Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (1988)
Onhan tässä lueteltu jo valtavasti aivan hirveitä sanoja. Omiin inhokkeihin kuuluvat nuo nolot koirulit, koiruudet jne.
Lisään tähän vielä sanat (ja sanonnat) jotka eivät ole suomea. Miksi ihmeessä ei voida käyttää suomenkielisiä ilmaisuja?
Esim. "ostaa", kun tarkoitetaan uskoa johonkin tai vakuuttua jostain asiasta. Hyi helv. Miten "mennään pähkinöiksi"? Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra
Bilderberg-Valtonen-Lepomäki.
Bilderberg on ulkomailta johdettu salajärjestö, johon ulkoministerimme kuuluu (ei aja Suomen kansa asiaa, vaan salaisen Bilderberg-salaryhmän asiaa)
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/038e8e80-a983-45b8-9a0d-c6cdc5326…
Hopsistä.
Paituli
Palastella
Vaimoke
Parhautta
Tormistua
Jumpitella.
Maailmankaikkeuden hirvein sana, jonka opin täältä vauvapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Mietein. Eli siis mietin jotain. Seuraan yhtä vloggaajaa ja on alkanut ärsyttää tuo murre. Kokkola.
Tuohan on karjalan murretta ja tarkoittaa "minä tein"
Potakka.
Opin juuri äsken toisesta keskustelusta. Tarkoittaa varmaan perunaa.
Mörssäri. Miten voi olla Helsingissä paikannimenä!?
Mikä ihmeen möördäri?
"Stadi". Jotenkin saa ihmisestä vajaaälyisen vaikutelman, joka käyttää Helsingistä nimitystä "stadi".
Emäntä/isäntä puhuessa puolisostaan on myös jotenkin ällöttävää.
Löllykkä sanaa olen oppinut inhoamaan kun mieheni yhtenään kommentoi vatsaani sillä imaisulla.
Se mainos, jossa Jari Sillanpää sanoo: pahinta oli känselöinti (cancel?). Samoin triggeröityä on aika ärsyttävä.
"Rakas" joo hyvä on tarkoitus mutta onhan tuo sanana ruma, jotenkin särähtää korvaan
Metukka on uusi kouvolatukka?
Estrogeeninauta. Anteeksi rakkaat puutarhurikollegani, mutta en käsitä tuon sanan hohtoa vaikka veikeä onkin. 🤣 Ehkä muiden käyttämänä menee, mutta liian karski omaan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Ranu 😝
Pimpatut ranut 🙄
Lisuke 🤢
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliini
Tämä on kauhea! Kerran kun yksi esitelmöitsijä käytti sanaan, niin teki mieli käydä kimppuun. Voisi heittää vastaukseksi, että saako sua soittaa. Tietysti voisi sanoa myös, että onko kapteeni Corelli soittanut sua ...
Käristyskupoli.
Martini
Demari
Agenda