Kelit viimeisen päälle hyvät, mutta missä ihmiset ovat?
Mittari näyttää 20-21 astetta ja ulkona sairaan hyvä ilma, ollaan oltu pihalla koko päivä. Mutta missä ovat ihmiset? Odottavat että on hyvät kelit, mutta ketään ei näy ulkona.
Kommentit (47)
Kyllä ainakin meidän ulkoilualue oli täys porukkaa. Turret tukki kulkuväylät. Rannallakin oli porukkaa ja jotkut hurjapäät, lähinnä lapset, uivat.
En tiedä kuvittelenko, mutta naiset bikineissään katselevat lämpimämmin kun olen liikkeellä lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän on ihan kauhea myrsky. Meinasin kaatua pyörällä kun yhtäkkinen tuulenpuuska iski.
Miten niin myrsky?
Ikaalisissa oli aivan ihana sää ja täällä kotipuolessa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin sisällä koko päivän koska minulle tuolla on pska sää. Liian kuuma lenkkikeli ja lisäksi saan hedarin auringonpaisteesta.
Ai täti käy maski päässä rollaattorilenkillä? 😂🤣
Täh? En ole tuo lainaamasi, mutta täällä on 23 astetta lämmintä ja aurinko paahtaa täysillä. Todellakin liian kuuma lenkkeillä.
Hirveä tuuli! Tuulee niin, että tukka lähtee ja jäätyy myös.
Kävin ulkona mutta pelkään, että vilustuin.
Varmaan terassillla nollaamassa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän on ihan kauhea myrsky. Meinasin kaatua pyörällä kun yhtäkkinen tuulenpuuska iski.
Miten niin myrsky?
Ikaalisissa oli aivan ihana sää ja täällä kotipuolessa kanssa.
No Turussa tuulee ihan hulluna. Ikaalisissa en ole käynyt testaamassa enkä tiedä missä sinun kotipuolesi on.
Parvekkeella kirjaa lukiessa päivä kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi oma piha ja jossa olisi vielä niin varjoa kuin aurinkoakin niin minäkin olisin ulkona aamusta iltaan. Mutta koska ei ole kuin partsi joka on kuin pätsi tähän aikaan niin olen sisällä koko päivän.
Lisäksi naapuri vetää röökiä käytännössä tauotta omallaan eikä siinä käryssä tee mieli olla edes pilvisempänä päivänä.
Mulla on oma piha, mutta olen siellä max. 10 min päivässä. On joko liikaa paistetta, liian kuuma, liian kylmä tai liian tuulista. Naapurin lapset kirkuu ja ötökät lentelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin sisällä koko päivän koska minulle tuolla on pska sää. Liian kuuma lenkkikeli ja lisäksi saan hedarin auringonpaisteesta.
Ai täti käy maski päässä rollaattorilenkillä? 😂🤣
Täh? En ole tuo lainaamasi, mutta täällä on 23 astetta lämmintä ja aurinko paahtaa täysillä. Todellakin liian kuuma lenkkeillä.
Ja varsinkin kun ei ole mikään pakko. Itse lähdin lenkille jo ennen aamuseiskaa ja oli just sopiva lenkkikeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kesäviikonloppu, joten tapahtumia riittää joka sormelle. Miksi kukaan olisi kerrostalon pihassa kun voi olla seuraamassa menoa?
Asutaan maalla ja on oma rauha ja esim paljon tekemistä pihalla, on uima-allas, pelataan jalkapalloa, frisbeegolf, vaikka kuinka tekemistä. Trampoliini jne. Mutta käytiin 5km pyörälenkki niin ei juuri ollenkaan ihmisiä ulkona. Tämä on ihmeellistä. Meidän perhettä ei näillä keleillä saa pidettyä sisällä millään. Ap
Asutte maalla ja ihmettelet missä ihmiset ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi oma piha ja jossa olisi vielä niin varjoa kuin aurinkoakin niin minäkin olisin ulkona aamusta iltaan. Mutta koska ei ole kuin partsi joka on kuin pätsi tähän aikaan niin olen sisällä koko päivän.
Lisäksi naapuri vetää röökiä käytännössä tauotta omallaan eikä siinä käryssä tee mieli olla edes pilvisempänä päivänä.
Mulla on oma piha, mutta olen siellä max. 10 min päivässä. On joko liikaa paistetta, liian kuuma, liian kylmä tai liian tuulista. Naapurin lapset kirkuu ja ötökät lentelee.
Nuo naapurin kakarat kun tosiaan saisi hiljennettyä.. tai edes leikkimään normaalisti. Miksi niiden pitää kirkua ja kiljua ihan koko ajan?!
Kiitos alanuolittajille. Kotonakin saa tuulettimen puhaltamaan ja parvekkeen oven auki. Eli turha kuumotella ulkona, kaikilla ei ole autoakaan. Ei kai kukaan viihdy kaupungissa saasteen keskellä ulkona tai jossain hyttyspuskassa. Ulkomailla on ihan eri asia olla ulkona, jos ei paahda tai ilta /aamu.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ihmiset ei todellisuudessa tykkää näistä keleistä vaikka pieni vähemmistö näitä hellekelejä kaipaa ja rummuttaakin huhtikuulta syyskuuhun.
Tämäkö on jonkun mielestä hellekeli. Sitten voi muuttaa Grönlantiin minun mielestäni. Itse kävelin kaksi tuntia ulkona ja hyvin jaksoin. Ei ollut liian kuuma ja tuuli vielä mikä vilvoitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo naapurin kakarat kun tosiaan saisi hiljennettyä.. tai edes leikkimään normaalisti. Miksi niiden pitää kirkua ja kiljua ihan koko ajan?!
Tätä mäkin olen ihmetellyt. Mikä on se leikki, jossa pitää kirkua täysillä koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin myrsky?
Ikaalisissa oli aivan ihana sää ja täällä kotipuolessa kanssa.No Turussa tuulee ihan hulluna. Ikaalisissa en ole käynyt testaamassa enkä tiedä missä sinun kotipuolesi on.
Hmm. arvelenpa että rantakaupungeissa tuulee ja sisä Suomessa on ihanat säät.
Mä oon tänään nautiskellut puolet päivästä riippumatolla, että sää ei ole ollut minulle mitenkään pirullinen 😎 🌞
Sunnuntai on lepopäivä ja mikään paikka ei ole auki. Kansa kerää voimia tulevaan työviikkoon. Kesälomat käynnistyvät juhannukselta. Pienet paikkakunnat ovat kuolleita ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi taitaa olla melko vaikeaa. Sivusta.
Helle tarkoittaa yli 25 asteen lämpötilaa. Eli vaikka helteestä valitetaan niin nyt ei ole mikään helle kuitenkaan.
Katsoiko ap terassille?
No, eipä tainnut kun maalla harvemmin luonnossa näkee sellaisia, jos edes ollenkaan.
Hyvät säät kutsuvat ihmisiä oluelle.
Niin no kivahan se on olla ulkona maalla omassa rauhassa ja kun on vielä perheen kanssa tekemistä. Mua ei huvita mennä vaan istuskelemaan johonkin kerrostalon pihalle yksinäni.