Sisäreidet hankautuivat kipeiksi
Ikinä ennen ei ole näin käynyt, mutta nyt kun olin kävelyllä mekko päällä ja tuli tosi kuuma ja sisäreiteni hankautuivat ja nyt iho on punottava ja silleen koholla, kirvelee ihan tosi paljon. Mikähän tähän auttais,
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen (ja edullinen ratkaisu):
https://www.tokmanni.fi/naisten-reisisuojat-pola-1-pr-pkt-6419860499574
Ihme juttu kun näitä ei ole lainkaan koossa XS tai edes S.
Ihan kuin tarvetta olisi vain L ja XL malleille.
Vierailija kirjoitti:
Olet laihduttamisen tarpeessa. Läskit reidet hankaavat yhteen.
Mulla ei ainakaan ole painosta kiinni. Välillä hoikempana hankaa ja painavampana ei. Henkimaailman hommia. Hikoilu ja ilmankosteus vaikuttaa.
Itse katkaisen nyppyisiksi käyneet sukkahousut ohuiksi pyöräilyshortseiksi hameen alle. Olen tilannutkin muutamat chub rubit Snagilta, hauskan värisiä eivätkä maksa paljoa. Tosin nuo katkaistut sukkikset ovat ilmaiset, kun eivät enää muuhun kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Naisen anatomiasta mitään ymmärtämättömät täällä taas kommentoivat. Reidet voivat hangata yhteen, vaikka nainen olisi alipainoinen anorektikko.
Lahkeelliset alushousut käyttöön.
Tunnen myös miehiä, joille tämä on ongelma. Ja ihan normaalin muotoisia ovat he, enemmän lihaksikkaat kuin rimpat jalat kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä oli. Etsi vain tarkkaan sitä kiemuraista kirjainta tai pyydä äiti auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä xs- ja s-koossakin myytäisiin, jos olisi kysyntää.
lahkeelliset alushousut tai sitten vaikka teippiä alueelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on niitä kaikenkokoisille, reisien hinkkautuminen yhteen kun ei aina ole lihavuusongelma, vaan voi vaikka olla nivel/nivelet väärässä asennossa, joka saa saman ilmiön aikaan. synnynnäinen tila, minullakin sellainen. aiheuttaa muitakin ongelmia kuten jalat rasittuvat helpommin jne.
Itse katkaisen sukkahousut, toiminut hyvin myös esim. ulkomailla kun on se +40..
Hoikka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä xs- ja s-koossakin myytäisiin, jos olisi kysyntää.
S-kokoa saa Tokmannilta ja xs-koonkin varmasti löydät interwebsistä :)
Vierailija kirjoitti:
reisien hinkkautuminen yhteen kun ei aina ole lihavuusongelma, vaan voi vaikka olla nivel/nivelet väärässä asennossa, joka saa saman ilmiön aikaan. synnynnäinen tila, minullakin sellainen. aiheuttaa muitakin ongelmia kuten jalat rasittuvat helpommin jne.
Just joo. Jos "lonkka on siinä asennossa" että hoikatkin reidet hinkkaavat toisiaan vasten vereslihalle niin liikkuisit pyörätuolilla..
Tunnetuin historiallinen henkilö joka kärsi kävellessäkin punaiseksi hankautuvista reisistä oli muuan H Göring jonka ulkoista habitusta ei saatu enää peiteltyä edes räätälin tekemillä uniformuilla (ts. puolijoukkueteltta jossa oli natsat)
Göring onnistui piilottamaan popsimansa syanidikapselin nimenomaan tätä vaivaa hoitamaan toimitettuun rasvapurkkiin mikä tiedoksi jos pelaatte Trivial Spruittia tai vastaavaa.
Olen huomannut tämän raivostuttavan ongelman ensi kertaa tänä kesänä kun olen viimeisilläni raskaana, aiemmat lapset on syntyneet talvella niin että olen ehtinyt omiin mittoihin kesäksi. Aivan kauheaa! En ymmärrä miten lihavat ihmiset kestävät tätä joka kesä, minulla menisi jo tähän hermot niin pahasti että laihduttaisin...
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei toimi yhtään, puristavat reidet rumille kuopille tai rullautuvat. Suosin lahkeellisia alushousuja.
Parissa päivässä noi hiertymät paranee.
Vierailija kirjoitti:
Miten reidet voi ottaa yhteen.
Jos on pihtipolvet niin yleensä reidetkin hankaa toisiaan. Eli tarvi olla lihava.
Samaa ongelmaa olisi miehilläkin, jos he kävelisivät hame päällä. Nythän heillä on aina housuissa lahkeet.
Ennalta ehkäisyyn ehkä parasta on jaloille suunnattu hiertymienestoon tarkoitettu compeed puikko. Sellainen turkoosin vihreä. Ja saa käyttää mekkojen alla millaisia alushousuja vain haluaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla hankaavat reidet yhteen?
Minulla ainakin ruumiinrakenteen takia, sama vaiva ollut jo teininä mitoilla 165cm/49kg ihan siinä missä nyt muutaman kilon painavampanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
reisien hinkkautuminen yhteen kun ei aina ole lihavuusongelma, vaan voi vaikka olla nivel/nivelet väärässä asennossa, joka saa saman ilmiön aikaan. synnynnäinen tila, minullakin sellainen. aiheuttaa muitakin ongelmia kuten jalat rasittuvat helpommin jne.
Just joo. Jos "lonkka on siinä asennossa" että hoikatkin reidet hinkkaavat toisiaan vasten vereslihalle niin liikkuisit pyörätuolilla..
Tunnetuin historiallinen henkilö joka kärsi kävellessäkin punaiseksi hankautuvista reisistä oli muuan H Göring jonka ulkoista habitusta ei saatu enää peiteltyä edes räätälin tekemillä uniformuilla (ts. puolijoukkueteltta jossa oli natsat)
Göring onnistui piilottamaan popsimansa syanidikapselin nimenomaan tätä vaivaa hoitamaan toimitettuun rasvapurkkiin mikä tiedoksi jos pelaatte Trivial Spruittia tai vastaavaa.
1) en kirjoittanut, että reiteni hinkkautuvat vereslihalle, mutta varmaan sekin voisi tapahtua, jos tarpeeksi pitkään kävelisin 2) reisien yhteenhinkkautumisesta kärsivät voivat ihan oikeasti kävellä itsekin ja elää ilman pyörätuolia. Varmasti reiteni hinkkautuisivat vieläkin enemmän, jos niissä olisi enemmän rasvaa, mutta joudun pakolla olemaan laiha, koska minulle on tuo synnynnäinen nivelongelma: olen pelkästään tuon vikani vuoksi suuremmassa riskissä saada tekonivelet.
kokeilkaa oikeasti teippiä. Se ei tipu pois, kuten jotkut reisisuojat voivat tippua . Lahkeelliset housutkin on tuolla hyvä vinkki, sekä katkaistut sukkahousut.
Mulla on aina sukkikset tai sloggin lahjealkkarit hameen kanssa.