Kokemuksia Dermosil-tuotteista?
niiden mainokset pyörivät tällä sivustolla ja näyttävät melko edullisilta tuotteilta.
Kommentit (18)
Herkkäihoisena en voi käyttää tuotteita. Pistävä haju monissa kasvoillekin tarkoitetuissa tuotteissa. Kaikki tuotteet ovat kuivattanert ihoa.
Keittiösaippua Salviasta pidän ja porkkanaöljystä.
E-vitamiinivoiteet hyviä, stikkideo hyvön tuoksuinen, ei jätä kainaloita märiksi
Vierailija kirjoitti:
Herkkäihoisena en voi käyttää tuotteita. Pistävä haju monissa kasvoillekin tarkoitetuissa tuotteissa. Kaikki tuotteet ovat kuivattanert ihoa.
Itse nimenomaan herkkä- ja oikein kuivaihoisena tykkään oikeinkin paljon Dermocilin tuotteista. Ovat laadukkaita ja hyvän hinta-laatusuhteen omaavia kotimaisia tuotteita. Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
PORKKANAÖLJY? Fermentaatiolla tehty?
Maailman paras vedenkestävä ripsari!
Käsivoiteet ja puhdistusmaito hyviä
Paljon hehkutettu jalkavoide on minusta ihan perustavaraa. Siveltimellä levitettävä kulmaväri oli iso pettymys. Ihmettelen vieläkin sivuston viiden tähden arvosteluja. On kuin laimeaa vesiväriä sutisi kulmiin, väri ei myöskään pysy yhtään kulmissa, vaan kuluu hetkessä pois. Paljon melua tyhjästä.
Käytössä suihkusaippua, keittiökäsisaippua, erityisen likaisten käsien saippua, puhdistusmaito ja kasvovesi, vartalovoide ja after sun-voide, kaikkiin tuotteisiin olen ollut tyytyväinen. Erityismaininta likaisten käsien saippualle jolla lähtee miehenkin kädet puhtaaksi verstaalla ropuamisen jälkeen.
Klytän meikinpohjustustuotteita ja meikin kiinityssuihketta. Sitten samppoita ja hoitoaineita. Jotain rasvoja. Meikit ei mielestäni ole kummoisia. Niitä en enää tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon hehkutettu jalkavoide on minusta ihan perustavaraa. Siveltimellä levitettävä kulmaväri oli iso pettymys. Ihmettelen vieläkin sivuston viiden tähden arvosteluja. On kuin laimeaa vesiväriä sutisi kulmiin, väri ei myöskään pysy yhtään kulmissa, vaan kuluu hetkessä pois. Paljon melua tyhjästä.
Aijaa..mulla on käytössä juurikin tuo kulmaväri, ei mitään valittamista.
Olen käyttänyt Dermosil tuotteita varmasti parikymmentä vuotta; hintalaatusuhde tosi hyvä. Joku mainitsi ripsarin, olen samaa mieltä -erinomaisen hyvä! VitaminE sarja on suosikkini, vartalokosteusvoide on hyvin imeytyvä. Pidän myös kasvonpuhdistusvaahdosta.
Hyviä tuotteita olleet kaikki mitä olen ostanut ja kokeillut tähän mennessä. Lämpimällä vedellä poistettava ripsari, talvi-ihoa suojaava puolukkavoide ja kasvojen puhdistusjauhe esimerkiksi ovat must have -listallani joka tilauskerralla. Suosittelen kokeilemaan Dermosilia, valikoima on sen verran laaja että sieltä löytyy kokeiltavaa ihan jokaiselle.
Vitamin E sarjan tuotteissa on aivan ihana tuoksu! Samoin kausituotteet (kesälle ja talvelle omansa) ovat olleet melkein poikkeuksetta hyviä ja mielenkiintoisia. iDeal BB voide on ripsivärien ohella kestosuosikkini, huulipunat ja kiillot olleet myös kestäviä ja hoitavia.
sain ystävältä joululahjaksi taas Dermosil - tuotteita. olen käyttänyt kasvonpesuun puhdistusvaahtoa, joka tuoksuu hieman pistävälle, mutta pesee kyllä meikit pois. mitään kosteuttavaa siinä ei ole joten plus nelikymppisen iho jää aika kuivaksi pesun jälkeen. aion kokeilla vitamin e-sarjaa. edullinen sarja kun ei ole Creme de La Mer tuotteisiin varaa..
Kasvopesu on maailman paras naamanpesuaine! Sit niillä oli yks kasvovoidekin, joka oli maailman paras, mutta on nyttemmin poistunut valikoimasta, ikävä kyllä.
Miesten deodorantit on tehokkaita pitämään hienhajun pois, ja edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nimenomaan herkkä- ja oikein kuivaihoisena tykkään oikeinkin paljon Dermocilin tuotteista. Ovat laadukkaita ja hyvän hinta-laatusuhteen omaavia kotimaisia tuotteita. Suosittelen lämpimästi.
Dermosililla on sensitive-sarja jossa hajustamattomia tuotteita. Allergia ja astmaliiton hyväksymiä. Itselläni on atooppinen iho ja olen käyttänyt Dermosilin sensitive sarjan suihkuöljyä jo monta vuotta, eikä iho oireile enää juuri ollenkaan. Dermosil tuotteet on myös valmistettu Suomessa eli siitä iso plussa!
Käytän puhdistusvaahtoa. Hyvä tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa..mulla on käytössä juurikin tuo kulmaväri, ei mitään valittamista.
Olen käyttänyt Dermosil tuotteita varmasti parikymmentä vuotta; hintalaatusuhde tosi hyvä. Joku mainitsi ripsarin, olen samaa mieltä -erinomaisen hyvä! VitaminE sarja on suosikkini, vartalokosteusvoide on hyvin imeytyvä. Pidän myös kasvonpuhdistusvaahdosta.
Miten saat sen kulmavärin pysymään karvoissa ja/tai ihossa? Pohjustatko jollakin tuotteella? Olen kokeillut eri vaihtoehtoja alle ja sekoittanut sekä tiiviimpää että lirumpaa pomadaa, mutta ei pysy kulmissani lainkaan.
Olen käyttänyt hius- ja ihonhoitotuotteita ja tykännyt. Hyvä hinta-laatusuhde, nopea toimitus ja kimppatilauksilla säästää postikulut. Kannattaa lueskella nettisivuilta käyttäjien arvosteluja eri tuotteista.