Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa, jota tämä Duudson Chachin tekonauru vain ärsyttää?

Vierailija
12.06.2022 |

Tuntuu julkealta, että hän esiintyy nyt perheen naisena ja aina niin iloisena, katsokaa-mua-olen-söpö!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Vierailija
2/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkakin varmaan luulee että toi oikein lahjan suomeen ja porukka ihailee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus jenkkityyliä ei mitään ihmeellistä

Vierailija
4/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kakin persoonasta. Siinä taas yksi brunette, joka leikkii tyhmää bimboa blondia tehdäkseen rahaa. Pilaa blondien mainetta.

Vierailija
5/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mä aina mietin sitä ex-vaimoa, että varmaan harmittaa vielä enemmän kun se uusi onkin tuollainen huomionkipeä prinsessa joka kihertää kuin vauva.

Varmaan söpöä miehille, kaveriksi en ryhtyisi..

Vierailija
6/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä on, mutta mitä tarkoittaa "esiintyy nyt perheen naisena"? Ja siis mikä on julkeaa?

Minusta hän on hyvinkin äidillisen oloinen ja luonteva lapsineen. Ikuinen lärvi auki ja "kaikki maailman täydellisintä" ei kuitenkaan vakuuta. Tietty jos rahaa on,  ja eiköhän sitä olekin, saa hymyilemään. Tekeekö se itse työkseen mitään?

Vierailija
7/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, muissa maissa se on ihan normaalia. Suomi on vähän toisenlainen.

Vierailija
8/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain kihertää ja naureskelee. Vaikea nähdä heitä tasavertaisena parina.

Vierailija
9/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä missä te muuta olette häneen törmänneet kun itselle ei ole tullut missään vastaan, joten en edes tiedä kuka hän on vaikka duudsonit tunnistankin.

Vierailija
10/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä on, mutta mitä tarkoittaa "esiintyy nyt perheen naisena"? Ja siis mikä on julkeaa?

Minusta hän on hyvinkin äidillisen oloinen ja luonteva lapsineen. Ikuinen lärvi auki ja "kaikki maailman täydellisintä" ei kuitenkaan vakuuta. Tietty jos rahaa on,  ja eiköhän sitä olekin, saa hymyilemään. Tekeekö se itse työkseen mitään?

Sitä että jokainen varmaan muistaa, että J lähti jenkkeihin suomalaisen vaimon kanssa, joka vaihtui tähän satsiin.

Näen hänet yhä siltä pohjalta, että vanha perhe rikkoutui, mutta satsia vaan naurattaa...

Vierailija
11/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka on tunteellinen ja tuhertaa itkua vähän joka käänteessä. Tuo hassutteleva kihertelijä on vain rooli ja taustalta paljastuu kova nainen, ja se näkyy silmistä aina välillä. Kakki ohjailee Jukkaa ja Jukka on se joka vikisee. Ihastunut tuohon ylisöpöyteen ja kun näyttääkin pikkutytöltä, niin saa vanhankin miehen tuntemaan itsensä taas mahtiurooksi. Kuin Renny.

Vierailija
12/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä että jokainen varmaan muistaa, että J lähti jenkkeihin suomalaisen vaimon kanssa, joka vaihtui tähän satsiin.

Näen hänet yhä siltä pohjalta, että vanha perhe rikkoutui, mutta satsia vaan naurattaa...

Ohoh, mä muistelin, että ne erosivat ennen tuota perheenrikkojaa. Mutta niinpäs se vaan olikin, yhdessähän ne lähtivät. Hyvä kun muistutit. Ihan kamala, kuinka kehtaa? 

Vierailija
13/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chaci ei ärsytä , mutta Jukka ärsyttää.. Nyt on olevinaan niin perheenisä, perhe on tärkein, lapset  sitä ja tätä, ja perhe perhe. Ihan kuin hänellä ei olisi koskaan perhettä ollutkaan (NOT). Perhe on jo ollut edellisenkin vaimon kanssa. Huh miltähän mahtaa niistä aikaisemman avioliiton lapsista tuntua.

Vierailija
14/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se Jukka tässä ole isoin sika ja mistä sitä tietää mitä valheita on chachille höpissyt.

Itse olen chacia seurannut teiniajoilt lähtien. Hän voitti aikoinaan suositun tanssikilpailun jenkeissä ja on hyvinkin tunnettu tanssipiireissä siellä. Olinkin vähän järkyttynyt kun näin otsikot että alkanut seurustella Jukan kanssa 💩 hänen ex- poikkis oli hyvinkin eri maata saa Jukka olla tyytyväinen että jotenkin onnistui saamaan chachin kaltaisen naisen

Vierailija
15/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä nähnyt tätä Chachia missään kihertämässä. Onko tuo joku teeveeohjelma?

Tykkään siitä Jukasta. On sitkeä tyyppi. Entistä vaimoaan en nähnyt ikinä edes lehtikuvassa, mutta helppo kuvitella, että hän ei ehkä kauheasti tykkää.

Vierailija
16/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja satsia on turha syyllistää siitä, että Jukka lähti hänen peräänsä. Jukka se on ne päätökset tehnyt ihan itse. Aikuinen ihminen tekee itse päätökset.

Vierailija
17/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, muissa maissa se on ihan normaalia. Suomi on vähän toisenlainen.

Tekonauru ei ole ikinä normaalia, jos sitä tarkoitit.

Vierailija
18/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin laittamaan tuon Chakin estoihin instagramissa, kun kyseinen sovellus jatkuvasti jostain syystä pakotti minulle hänen julkaisujaan :D

En kestä tuollaista tekopirteyttä.

Vierailija
19/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista kuhertelua itsensä kanssa jaksa katsoa. Ei itsekään pääse yli omasta söpöydestään.

Järkyttävää varmaan olla samassa tilassa.

Vierailija
20/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka on tunteellinen ja tuhertaa itkua vähän joka käänteessä. Tuo hassutteleva kihertelijä on vain rooli ja taustalta paljastuu kova nainen, ja se näkyy silmistä aina välillä. Kakki ohjailee Jukkaa ja Jukka on se joka vikisee. Ihastunut tuohon ylisöpöyteen ja kun näyttääkin pikkutytöltä, niin saa vanhankin miehen tuntemaan itsensä taas mahtiurooksi. Kuin Renny.

Voi tätä suomalaista kateudenmäärää. Onko tämäkin sinun onnesta pois?