Mua itkettää tää maailman tilanne
En ois uskonut että elän näinä lopun aikoina, mutta niin siinä tais käydä.
Kommentit (24)
Onko omat asiat niin hyvin että pitää hakemalla hakea ongelmia elämään?
Sen parkumisen eli itsesäälin sijaan voisit toimia eli lahjoittaa vaikka rahaa Ukrainalle.
Et sä sille voi mitään, luulisin. Keljua ja inhottavaa, mutta jos ei se ole itsestä kiinni, niin minkäs teet.
Ikävää huomata, että samat virheet toistuvat historiassa.
Oon lahjoittanut rahaa ja ruokaa.
Mut mä oon hyvin pienituloinen, että hirveästi en pysty. Ap.
Ei hätää, ap. Kela maksaa teille akoille ilmaisen ruikutusterapian, jossa voit jatkaa tyhjä itkemistä.
Sanos muuta sen takia en lue valtamedian uutisia haluun vaan olla silmät ja korvat kiinni ja elää omassa pumpulissa vaan:(
Niin itkettää, mutta se ei auta. Ahdistustaan kannattaa purkaa positiiviseen tekemiseen, auta Ukrainaa tai ukranalaisia, huolehdi kotivarasta, viljele syötävää (parvekkeella tai vaikka ikkunalaudalla, jos ei muuta paikkaa löydy) j.n.e.
Vierailija kirjoitti:
Sen parkumisen eli itsesäälin sijaan voisit toimia eli lahjoittaa vaikka rahaa Ukrainalle.
Voi lahjoittaa rahaa vuorotellen Ukrainan lapsille, Syyrian lapsille, Jemenin lapsille, minne tahansa kärsiville lapsille, mutta se ei paljon auta, jos on huolissaan siitä, mitä tälle maailmalle ylipäätään tapahtuu.
Helpottaa kun akat vihaamaan venäläisiä oikein tosissaa. Katsele redditistä tai youtubesta videoita missä Ukrainalaiset räjäyttelevät venäläisi tankkeja.
Itse kaivoin lapsuuden aikaiset pikkusotilaat esiin ja laitoin ne asemiin lapsen hiekkalaatikkoon ja sitten ampuilin niitä ilmakiväärillä.
Keksin montakin asiaa joissa on menty pieleen 2010-luvun aikana niissä määrin, että alkaa tuntua tiettyjen asioiden lopulta. On tullut paljon tietynlaisia äärijohtajia jopa Eurooppaan, naisten asemaa uhataan useasta suunnasta, turvallisuutta ja perinteisiä arvoja uhataan, sananvapautta rajoitetaan, tietyt ihmiset koitetaan hiljentää vaikka väkisin... Jos suunta ei käänny pian radikaalisti, se on loppu.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, ap. Kela maksaa teille akoille ilmaisen ruikutusterapian, jossa voit jatkaa tyhjä itkemistä.
Lisänä naisvihaisten inkkelien töräykset ja oikeat ter ro ri iskut joita on viime vuosina alkanut näkyä enemmän.
Eniten ahdistaa, jos tuntee, heitä, jotka aiheuttavat näitä ongelmia. Persoonallisuushäiriöt jylläävät.
Vierailija kirjoitti:
Niin itkettää, mutta se ei auta. Ahdistustaan kannattaa purkaa positiiviseen tekemiseen, auta Ukrainaa tai ukranalaisia, huolehdi kotivarasta, viljele syötävää (parvekkeella tai vaikka ikkunalaudalla, jos ei muuta paikkaa löydy) j.n.e.
Niinpä, valittamista on riittävästi, keksikää lisää konkreetistä hyvää ja positiivista mitä voi tehdä.
Aiemmin olen ollut toiveikas, mutta nyt alkaa tuntua että elämme lopun aikoja.
Älä lässytä. Kerää itsesi kakkapeppu.