Mieleen painuvin seksi-kokemus Kesä tapahtumissa/festareilla ?
Mieleen painuvin seksi-kokemus Kesä tapahtumissa/festareilla ?
Kommentit (39)
Näitä olisi useita, mutta mieleenpainuvin taitaa olla aikoinaan tyypilliset sorakuoppafestarit, jossa tapasin entuudestaaan tutun tytön. Tyttöystäväni oli niin kännissä, etten jaksanut katsella sitä örveltämistä, joten lähdettiin tytön kanssa kävelemään. Kerran tuttavuus hän meni hukkaan, mutta tuli kohta vastaan uudestaan telttojen luona. Hän ehdotti, että mennään juomaan jotain piilopulloa, jonka oli nähnyt joidenkin jätkien piilottavan yhden lomamökin taakse. Sinne siis. Pullo löytyi ja huikkaa otettiin ja katseltiin järveä hyttysten syötävänä. Siinä tuumailin ääneen, että olisipa kiva olla tuossa mökissä suojassa ja samantien tuli molemmille idea, että vara-avain täytyy olla piilotettuna jonnekin. Löytyi nopeasti. Ovi auki, sisälle ja ovi lukkoon. Sisällä tyttö alkoi heti aukaista farkkujani ja ujostelematta alkoi imemään munaani. Otin tytön tissit esille ja suudeltiin. Mökissä oli sänky lakanoineen, joten oli harvinaista herkkua riisua tyttö kokonaan ja nousta päälle. Pillu valuvan märkänä hän levitti jalkojaan ja halusi, että nussin häntä. Painoin menemään levitettyjen jalkojen välissä ja tyttö kuiskasi, että mulla on pillerit. Tämä sai lisäämään tahtia ja roiskaisin lastin sisään. Tyttö kietoi jalat ympärilleni. Hetken päästä hän hipelöi munaani ja aprikoi, että jaksaakohan tämä enää toista kierroista. Oma-aloiteisesti imi munan uudestaan kovaksi ja nousi ratsaille ottaakseen oman orgasmista. Hän tuli rajusti ja hetkeä lepäilyn jälkeen alkoi kuumottaa, josko joku tulee mökille. Jätettiin nussitut lakanat sinne hihitysten säestämänä ja laitettiin avain samaan piiloon. Käytiin vielä myöhemminkin tarkistamassa mökki ja kun siellä ei edelleenkään ollut ketään, niin nussittiin uudestaan. Myöhemmin näin, että poliisit veivät samaiselta mökiltä jotain porukkaa kuulusteltavaksi, kun olivat joko murtautuneet sisään tai myös löytäneet avaimen ja menneet sisään.
Kotkan meripäivillä 2000-luvun alussa kadulla vastaan käveli hyvin kaunis brunette minihameessaan, pienessä siiderissä. Muutama lause ehdittiin vaihtaa ennen kuin suuteluiden, pepun puristelun ja rintojen hyväilyjen jälkeen neito kyseli, minne mennään. Vanhasta tottumuksesta Palotornin vuorelle, jossa perinteisiä panopaikkoja. Paljaalla mentiin, neidon toiveesta en lauennut sisään, vaan tuota jumalaisen kaunista olentoa alastomana edessäni katsellen mällit maahan ja osin pillulle. Tällöin 19v, vasta äskettäin neitsyytensä poikaystävälleen antaneen, ujon mutta asiasta innostuneen naisen kanssa vietettyä hetkeä en unohda koskaan.
Perinteiset telttapanot pumpattavalla patjalla. Siinä puhkesi immenkalvo ja lopulta patjakin kun alettiin naida takaapäin. Humala vei terän nautinnolta enkä saanut millään mälliä lentämään. Tyttö oli kaunis rastatukka ja valuvan märkä. Vakuutteluistani huolimatta hän kuvitteli, että laukeamatta jäämiseni johtui hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Provinssirock -98 ja ihana, hento tyttö, joka istui mun olkapäillä. Rakasteltiin teltassa. Oltiin 18 ja alettiin sit seurustella.
Tuli oltua tuolla
Onhan noita, mutta ehkä mieleenpainuvin on kerta kun panin teltassa varattua naista, joka oli koko päivän flirttaillut ja tehnyt itseään tykö. Kesken aktin tytön miesystävä lähemmä 190 cm lihaksikas ja tatuoitu karpaasi tuli huhuilemaan teltan viereen naisensa perään. Eipä tiennyt että nainen oli lähempänä kuin arvata saattaa, onneksi festareiden äänet (ehkä) peitti teltasta tulevat äänet.
Itse tapasin, muutama vuosi sittenm eräillä festareilla upean, minua viisi vuotta vanhemman blondinaisen. Perjantaista sunnuntaihin hengailimme ja välillä sekstailimme. Järkytys oli mitä suurin sunnuntaina iltapäivällä, kun selvisi, että meillä on SAMA ISÄ!
M26
Sain panna suuhun ihan kurkkuun asti nii kuin olisin pannut mahallaan makaavaa pillua. Minulla on vielä iso vehje joka menee syvälle. Ihmettelin että pitääkö tuo tästä oikeasti. Ilmeisesti koska hänen toiveensa. Sitten nain kurkkua lisää.
