Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on deodorantilla ja antiperstirantilla?

Vierailija
12.06.2022 |

Onko ne sama asia?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan sen luulisi käyvän selväksi ihan nimityksistä itsestään jotka selvästi kuvailee mitä ne tekee...

Helpostihan sitä snaijaisi jos osaa englantia.

Vierailija
22/29 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan sen luulisi käyvän selväksi ihan nimityksistä itsestään jotka selvästi kuvailee mitä ne tekee...

Helpostihan sitä snaijaisi jos osaa englantia.

Google on keksitty. Sen käyttöön ei tarvita englannintaitoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla herää kysymys tästä aiheesta, että onko antiperspirantti ihmiselle haitallista?

Kaikki kemikaalit ovat enemmän tai vähemmän haitallisia. Mutta itse otan enemmin riskin haitoista kuin kuljen kainalot haisevina ja litimärkinä. 

Teen varmasti riskiliikeen ja virhealoituksen, mutta osa naisista pitää  hajuista eli ei ihan niin puhtaasta. Minä uin järvessä puolisentuntia ja tuli valitus että ominaishaju katosi.

Vierailija
24/29 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lue ne sanat, jos osaat kirjoittaa ne oikein, niin ne kertovat sinulle mitä tarkoittavat.

Tämä. De-odor (soittaako kelloja, että liittyy hajuun?) ja anti-perspirantti (soittaako kelloja, että liittyy hikeen?)

ei soita

Kyllä soittaa.

Vierailija
25/29 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis deodorantti poistaa hien hajua, antiperspirantti estää hikoilua.

Täh, voiko joku aine estää hikoilua? Luulisi että silloin on vaarassa saada lämpöhalvauksen. Ei se ihminen huvikseen hikoile.

Alumiinin suolat on antiperspiranteissa useimmiten vaikuttavina aineina ja etenkin kainaloiden hikirauhasten hieneritystä niillä halutaan estää. Alumiinin käytöstä löytyykin sitten sekä tietoa että konspiraatioteorioita, etenkin Yhdysvaltain raamattuvyöhykkeeltä. Kun Jumala kerran on luonut ihmisen hikoilemaan niin saako sitä ihminen itse estää??

Vierailija
26/29 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köhkah kirjoitti:

perspiration eli hien eritys blogataan

odor eli haju peitetään

en tiedä mihin alkoholi sijoittuu. Tekee tod näk molempia.

Alkoholi deodorantissa toimii vaikuttavien aineiden liuottimena, tappaa mikrobeja sekä haihtuessaan tuntuu viileältä.

Vierailija
27/29 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ns. deodoranttikiveä eli jokin mineraalikivi. Kestää vuoden, ei sotke, ei kemikaaleja, hajuton ja maksaa muutaman euron.

Vierailija
28/29 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köhkah kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla herää kysymys tästä aiheesta, että onko antiperspirantti ihmiselle haitallista?

Kaikki kemikaalit ovat enemmän tai vähemmän haitallisia. Mutta itse otan enemmin riskin haitoista kuin kuljen kainalot haisevina ja litimärkinä. 

Teen varmasti riskiliikeen ja virhealoituksen, mutta osa naisista pitää  hajuista eli ei ihan niin puhtaasta. Minä uin järvessä puolisentuntia ja tuli valitus että pallien ominaishaju katosi.

Vierailija
29/29 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän ns. deodoranttikiveä eli jokin mineraalikivi. Kestää vuoden, ei sotke, ei kemikaaleja, hajuton ja maksaa muutaman euron.

Jaa että kaliumalumiinisulfaatti eli alunakivi olisi kemikaalivapaa? Jos se on vielä lisäviitteellä "jokin" niin saattaa olla vaikka mitä myrkkyjä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä