Olenko ainoa, jota tämä Duudson Chachin tekonauru vain ärsyttää?
Tuntuu julkealta, että hän esiintyy nyt perheen naisena ja aina niin iloisena, katsokaa-mua-olen-söpö!
Kommentit (26)
Missähän maailmassa osa taas elää, kun heitä vainoaa joku Chachi , josta minä ja lähipiirini ( kysyin) ei ole koskaan kuullutkaan. Tunkeeko se väkisellä.koteihinne?
Luulisi olevan aika helppoa vältellä ko henkilöä, jos ei hänestä tykkää jostain syystä ( hymyilee liikaa oli vissiin yleisin syy, ,"ihanan" suomalaista) .
Vierailija kirjoitti:
Jouduin laittamaan tuon Chakin estoihin instagramissa, kun kyseinen sovellus jatkuvasti jostain syystä pakotti minulle hänen julkaisujaan :D
En kestä tuollaista tekopirteyttä.
Olitpa reipas ja fiksu, kun osasit estää. Nyt sun ei tarvitse kuunnella instassa tekonaurua? En tiennytkään, että julkaisuissa ääni tulee päälle automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän mä aina mietin sitä ex-vaimoa, että varmaan harmittaa vielä enemmän kun se uusi onkin tuollainen huomionkipeä prinsessa joka kihertää kuin vauva.
Varmaan söpöä miehille, kaveriksi en ryhtyisi..
Onneksesi sinua ei pyydetä kaveriksi, voit olla huoleti ja jatkaa 7elämääsi rauhassa.
Onko tästä joku ohjelma vai mistä katsotte?
Itse muistan otsikot kun J kännissä huiteli pisin maisemia kun olivat Suomessa. On siinäkin aikuinen mies ja isi.
Miten itse kuhertelet itsesi kanssa, mitä läheisesi miettivät. Heistä on varmaan järkyttävää olla samassa tilassa sinun kanssasi.