Ettekö kaipaa valikoimiin valkosokerittomia jäätelöitä ja mehujäitä?
Olenko ainoa, joka kaipaa kauppojen pakastealtaisiin mehujäitä vain hedelmien omilla sokereilla ja kermajäätelöä ilman makeutusaineita?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt auta jos on kaupungilla haluaa jätskiä, mutta mehujäämuotteja saa jokaisesta krääsäkaupasta. Itse tein noita lapsilleni, kun olivat pieniä esim. vauvojen hedelmäsoseesta. Voin sanoa, että kylmänä makeus maistuu vähemmän ja vähäsokeriset jätskit maistuvat todella valjuilta. Sen takia tuskin pysyvät markkinoilla.
Tykkään hedelmälihaisista mehuista (vain hedelmän oma sokeri) jäädytettyinä muotteihin. Ovat tarpeeksi imeliä.
-Ap
Tuoremehussa on enemmän sokeria kuin valkoisella sokerilla makeutetussa mehujäässä. Mutta mikäpä siinä, jos haluaa uskotella itselleen fruktoosin olevan terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kermajäätelö ilman makeutusta maistu millekkään
Makeutusaineiden ja valkoisen sokerin lisäksi on muita vaihtoehtoja:
Hunaja
Agavesiirappi
Vaahterasiirappi
jne.
Ihmiskeho ei tiedä onko se sokeri valkoista ja tullut sokeriruokosta vai onko se jotain mainitsemiasi.
Kyllä allergiaoireita saavan keho tietää.
Sokerille ei kukaan ole allerginen. Se ei ole allergiaa, jos suhtautuu hysterisesti sokeriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kermajäätelö ilman makeutusta maistu millekkään
Makeutusaineiden ja valkoisen sokerin lisäksi on muita vaihtoehtoja:
Hunaja
Agavesiirappi
Vaahterasiirappi
jne.
Ihmiskeho ei tiedä onko se sokeri valkoista ja tullut sokeriruokosta vai onko se jotain mainitsemiasi.
Kehoni ei kestä edes raakaruokosokeria.
No ei se sitten kestä hedelmäsokeriakaan. Sokeria sekin on.
Magnumilla on sokeriton jäätelötikku. Semmon vaaleansininen vai olikoha vihertävän värinen se pakkaus. Joku caramel maku. Mää aina niitä ostan. Pikkukaupoista turha ettii, löytynee isommista marketeista. Huono puoli vaa että saattaa turvottaa koska makeutusaineet :(. En koskaan syö sitä ruuan päälle koska turvotus on sitte taattu. Tyhjään mahaan toimii paremmin.
Mulla paha atooppinen iho ja sokerin syönnin jälkeen syyhyttää järkyttävästi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemme jäätelön itse, ei lisäaineita ei valkoista sokeria.
Miten teette sitä reissussa? Onko teillä autossa pakastin vai miten saatte säilymään pidempiä matkoja?
Kylmälaukkuko on sinulle tuntematon käsite? Ja miksi ylipäätään sinun pakko saada jäätelöä juuri reissussa?
Kuinka monta kilometriä viitsisit kävellä kylmälaukun kanssa? Paljonko painaa kylmäpanoksineen? Entä kuinka monta tuntia lopulta säilyvät kylmänä? Entä mökiltä tullessa kun mökillä ei ole voinut tehdä itse jäätelöä?
Pakkaa se jäätelösi ruokatermokseen, niin ei tarvitse kannella kylmälaukkua. Kyllä se siellä kestää kävelylenkkisi tai pyörälenkkisi ajan.
Se on sitä samaa glukoosia, joten tuo ei ole mahdollista edes teoriassa. Taidat olla jollekin muulle allerginen tai ongelmasi on pään sisällä.