Kokemuksia avoimesta suhteesta?
Missä tilanteessa päädyitte siihen, millaiset säännöt, onko toiminut, suositteletko millä ehdoilla?
Kommentit (33)
FBW:n kanssa on avoin suhde. Molemmilla on useita kumppaneita. Hyvin toiminut jo yli vuoden.
Onko kukaan pitkässä parisuhteessa päätynyt yhdessä tällaiseen ratkaisuun? monihan päätyy salaa pettämään, mutta tämä olisi erilainen järjestely.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan pitkässä parisuhteessa päätynyt yhdessä tällaiseen ratkaisuun? monihan päätyy salaa pettämään, mutta tämä olisi erilainen järjestely.
Me haettiin swingingistä kipinää pitkään suhteeseen. Tavallaan avoin suhde siis. Suosittelen.
Mitä enemmän kumppaneita ni sitä suurempi potentiaali saada kaikenmaailman seksitauteja joten olette paskanne ansainneet!!! :D:D:D
Emäntä sais eron jo pelkästä ehdottamisesta.
Olen saavuttamattoman miehen kanssa fwb suhteessa, sattuu kun haluaisin enemmän, mutta en pysty luopumaan..
Onko koskaan nainen ehdottanut tällaista järjestelyä? Voiko mies suostua tällaiseen?
Tullessasi kassit täynnä naisen luo, on siellä jo karvaperse tyhjentämässä omia kassejaan...
Entäpä jos oma mies on ns. haluton mutta muuten mukava, kaikkea yhteistä tekemistä ja omaisuutta on, mutta vaimo haluaisi sitä muutakin?
Mieheni on aisuri, joten meillä hieman erilainen avoin suhde. Mieheni on kyllä joskus myös mukana, mutta kuuleminen on hänelle tärkeämpää. Hyvin toiminut jo yli 30 vuotta. Lähdettiin liikkeelle täysin avoimesti, useita vuosia ennakkoon harkiten ja pohtien. Yhtään ikävää kokemusta ei ole sattunut kohdalle. Paljon on sattunut: inhimillisiä kömmähdyksiä, hassuja sattumuksia, riemastuttavia kokemuksia, elinikäisiä ystävyyssuhteita. Ja koska se vakiokiljuja tulee ketjuun, niin vastauksena hänelle: ei yhtään sukupuolitautia.
Voiko tuo koskaan onnistua, eikö mustasukkaisuus rikon suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Me yritettiin kokeilla, mutta kumpikaan ei sitten pystynyt. Pussailun ja hiplailun tasolle oli jäänyt molemmilla. Ja huomasin itsestäni että olin myös vähän mustasukkainen. Eli ei olisi toiminut kyllä pitkän päälle, vaikka yritin pitää mielen avoinna.
Todettiin sitten kokeilun lässähdettyä, että jatketaan vanhaan malliin. Oli kyllä sinällään ihan hyvä kokeilu silti. Ajatukset suhteen jatkosta selvenivät.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos oma mies on ns. haluton mutta muuten mukava, kaikkea yhteistä tekemistä ja omaisuutta on, mutta vaimo haluaisi sitä muutakin?
Silloinhan kyseessä on ystävyys, ei parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan kyseessä on ystävyys, ei parisuhde.
Elää voi hyvän ystävänkin kanssa, parhaan ystävän, jonka tuntee ja jota rakastaa koko sydämmestään, yhteinen arki ja toimet, omaisuus. Jos siinä tilanteessa ottaa eron, menettää arvokkaan ihmisen läheltään, yhteiset elämänsisällöt ja omaisuuden jakaminenkin on hankalaa. Eikö tällöin voisi ulkoistaa joitakin fyysisiä tarpeita ulkopuolelle, ja voisiko tämä toimia, onko kellään toiminut?
Kerran olen roikkunut avoimessa suhteessa sen aikaa kun nainen löyti toisen miehen ja jätti kun ryhtyi perinteiseen parisuhteeseen kyseisen miehen kanssa. Avoin suhde tuo naisten lupa pettää ja etsiä uusi suhde ilman eroa edellisestä
Mä olen suhteessa miehen kanssa, jolla on vaimonsa kanssa avoin suhde. Tämä on toiminut hyvin meillä jo viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen suhteessa miehen kanssa, jolla on vaimonsa kanssa avoin suhde. Tämä on toiminut hyvin meillä jo viisi vuotta.
Oletkohan nyt ihan varma että vaimokin on samaa mieltä, ihan luvan kanssa avoin suhde?
Kysymys on esitetty ihan vakavalla mielellä.