimi)

Olen valvonut 7 vrk useamman kerran, ei ole hauskaa.

Eri

Vierailija
20/34 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään aineita nukkumiseen, en ole narkomaani.

😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi