Saan liikaa seksiä! Välillä on jo pakko kieltäytyä seksistä!
Kommentit (7)
Täytyy olla miesten välinen suhde. Muuten en usko.
Hyvä. Sama 'ongelma' myös, tullu itellekkin.
Joo. On se hankala tilanne, kun 'joutuu' sanomaan: ' ei tänään rakas ei yhtään enempää kuin aamuinen ja iltapäivän sekä illan rakastelut saa riittää tälle päivälle..'. Ja samaa joutuu joka viikko, parikolme kertaa sanomaan.
En tiedä. Miten kauan tätä voi mies kestää?
Joo..on se hankala tilanne. Vai tiedätkö sä?
Meillä mies sitten kyllä suostuu, mutta ei itse saa, ja tietää sen jo hommaan ryhtyessään. Eli tekee minulle mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies sitten kyllä suostuu, mutta ei itse saa, ja tietää sen jo hommaan ryhtyessään. Eli tekee minulle mieliksi.
Ja sinua ei kiinnosta miehen nautinto,eikä halut, vain oma itsesi. Narsistisia piirteitä. Miehelle tuo on jo työtä, eikä nautintoa. Miten viitsit, vaikka toinen ei syty ja puoliväksin messissä. Itse en ole patistanut vaimoa, koska haluttoman kanssa seksistä jää itselle vain pska maku suuhun. Siksi olen tehnyt kaikkeni, että hänen halunsa syttyvät ja että itse ehdottaa kun tietää haluvavansa. Todellisen halukkuuden näen hänen pillustaan ja sen kiimasta. Se nostaa omatkin halut kattoon. Ilman sitä, leikki jää kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinua ei kiinnosta miehen nautinto,eikä halut, vain oma itsesi. Narsistisia piirteitä. Miehelle tuo on jo työtä, eikä nautintoa. Miten viitsit, vaikka toinen ei syty ja puoliväksin messissä. Itse en ole patistanut vaimoa, koska haluttoman kanssa seksistä jää itselle vain pska maku suuhun. Siksi olen tehnyt kaikkeni, että hänen halunsa syttyvät ja että itse ehdottaa kun tietää haluvavansa. Todellisen halukkuuden näen hänen pillustaan ja sen kiimasta. Se nostaa omatkin halut kattoon. Ilman sitä, leikki jää kesken.
En oo sama, mutta höpö höpö.
Suhteen eteen tehdään töitä ja niihin ryhdytään myös epäitsekkäistä syistä. Minä teen ihan samoin kuin 4:n mies, mutta sitten vastineeksi toisella kerralla saankin pelkkää itseni miellyttämistä. Se on kivaa vaihtelua seksissä molemmille, kun saa olla täysin palveltuna ja esim. suikkarit otetaan lämpimään nieluun sen sijaan, että se keskeytetään tavisseksillä. Joka toki sekin on mukavaa toisena hetkenä.
Vierailija kirjoitti:
No mun mies nauttii kyllä, ja nauttii myös erityisesti siitä että minä saan.
Ja tottakai hän kiihottuu, eihän se muuten pelittäis ollenkaan.
Miksei se saisi mennä näinkinpäin? Useastihan se kai menee just toisinpäin, eikö.
En yhtään koe olevani itsekäs, ja todellakuten tuossa joku mies sanoikin, minä kyllä sitten teen AINA mitä mies haluaa ja milloin.
Ja yksisarvisia on olemassa.