Sana, jota inhoat? Minä aloitan: metukka
Kommentit (1988)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki englannista tai ruotsista väännetyt suomennokset kuulotaa vaan tosi typerältä ja lapselliselta: dallata, tsiigata, snaijata, hiffata...
Snaijata on kylläkin venäjästä. "Ja nje znaju = en tiedä"
Vierailija kirjoitti:
Sensuelli
Mensuelli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrähtää
Vaikka joku olisi kommentoinut jotain asiaa ihan normaalilla äänellä, iltapäivälehdet uutisoivat jonkun jyrähtäneen.
Juurikin tuo!
Viimeiset viisi vuotta iltapulujen lööpeissä aina joku jäätävästi jyrähtää. Menisi tämä muoti ohitse jo pian, PLIIS!
Pliis on ärsyttävä
Etelä. Sillon kun mennään turistipas..ka matkalle. Keihasmatkalle etelään. Vit...tti, kun lähdin avustusmatkalle erääseen Afrikan köyhimmistä maista. Naapuri kertoi pihassa, että olin lähtenyt etelään.
Intentio tai muu vastaava englanninkielinen sana, millä korvataan yksinkertaisempi suomenkielinen.... Ihan vaan turhamaisuuden takia. Jos ei osaa sivistyssanoja niin voi paikata englanninkielellä? Miks ei voi puhua esim päivällisestä vaan selitetään jostain "dinneristä"???
Tuotanoinii🤢
Itseasiassa (silloin, kun jokainen lause aloitetaan tällä)🤮
Häkkeri
Lagaa
Killeri
Näitä mitä nuorison suusta kuulee ....
Kun joku räväyttää jäätävän kommentin iltapulussa.
Vierailija kirjoitti:
Hipsutus, hipsuttelu - kuulostaa ihan joltain furry-teinien käyttämiltä sanoilta.
Tarkoittaa mitä? En ole kuullut tätä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Etelä. Sillon kun mennään turistipas..ka matkalle. Keihasmatkalle etelään. Vit...tti, kun lähdin avustusmatkalle erääseen Afrikan köyhimmistä maista. Naapuri kertoi pihassa, että olin lähtenyt etelään.
Aika herkkänahkainen olet kun naapurin puheista välität. Naapuri ei oikein tajunnut miten mahtava ja hieno ihminen oikeasti olet. Toivottavasti olet jo päässyt yli tämän vi tu tuksen ja oikaissut naapurin väärät oletukset.
Onko se "todolista" vai "tuduulista"?