Miten järkevää nyt tilata ruuat kotiin kun en omista autoa??
Lähin kauppaa 1,2 km päässä, en omista autoa. Tuleeko fiksummaksi tilaa paljon kerralla ruokaa kotiin ja maksaa se kymppi, vai raahata ruoka ostokset 2 kertaa viikossa portaat ylös kesähelteellä?
Kommentit (8)
Jos kunto on hyvä niin kantaisin itse mutta nyt olen niin heikossa kunnossa että ostaisin pyörän tai tilaisin kotiin.
Kannattaa raahata. Hyvä kunto on tärkeä asia.
Kai sillä rahalla kannattaa tilata muutakin kuin ruokaa, kuten hygieniatarvikkeita ym. Pieniä eriä tuoretavaraa kannattaisi käydä hakemassa itse.
Vierailija kirjoitti:
Kai sillä rahalla kannattaa tilata muutakin kuin ruokaa, kuten hygieniatarvikkeita ym. Pieniä eriä tuoretavaraa kannattaisi käydä hakemassa itse.
Nii olisi varmaan järkevää, vois samalla wc paperit ja pesuaineetkin tilata.
Ei kai kukaan käske käymään kaupassa keskellä päivää kuumimpaan aikaan? Käy aamulla tai myöhään illalla, kun ei ole niin kuuma.
Minä tilaisin kerralla paljon pidemmäksi ajaksi kaikenlaista säilyvää, kuten jauhoja, huoneenlämmössä säilyviä juotavia, vessapaperipaalin yms, pakasteita ja muita kuivatavaroita, mikä joko painaa paljon tai jota on hankala kantaa. Sen lisäksi tietysti vielä muuta vähemmän säilyvää sopivaksi ajaksi, ettei heti tarvisisi käydä siellä kaupassa.
Sitten voisi käydä kaupassa tekemässä pienempiä ostoksia, kun tarve tulee.
tilaat kolmeksi viikoksi ruokaa+wessapaperit, sit ei tartte ravata, niin mä teen. 150-200euroa kerta, mutta siinä on tavaraa vaik kuinka.
Ihan miten itsestäsi parhaimmalta tuntuu.