Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista, että ihmiset on niin paljon paremman näköisiä eteläisessä Euroopassa?

Vierailija
13.06.2022 |

Olen matkaillut Espanjassa, Portugalissa, Italiassa, Kreikassa, Kyroksella, Kroatiassa, Serbiassa jne ja aina sama havainto. Naiset ovat pääosin (toki on poikkeuksiakin) niin kauniita, hoikkia, paksuhiuksisia, tyylikkäitä ja miehet raamikkaita, pitkiä, tuuheahiuksisia ja hyvin pukeutuneita. Kyllä sielläkin juodaan alkoholia, poltetaan, syödään vehnää yllin kyllin ja suolaista ruokaa sekä sokeria. Suomituristit erottuu joukosta, eikä hyvällä tavalla. Minutkin varmasti kaikki tunnistaa heti suomalaiseksi. En vain ymmärrä, mistä näin räikeä ero!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siellä kaikki ole niin kauniita, sielläkin on kaljuuntuneita pieniä ukonkäppyröitä joilta pilkistää selkäkarvat t-paidan aukosta. Yleensä sielläpäin on tulisempia ihmisiä, suututaan herkästi ja sitten taas lepytään. Italiassa varsinkin on tärkeää olla laiha ja muodikas, muuten olet hylkiö.

Vierailija
42/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä etelässä myös miehet ovat paremman näköisiä, kuin Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

Makuasia. En pidä eteläeurooppalaisia mitenkään hyvännäköisinä. Naisia varsinkaan. Ja Esim briteissä on paljon komeampia miehiä.

Brittiukot on isonenäisiä, punakoita ja huonohampaisia.

Vierailija
44/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkkaillut samaa ja mielestäni yksi syy on siinä, että meillä on paljon isommat päät kuin eteläeurooppalaisilla. Naurakaa vaan, mutta tämä on totta. Suomalaisilla on vauvoista alkaen paljon isommat päät ihan tilastollisestikin todettu ja silmät ja suut näyttävät siksi suhteessa pieniltä ja kun siihen liitetään meidän pottunenät ja valjut värit, ollaan vaan kansana vähemmän kauniita noin yleisesti ottaen. Meillä on monilla myös aika raskas ruumiirakenne siroihin eteläeurooppalaisiin verrattuna. Yläkropat aika jykeviä meillä usein, eikä ne ylikilotkaan ketään kaunista. Näillä eväillä on mentävä ja hyvää tekee, kun nykyisin tulee vähän uutta geeniperimää sekoittumaan meidän perinteisiin heimoihin. Nyt taitaa tulla huutia ja alapeukkuja.

Vierailija
45/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin Italiassa naiset näytti enemmän hutsuilta kuin Suomessa. En menisi kehumaan.

Voisitko hieman perustella tätä väitettä?

minusta Italiassa on todella näyttäviä ihmisiä jotka panostavat ulkonäköönsä

Niin on Suomessakin. Ihmiset pukeutuvat eri tavalla pääkaupunkiseudulla kuin ns peräkylillä.

Italiassa sama, pohjoisen suurkaupunkien ihmisten pukeutuminen on erilaista kuin etelän pikkukylien.

Ei kannata muodostaa mielipidettä sen perusteella, mitä näkee Milanon muotiviikolla lehdistä.

Vierailija
46/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Hyvältä näyttävät pari-kolmekymppisinä. Mutta myös rapistuvat paljon aikaisemmin kuin me täällä kylmässä pohjolassa. Viisikymppiset näyttävät samalta kun seitsemänkymppiset Suomessa. Hiukset harmaantuvat, kiloja kertyy ja iho rypistyy.   

Aurinko vanhentaa vaikka pitääkin mielen virkeämpänä. Mutta totta se on että näyttävät keski-ikäisenä paljon vanhemmalta kuin me pohjoiset samanikäiset. Minullekin tarjottiin appelsiinimehua ja kysyttiin, missä koulussa olen, vaikka olen yli 30v 🤣

Vierailija
47/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä. Päivettynyt iho ja tummat piirteet vrt. kalpea vaalea iho ja vaaleat piirteet.

Vierailija
48/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38 kirjoitti:

Makuasia. En pidä eteläeurooppalaisia mitenkään hyvännäköisinä. Naisia varsinkaan. Ja Esim briteissä on paljon komeampia miehiä.

Brittiukot on isonenäisiä, punakoita ja huonohampaisia.

Nii mäki mietin et tarkottaaks se Mr.Beanii, Austin Powerssii vai Onslowta?

Vierailija
49/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin ja mieti, mitä näet.

Mieti, miltä vanhempasi näyttävät tai serkkusi.

Surkeat geenit ovat syynä kaikkeen.

