Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavana töihin

Vierailija
08.02.2026 |

Onko muille käynyt niin, etää kun on ollut hoitovapaalla niin ei saa raskauskiloja pois vaan palaa töihin lihavana? Tämä ahdistaa. Pari kuukautta aikaa paino 77 ja pitäis olla alle 70 että mahdun työvaatteisiin...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys laihduttaa lähtöpainoon.

Vierailija
2/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen raskauskilot? Kun on raskaana, painaa lapsen verran lisää mutta kun lapsi syntyy, kilot katoaa. Mitä ihmettä höpiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha. Ehkä töissä saat  liikuntaa lisää?

Vierailija
4/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieny imetys kiloja. Lapsi 1,5v ja imetän vieläkin. En tiedä miksi mun keho keräsi läskiä raskaana vaikken ahminu

Vierailija
5/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On istumatyö. Olen nyt puottanut 5kg tammikuussa mutta pelottaa etten ehdi laihtua ja noloa...

Vierailija
6/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen raskauskilot? Kun on raskaana, painaa lapsen verran lisää mutta kun lapsi syntyy, kilot katoaa. Mitä ihmettä höpiset?

Harvalle noin käy käytännössä.

Vierailija
7/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa ainoastaan sinulle. Ei kukaan ihmettele kertyneitä kiloja eivätkä ne haittaa muita kuin sinua. 

Vierailija
8/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nytt sun pään sisänen juttu. Katohan ympärilles...pullukoita tulee vastaan joka suunnalta.

Vierailija
9/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia, että tulee MUUTAMA kilo sen lisäksikin, mutta ne lähtevät nopeasti.

Vierailija
10/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis vain 168cm pitkä eli vaarallisen ylipainoinen jo ja sehän vaikuttaa työhön myös! 

Vierailija
11/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetys laihduttaa lähtöpainoon.

Tää toimii, mä imetin ensimmäisen lapsen kanssa kaks viikkoa ja painoin vähemmän kuin lähtöpaino. 

Vierailija
12/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vieny imetys kiloja. Lapsi 1,5v ja imetän vieläkin. En tiedä miksi mun keho keräsi läskiä raskaana vaikken ahminu

On normaalia että raskaus voi muuttaa painoa pysyvästi. Evoluutio kannalta kun painon kertyminen on ollut vain hyvä asia, ihmiset ovat näin selvinneet ajoista jolloin ravintoa on ollut huonosti tarjolla ja äidit ovat imettämeet lapsia vuosia, koska äidinmaito  on  ravitsevaa ruokaa lapselle. 

Vierailija
13/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollo.

Vierailija
14/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta isommat työvaatteet. Minäkin olen kolmen lapsen jälkeen muuttunut paljon. Oon saanut isommat rinnat, reidet ja vatsa on kasvanut. Vaateiden koko on ollut aluksi xs nyt m/l. 

Vierailija
15/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikonloppuna ryyppäsin ja söin kaikkea roskaruokaa jumalattomat määrät. Lihavuushan se iski. En kyllå taida vielä ensi viikolla menmä töihin tartuttamaan muita.

Vierailija
16/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis vain 168cm pitkä eli vaarallisen ylipainoinen jo ja sehän vaikuttaa työhön myös! 

Eli paino on mitä? 

Vierailija
17/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt viikonloppuna ryyppäsin ja söin kaikkea roskaruokaa jumalattomat määrät. Lihavuushan se iski. En kyllå taida vielä ensi viikolla menmä töihin tartuttamaan muita.

Mä haluan nauttia elämästä ja kyllä ryyppään ja mässään hyvällä omallatunnolla viikonloppuisin. Ja töihin meen että saan rahaa, muuten duuni ei kiinnosta... 

Vierailija
18/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä sanotaan, että sillä se lähtee millä on tullutkin, joten korkki auki, pizzaa naamaan ja hyvää toipilasaikaa!

Vierailija
19/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepas pätkäpaastoa, jos et enää imetä. 8 tunnin sisällä syöt kaiken päivän ruuan ja 16 tuntia paastoat, tuosta puolet on nukkumisaikaa. Käytännössä voit syödä joko aamupalan tai iltapalan, mutta et molempia. Päivällä normiateriat. Ruoka voi olla mitä vain, mutta ultraprosessoitua keinoruokaa kannattaa syödä mahdollisimman vähän. Kaloreita ei lasketa, koko pätkiksen idea menee pilalle, jos niitä rajoitetaan. Tämä ei välttämättä ole se nopein keino pudottaa painoa, mutta vanhat vaatteet menee päälle, vaikka vaaka ei liikkuisi mihinkään.

Vierailija
20/30 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen että on edes työpaikka mihin palata vaikka "lihavana"! Monella ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän