Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieleen painuvin seksi-kokemus Kesä tapahtumissa/festareilla ?

SavonWelho
12.06.2022 |

Mieleen painuvin seksi-kokemus Kesä tapahtumissa/festareilla ?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provinssirock -98 ja ihana, hento tyttö, joka istui mun olkapäillä. Rakasteltiin teltassa. Oltiin 18 ja alettiin sit seurustella.

Tuli oltua tuolla 

Minä myös. Olis se mustarastainen tytteli(hiukset kahdella pitkällä saparolla) jolla oli aurinkolasit ja valkoinen huppari joka jutteli ja tanssi monien kanssa. Oltiin kaveriporukalla siellä. Ja tuli muuten paneskeltuakin haha. 

Vierailija
42/47 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä festareilla mentiin tyttöystävän kanssa metsään kuselle ja sehän paljaan perseen näkeminen kiihotti niin, että mulkku oli pystyssä. Eihän se tiukkoihin farkkuihin mahtunut. Nainen nojasi puuhun ja veti pikkarit pois ja nosti hameen. Pistelin takaapäin oikein kunnolla ja laskin sisään. Ei muuta kuin takaisin festariporukkaan juhlimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentosuukko vuonna 1982. Muistan sen ikiajoiksi.

Vierailija
44/47 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jus 18 vuotiaana tyttönä Ilosaarirockissa porttien ulkopuolella otin suihin yhdeltä pojalta jonka kanssa oli se päivä oltu porukassa. Sitten kadotin sen pojan jostain syystä ihmis paljouteen ja itselleni jäi olo että oisin halunnu myös tyydytyksen, edes pientä sormipeliä pikkareiden alla. No sitä en siltä kundilta saanut, niin sitten humalassa ja sopivassa kiimassa menin juttelemaan jonkin miehen kanssa ja ehkä puolen tunnin päästä oltiin porttien ulkopuolella ja sain todellakin kunnon tyydytyksen..

N36. 

Vierailija
45/47 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jus 18 vuotiaana tyttönä Ilosaarirockissa porttien ulkopuolella otin suihin yhdeltä pojalta jonka kanssa oli se päivä oltu porukassa. Sitten kadotin sen pojan jostain syystä ihmis paljouteen ja itselleni jäi olo että oisin halunnu myös tyydytyksen, edes pientä sormipeliä pikkareiden alla. No sitä en siltä kundilta saanut, niin sitten humalassa ja sopivassa kiimassa menin juttelemaan jonkin miehen kanssa ja ehkä puolen tunnin päästä oltiin porttien ulkopuolella ja sain todellakin kunnon tyydytyksen..

N36. 

Lienetkö sama tyttönen mitä itse panin?

Täysin tuntematon tyttö tulee juttelemaan mulle ja melkein heti kysyy että haluaisitko panna mua, mua panettaa ihan älyttömästi. Halusinhan minä, kun päästiin sopivaan paikkaan, niin tyttö heitti märät pikkarit hameen alta ja sano että tuu paljaalla mun sisään. Tyttö sai haluamansa..

Vierailija
46/47 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N36. 

Lienetkö sama tyttönen mitä itse panin?

Täysin tuntematon tyttö tulee juttelemaan mulle ja melkein heti kysyy että haluaisitko panna mua, mua panettaa ihan älyttömästi. Halusinhan minä, kun päästiin sopivaan paikkaan, niin tyttö heitti märät pikkarit hameen alta ja sano että tuu paljaalla mun sisään. Tyttö sai haluamansa..

Eiköhän noita kiimaisia nuoria ole joka festareilla. On minutkin portilta bongattu ja randomisti vaan syrjään panemaan. Yhtä tapailin myöhemminkin niissä merkeissä. Provinssi ja kesä -06 tais olla se. Oonkohan ees sen jälkeen käynytkään isommilla festareilla🤔 kylläpä aika kuluu kauheeta vauhtia🙈 M45

Vierailija
47/47 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui juhannuksena 70-luvulla Aulavalla. Työnsin jäykistyneen siittimeni vieraan tyttöteltan oviaukosta sisään ja siihen pyllisti joku neitokainen, jota aloin survoa nuoren miehen kiimassa. Ei koskaan selvinnyt, kuka se toisella puolella oleva pilu oli. Ei ollut silloin adidas vaaraa.