Vierailija
50/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä on paremman näköinen valtiovarainministeri.

Vierailija
51/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkkaillut samaa ja mielestäni yksi syy on siinä, että meillä on paljon isommat päät kuin eteläeurooppalaisilla. Naurakaa vaan, mutta tämä on totta. Suomalaisilla on vauvoista alkaen paljon isommat päät ihan tilastollisestikin todettu ja silmät ja suut näyttävät siksi suhteessa pieniltä ja kun siihen liitetään meidän pottunenät ja valjut värit, ollaan vaan kansana vähemmän kauniita noin yleisesti ottaen. Meillä on monilla myös aika raskas ruumiirakenne siroihin eteläeurooppalaisiin verrattuna. Yläkropat aika jykeviä meillä usein, eikä ne ylikilotkaan ketään kaunista. Näillä eväillä on mentävä ja hyvää tekee, kun nykyisin tulee vähän uutta geeniperimää sekoittumaan meidän perinteisiin heimoihin. Nyt taitaa tulla huutia ja alapeukkuja.

-Tarkoitatko iso naama?? Iso pää ei rumenna mutta iso naama ei tietysti oo siron näköinen....

Tummat piirteet monesti kehystää kasvoja ja ruskeampi iho "peittää" virheitä sekä tekee elinvoimaisen näköseksi, tuuheat kulmakarvat ym kehystää just kasvot ja saa ne esiin erilailla kun haaleet värit mitä suomessa on useimmilla.... Suomessa aika tasapaksu ja isohko ruumiinrakenne esim naisilla, ei kovin naisellinen kun taas jossain on enemmän esim tiimalasikroppaa ja vähän lyhempiä ihmisiä... ja tohon kanssa vaikuttaa se että mitä tottunut katsomaan niin eksoottinen näytätä hienommalta ihan samallalailla kun sielläkin ihannoidaan vaaleutta.

Vierailija
52/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen etsii tietämättäänkin aina kauneutta ja jotkut ihmiset pyrkivät tyylikkyyteen. Olimmepa missä maassa hyvänsä, kauniit ja näyttävät ihmiset jäävät aina paremmin mieliimme kuin harmaa massa.

Vierailija
53/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta suomalaiset on ylipainoisia sikoja

Vierailija
54/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaiset kauneusihanteet on keksitty alun perin Etelä-Euroopassa, joten on aika luontevaa, että siellä on keskimäärin enemmän näiden kauneusihanteiden mukaisia ihmisiä. Jos antiikin roomalaisilla olisi ollut nykerönenät, niin ehkä sellaista pidettäisiin nyt erittäin kauniina.

Vierailija
55/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat pidetään etelässä kellarissa piilossa katseilta.

Vierailija
56/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisilla aroilla ja soilla ovat pärjänneet paremmin lyhyet ja vantterat lattajalat.

Porukkaa on ollut vähän, niin on siltten lisäännytty lähipiirin kanssa.

Piristystä perimään on sitten tuoneet ohikulkevat kauppamiehet ja sotajoukot.

Onpa joku etelän elävä perustanut tänne kartanoita ja kylvänyt sivussa omaakin siementään torppareihin ja maaorjiin.

Näin osasta porukkaa on tullut meilläkin ihan ihmisen näköisiä. 

Suurin osa on toki edelleen tällaisia persjalkaisia punkeroita.

Vierailija
57/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin kylmää, että vaatteissa mennään käytännöllisyys ja lämpö edellä.

Mitä kasvoihin tulee, erikoinen näyttää aina kauniilta. Ehkä espanjalaiset ajattelevat samoin tulleessaan Suomeen. Ja minusta Suomessa on kyllä paljon kauniita ihmisiä. Ollaanhan me vähän vaatimattomampaa kansaa eikä niin tykätä itseämme puunata. Eli kauneutemme on ehkä luonnollisempaa, ei niinkään näyttävää.

Vierailija
58/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on makuasia. Itse ihailen skandinaavista kauneutta tai komeutta. Sinisiä silmiä, vaal.ruskeita tai vaaleita hiuksia. Olen kohta 60 v nainen.

Vierailija
59/59 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on sekoitus italialaista (isä) ja espanjalaista (äiti); on ns tosi komea mies. Hän kuulemma ihastui ja on ihastunut edelleen- monen yhteisen vuoden jälkeen- mun luonnonvaaleisiin , pitkiin hiuksiin ja taivaansinisiin silmiin. Olin vähän aikaa sitten sairaalassa muutaman yön; sielläkin ihasteltiin mun vaaleita, tuuheita hiuksia. Mulla on paljon hiuksia; tosin hiuslaatu on aika ohutta. Lapset ovat tulleet enemmän isäänsä; tummasilmäisiä ja vahvahiuksisia..