Kun muutama vuosi sitten Ilosaarirockissa muija löytyi vieraasta teltasta. Oli hienoa pakata omat tavarat autoon ja lähteä yksinajamaan Tampereelle. Muita soitteli perään, mutta en vastannut viikkoon. En tiedä, miten pääsi kotiin ja miten sai tavarat kulkemaan. Viikon päästä vastasin ja sanoin että voit tulla tunnin päästä hakemaan loput romut pihasta.
Neitsyys meni provinssissa vuonna 1987
N55
1984 Tampereella järjestettiin kaksipäiväinen RistiRock, gospelrocktapahtuma. Siellä telttakylässä kaverin kanssa ollessa tapasin samanikäiset tytön. Olimme 16vuotiaita. Yöllä pääsin tytön telttaan ja poikuus meni siellä.
Mies vuosimallia 1969
Vierailija kirjoitti:
Neitsyys meni provinssissa vuonna 1987
N55
Sattuiko, tuliko verta, olitko kännissä, oliko mies ensikertalainen, käytittekö kumia ja tulitko?
Vierailija kirjoitti:
Kun muutama vuosi sitten Ilosaarirockissa muija löytyi vieraasta teltasta. Oli hienoa pakata omat tavarat autoon ja lähteä yksinajamaan Tampereelle. Muita soitteli perään, mutta en vastannut viikkoon. En tiedä, miten pääsi kotiin ja miten sai tavarat kulkemaan. Viikon päästä vastasin ja sanoin että voit tulla tunnin päästä hakemaan loput romut pihasta.
Ja siitä lähtien olet ollut yksin ja joutunut tyytymään hakkaamaan pikkuruista tattiasi.
Vierailija kirjoitti:
1984 Tampereella järjestettiin kaksipäiväinen RistiRock, gospelrocktapahtuma. Siellä telttakylässä kaverin kanssa ollessa tapasin samanikäiset tytön. Olimme 16vuotiaita. Yöllä pääsin tytön telttaan ja poikuus meni siellä.
Mies vuosimallia 1969
Eihän nimesi ole Kimmo?
T: Kristiina, vuosimallia 1969
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin, muutama vuosi sittenm eräillä festareilla upean, minua viisi vuotta vanhemman blondinaisen. Perjantaista sunnuntaihin hengailimme ja välillä sekstailimme. Järkytys oli mitä suurin sunnuntaina iltapäivällä, kun selvisi, että meillä on SAMA ISÄ!
M26
Tää on todella paha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Tää on todella paha!
Hyvä tarina , kuten kaikki nää on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Tää on todella paha!
Hyvä tarina , kuten kaikki nää on
Olisiko kuitenkin mahdollista? Hmm, joo.
En ole itse festariseksiä saanut, mutta nuoruudesta jäänyt muutama juttu mieleen, jotka näin festareilla.
RMJ 2002: Kesken konsertin vieressä oleva kaverini koputteli olkapäätäni ja nyökkäili päällään taakseni. Käännyin katsomaan ja selkäni takana joku tyttö oli polvillaan kundin edessä ja otti suihin. Kundi vaan hymyili ja näytti minulle peukkua. No peukutin takaisin ja jatkoin keikan fiilistelyä.
Ankkarock 2003: Siirryttiin lavalta toisella ja ehkä 20 metrin päässä reitistä tyttö oli metsässä kiven päällä minihame nostettuna ylös ja kundilla oli shortsit nilkoissa ja paukutti menemään. Ei jääty sen enempää katselemaan.
Ruisrock 2005: Bajamajoille pitkä jono, paitsi yhdelle. Hirveä kusihätä ja menin tällä vapaalle kopille. Aukaisin oven ja kaksi miestä oli touhuamassa. Ei muuta kuin pitkään vessajonoon.
Olin tuore kortti taskussa viinaan menevän kaveriporukan kuskina leirintäalueen juhannusfestareilla.
Kolme ohi kävellyttä teinityttöä liittyi porukkaamme alkuillasta kun kaverit olivat vielä iloisessa nousuhumalassa.
Ihastuin yhteen tytöistä ja juttu oli etenemässä mukavasti kun kaatokänniin itsensä parin tunnin aikana juoneet kaverit alkoivat öristä ja yksi oksenteli ympäriinsä jolloin kaksi tyttöä kypsyi ja lähti ihastukseni mukanaan muualle.
Olin tyrmistynyt kun tämä kolmaskin tyttö nosti kytkintä ja vitutus juoppoihin kavereihin meinasi katkaista verisuonen päästä. Ilmoitin nukkuvani siihen saakka että bändi X aloittaa.
Kun heräsin nämä juopot olivat painuneet vattuun ja lähdin valumaan kohti rantaa jossa lava oli. Ensimmäinen ihminen joka tuli vastaan oli juuri tämä ihastukseni, yksin ja se tuli suoraan syliini.
Se kysyi puolittain vihaisena mihin olin kadonnut sillä välin kun hän oli "hukannut" kaverinsa ja palannut hakemaan minua mutta ketään ei ollut enää paikalla.
Ennen kuin tajusinkaan mihin tyttö vei minua kädestä pitäen oltiin meidän teltoillamme, ja tämä painuu suoraan telttaani. Kun ehdin perässä sisään se oli jo riisunut tissit paljaiksi ja availi housujaan.
Sain maata alla kun tyttö pani minua ja keskittyi tyydyttämään itsensä taivuttamalla lantiota sellaiseen kulmaan että kivikovan kalun kärki hankasi G-pisteeseen ja kalu vääntyi pimpissä sellaiseen kulmaan että sattui.