Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (1988)
Masukakku , Kuulin viime viikolla koko sanan ensimmäistä kertaa, kun joku sellaisen tekijää etsi netissä. Olen selvästi jo liian vanha nykykotkotuksiin.
Emäntä kun puhutaan puolisosta. Kuulostaa emättimeltä.
Toinen on jees.
Mun kaveri hokee jees sitä, jees tätä.
Jeesmies.
Muikki
Taputeltu
Seniorikansalainen
Kosla
Palaveeros
Häkee
Vierailija kirjoitti:
Tahalteen
Kaikki pätkityt kesken jääneet sanat,kuvastaa kokonaisuudessaa äärimmäistä laiskuutta.
Silleensä , tuotanoinääsnii, täsä ja tosa,känkkäränkkä, ruinata, köyhyri, sinänsä, nythän on niin,
väliportaan hallinto , kakkonen, välilihamuhennos , palataan , kaviaari, kultainen suihku
korvantaus märkänä ,
Pelikirja. Miksei voi vain käyttää sanaa suunnitelma, taktiikka tai strategia?
Semmottii, tommottii. Kuulostaa lässytykseltä 🥴
Vierailija kirjoitti:
Koissu-sarjaan (koira) lisäisin vielä sanat karssu (karkki), sussu (tyttöystävä), mussu (hellittelynimi) ja tussu (ei tarvinne selitystä).
Entäs sesse (koira)?
Nollatoleranssi. Saa puhujan välittömästi kuulostamaan valehtelijalta.
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit.
Mikä tässä sanassa muka ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkarit.
Mikä tässä sanassa muka ärsyttää?
Kun kaikelle pitää antaa joku näppärä leikkisä sijaisnimi. Pikkari, eskari, näkkäri, temppari, kaunari, makkari + poikkis, tyttis, ennätyksenä "keltsi ja valtsi", kun aikanaan oli vielä puhelinluettelot ja valkoiset sivut oli tietenkin "valtsi" ja keltaiset "keltsi" ja oli ihan kasvot ja jalat ja kädet hassuilla kirjaotuksilla, söpöö. Ok, esim. makkari ei ärsytä. Mutta pikkareissa on kiteytynyt jotenkin pissismäiset kirjaimet ja koko sana on vaan ällöttävän kirpeä kuin makeuttamaton raparperimehu.
Karsea. Mitä ihmeen murretta tuo on, missä päin Suomea käytetään sanaa karsea??