Miksi synnyit
Kommentit (14)
Koska en syntynyt rikkaaseen perheeseen
Köyhät ilmottautuvat, ei tällä palstalla varakkaat pyöri.
Siksi, kun äiti ja isä käyttivät ns varmoja päiviä. Äiti kävi papa kokeessa, vuoti sen jälkeen eikä tajunnut ettei se ole kuukautisvuotoa. Olen vahinkolapsi ja tämän aikanaan äiti mulle kertoi, kun olin 12v.
Ei me oltu köyhiä, mutta meillä oli kulissit pystyssä ja niihin meni huomattava osa perheen tuloista. Meillä oli mökki ja omakotitalo ja muuta ei sitten ollutkaan, kaikki lomat vietettiin mökillä.
Koska vanhempani harrastivat seksiä syksyllä 1989 Berliinin muurin murtumisen kunniaksi järjestetyissä bileissä tai niiden jatkoilla ja olivat niin riemuissaan että unohtivat ehkäisyn.
Äitini oli vastavalmistunut jatko-opintoja tekevät työssäkäyvä opiskelija ja isä ei ollut silloin vielä saanut uraansa nousuun.
Siksi.
Koska vanhempani iskivät toisensa kaupunginhotellin baarissa, isä oli ainoa joka oli pitkä ja hoikka kuulemma ja selkeästi kuppilan kuumin kundi, silloin oli aika vähemmän luksus meininkiä myöhemmin kertynyt kaikenlaista sälää jonkun verran.
Synnyin tytöksi ja olen edelleen samaa sukupuolta. Hups, siis mehiläinen lensi kukkaan...
Minä synnyin rikkahille ristiksi tähän kylymähän muailmaan.
Minä synnyin sovittamaan teidän syntisten syntejä.
Eipä ollut silloin muutakaan tekemistä, niin päätin sitten vaan syntyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei me oltu köyhiä, mutta meillä oli kulissit pystyssä ja niihin meni huomattava osa perheen tuloista. Meillä oli mökki ja omakotitalo ja muuta ei sitten ollutkaan, kaikki lomat vietettiin mökillä.
Eli synnyit siksi, koska teillä oli mökki?
Koska äitini ja isäni harrastivat seksiä ja äitini synnytti minut.