Kokemuksia avoimesta suhteesta?
Missä tilanteessa päädyitte siihen, millaiset säännöt, onko toiminut, suositteletko millä ehdoilla?
Kommentit (33)
Avoin suhde paras juttu. Voi tehdä mitä haluaa.
Meillä kaatui siihen, kun vaimon rakastaja työnsi sisään pomelon. Tuli kallis poisto-operaatio.
Päätettiin jatkaa entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos oma mies on ns. haluton mutta muuten mukava, kaikkea yhteistä tekemistä ja omaisuutta on, mutta vaimo haluaisi sitä muutakin?
Silloinhan kyseessä on ystävyys, ei parisuhde.
Elää voi hyvän ystävänkin kanssa, parhaan ystävän, jonka tuntee ja jota rakastaa koko sydämmestään, yhteinen arki ja toimet, omaisuus. Jos siinä tilanteessa ottaa eron, menettää arvokkaan ihmisen läheltään, yhteiset elämänsisällöt ja omaisuuden jakaminenkin on hankalaa. Eikö tällöin voisi ulkoistaa joitakin fyysisiä tarpeita ulkopuolelle, ja voisiko tämä toimia, onko kellään toiminut?
Emmi Nuorgam elää tuollaisessa avioliitossa. Eivät ole enää romanttisessa suhteessa miehensä kanssa, mutta ovat naimisissa ja jakavat vastuun lapsista jne. Molemmat harrastaa seksiä ja seurustelee ihan muiden kanssa.
Jokaiselle joka harkitsee avointa suhdetta, niin suosittelen eroamista. Mitä teet henkilön kanssa, jonka haluat antaa panevaksi muille miehille/naisille.
Suosittelen kyllä, mutta vain jos ykkössuhde on todella graniittipohjalla. Jos on epävarmuuksia niin oikea paikka on parineuvonta. (Meillä on "neuvotteluavoin" eli muitakin voi olla, mutta vain yhteisellä suostumuksella tilanteen mukaan. Jos toinen kokee tarvetta olla kahdestaan niin sitten ollaan kahdestaan).
Onko kukaan mies suostunut tällaiseen ilman ongelmia?
Joskus mietittiin asiaa, mutta naiselle olisi ollut vientiä, miehelle ei, joten ei edennyt mihinkään. Ei siis käynyt nainenkaan vieraassa sängyssä tms mutta olisi kyllä ollut mahdollisuuksia.
Ei omaa kokemusta, mutta mies eli tyttöystävänsä kanssa avoimessa itse toteuttamatta sitä, kunnes löysi minut ja jätti tyttöystävänsä. Meistä kumpikaan ei halunnut avointa suhdetta, se oli ollut vain tyttöystävän toive.
Ehkä tuo sopii aisurimiehille paremmin, muilla vaikeampaa.
Meillä on avoin suhde, minun (nainen) aloitteesta. Minulla on ollut yksi pitkä sivusuhde jossa pääpaino oli aivan muilla asioilla kuin seksillä. Puolisollani oli jotain viritteillä mutta se kuivui johonkin. Tästä on nyt jonkun verran aikaa, ei ole uutta löytynyt kummallekaan. Puoliso ei jaksa etsiä ja minen halua pelkkää sivuseksiä, joten ollaan sitten ilman molemmat.
Nainen on mustasukkainen, kun minä saan enemmän irtoseksiä kuin hän. Eli ei toimi, kun naisen ego on hauras.