Kehtaako 40-vuotias käyttää tällaisia kenkiä vai onko liian mummomaiset?
Sain äidiltä tän tyyliset kengät mutta kokomustana, koska ne eivät sopineet hänen jaloilleen. Mulle ne taas on tosi mukavan tuntuiset jalassa, mutta mietin, että onko ne liian mummomaisen tyyliset tän ikäiselle?
https://www.kipkop.fi/product/9817/arcopedico-punaiset-kengat-tarraremm…
Kommentit (37)
Sun on pakko olla hyvin nuori kun tuollaista kysyt. Käytä huoletta jos tykkäät niistä. Et menetä mitään arvokasta jos joku arvostelee sinua jalkineiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
köhkah kirjoitti:
Riippuu vaatetuksesta. Vaatetus tekee kaiken.
Caprimallisten mustien farkkujen ja jonkun siistin lyhythihaisen paidan kanssa meinasin käyttää. Tai polvipituisen hameen. Ap
Jos kuvittelen oikein niin kyllä on vastaus.
Niin ja caprit on kyllä mummomaisin vaate ikinä. Ne ja nuo kengät, niin luullaan kuusikymppiseksi.
Tietenkin voit käyttää. On noi paljon kauniimmat kun sämpyläcroksit ja takuulla paremmat jaloille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän näköiset stiflat. Jos klabbi tykkää, hanki ne. Älä kuuntele noiden akkojen höpinöitä.
Kiitti Mike! Jos sä niin kerran sanot, kyllä mä niitä kehtaan käyttää. Sun tyylitajuun voin luottaa! Oon aina ihaillu sun kenkiä. 🤗 Ap
Mä näin nuo kengät eräässä suuressa kenkäkaupassa ja pohdin niiden ostamista. Hinta ja se, ettei kokoani ollut kuin punaisena,
ratkaisivat asian, muuten olisin ostanut.
40-vuotiaana pitäisi olla jo sen verran aikuinen, että käyttää juuri sellaisia kenkiä kuin itse haluaa eikä teinimäisesti mieti kehtaamisia,
Jos sua häiritsee toi panta tai se on turha, se on maailman helpoin poistaa.
Häh? Miksi sä ap mietit muiden mielipiteitä? Oon 25 ja käyttäisin tuollaisia kenkiä.
Ja tasan laitan myös kuomat, jos on paljon lunta ja lähden ulkoilemaan.
No kyllä mä ainakin vielä tän ikäsenä mietin puleutumistani ja ulkonäköäni, miltä se muiden silmissä näyttää. En halua olla tän ikäisenä mikään mummo vielä.
Nuo kengät on just siinä rajalla onko ne liian mummomaiset mulle vai ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä ainakin vielä tän ikäsenä mietin puleutumistani ja ulkonäköäni, miltä se muiden silmissä näyttää. En halua olla tän ikäisenä mikään mummo vielä.
Miksi pukeudut muita varten etkä itseäsi varten? Oletko oikeasti 15-vuotias?
Vierailija kirjoitti:
Mummous on ihan muista asioista kuin kengistä kiinni. Nelikymppisenä on tosin parempi olla mummo kuin epävarma teini.
Hyvän näköiset stiflat. Jos klabbi tykkää, hanki ne. Älä kuuntele noiden akkojen höpinöitä.