Kehtaako 40-vuotias käyttää tällaisia kenkiä vai onko liian mummomaiset?
Sain äidiltä tän tyyliset kengät mutta kokomustana, koska ne eivät sopineet hänen jaloilleen. Mulle ne taas on tosi mukavan tuntuiset jalassa, mutta mietin, että onko ne liian mummomaisen tyyliset tän ikäiselle?
https://www.kipkop.fi/product/9817/arcopedico-punaiset-kengat-tarraremm…
Kommentit (37)
Kysytkö aina täältä mitä voit käyttää?
Ehkä kotona ja puutarhatöitä tehdessä.
En lähtisi kaupungille tuollaisissa
myy tori.fi tai kirpputorilla kyllä joku ne ostaa tai sitten myyt/annat jollekin tutulle
onhan ne hiukan päälle 50v naisen kenkätyyliä kiljuvat, mut toisaalta mustana ei ehkä niin pistä silmään. Jos ovat kerran mukavat jalassa, niin käytä pois.
Riippuu vaatetuksesta. Vaatetus tekee kaiken.
Näyttää asiallisilta työkengiltä esim opettajalle.
Todellakin kehtaa.
Minulla on megavaivasenluu ja kenkäprobleema on todellisuutta. Mahtuisikin kuin ennen tukisukan käyttöä 😵 Joka pahensi vaivasenluun.
Ihan karmeat.
Vaan suomalaiset naisihmiset lampsivat tällaiset jalassa - just kun ne ovat niin mukavat.
Jos ne tuntuu jalassa hyviltä, ne on hyvät. Vaatii toki hyvää itsetuntoa kulkea tamineissa, jotka eivät ole naistenlehden muotinumeron sivuilta.
Punahilkan kengät.
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1jzmfKFXXXXXkXXXXq6xXFXXXp/Plus-size-litt…
Vierailija kirjoitti:
onhan ne hiukan päälle 50v naisen kenkätyyliä kiljuvat, mut toisaalta mustana ei ehkä niin pistä silmään. Jos ovat kerran mukavat jalassa, niin käytä pois.
Punaisen ja ruskean rajamailla oleva vähäkontrastinen väri ei kilju. Minulla pitäisi olla suht tarkka värinäkö vai onko rgb menny sekaisin läppärisä?
köhkah kirjoitti:
Riippuu vaatetuksesta. Vaatetus tekee kaiken.
Caprimallisten mustien farkkujen ja jonkun siistin lyhythihaisen paidan kanssa meinasin käyttää. Tai polvipituisen hameen. Ap
Suurin osa kulkee lenkkareissa miksi ihmeessä hieman sitä paremman näköisiä ei kehtaisi käyttää?
Minusta on mummomaiset. Mukavia ja modernimpia kenkiä on esim Wondersilla. T. N 56
Varmaan sitten kehtaa, kun ketään ei näytä kiinnostavan, miltä mun kengät näyttää. 🙈 Ap