Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko vanhempasi koskaan uhanneet sinua välien katkaisulla tai oletko uhannut lastasi?

Vierailija
12.06.2022 |

Mikä oli syy? Nyt kiinnostaa siis vanhempien toimesta lastaan kohtaan tapahtuva uhkaus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä äiti uhkasi katkoa välit, koska julkesin elämäni ensimmäistä kertaa sanoa hänelle paskasta lapsuudestani. Tähän mennessä minulla ei ole ollut mitään asiaa esittää ajatuksiani tai tunteitani rehellisesti. Olen itse siis nyt raskaana ja olen alkanut punnita asioita rehellisesti.

Vierailija
2/4 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti huusi mulle aina et voin muuttaa kotoa, suunnilleen siitä asti kun olin 9-vuotias. Tuntui ihan kauhealta kun en tiennyt mihin olisin edes voinut mennä? Muutin sitten 16-vuotiaana omilleni enkä kyllä suosittele kellekään.

Omalle teini-ikäiselle olen sanonut et voi halutessaan muuttaa isänsä luokse jos kokee että minun kanssani on huono elää ( kotiintuloajat, taskurahat yms.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on muutaman kerran pitänyt mykkäkoulua ja nyt viimeisin on kestänyt muutaman vuoden. Ei aavistustakaan syystä eikä oikeasti edes kiinnosta ja olo on vaan helpottunut.

Vierailija
4/4 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti huusi mulle aina et voin muuttaa kotoa, suunnilleen siitä asti kun olin 9-vuotias. Tuntui ihan kauhealta kun en tiennyt mihin olisin edes voinut mennä? Muutin sitten 16-vuotiaana omilleni enkä kyllä suosittele kellekään.

Omalle teini-ikäiselle olen sanonut et voi halutessaan muuttaa isänsä luokse jos kokee että minun kanssani on huono elää ( kotiintuloajat, taskurahat yms.)

Rakkautesi kuulostaa ehdolliselta.