Kertokaa ihmisestä, jonka seurassa teillä on vaivautunut olo! Millainen hän on?
Miten hän käyttäytyy? Miten selviätte tilanteesta?
Minun on vähän vaikea olla yhden todella yliherkän ihmisen kanssa, kun melkein kuulee, miten hän mielessään ylianalysoi joka sanan ja kaikki on niin vaikeaa... vaikea selittää.
Onko teillä samanlaista?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teennäiset, ulkokultaiset, kikattelevat ja jotka heiluttelevat hiuksiaan puolelta toiselle (teineiltä menee mutta että aikuiset naiset)
Hiukset menee joskus silmille aikuisellakin naisella. Silloin niitä on pakko heilauttaa.
Raivostuttavinta näissä hiusten huiskijoissa on että ne hiukset voisi yksinkertaisesti laittaa sinne korvan taakse niin silloin ne ei olisi silmillä. Mutta ei kun kampaus menee pilalle... Siispä niitä huiskitaan ja huiskitaan ja asetellaan..
Nyt stoppia päälle. Miettikääpä nyt hei miten tyhmästä asiasta tekin ärsyynnytte :D Olisiko jotain jäänyt omassa päässä käsittelemättä?
Sellaisen naisen, joka miehen ilmaantuessa porukkaan muuttuu yhtäkkiä paljon tyhmemmäksi, kikattaa ja esittää tyhmiä kysymyksiä ja ihastelee kaikkea mitä mies sanoo ja kertoo tekevänsä.
Jos ollaan jossain liikunta-aktiviteetissa sama nainen kadottaa liikunnallisuudestaan vähintään 70% ja yhtäkkiä hän ei jaksa heittää pitkälle, juosta kovaa, osua mihinkään.
Puhelias, kaikkitietävä.
Ohjaan kohteliaasti ulos vaikka tekaistulla verukkeella, läheinen on sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teeskentelee ystävää, ei mitään rajaa ystävyydellä saati ei ole luotettava. Kehuu itseään. Joka päivä laittaa kuvaa, kun on käynyt lenkillä.
Kaippa sitä itse jokainen tietää,onko ystävä vai ei,silloin ei kai kannata tuppautua jonkun lenkkeilijän seuraan jos ei itse tykkää lenkkeilystä
liknande barn leker bäst
Lenkkeilen kyllä itsekin, mutta en joka lenkillä kuvaa ota todetakseen kuinka paljon juoksin. En myöskään tahdittomasti utele, kerro eteenpäin ja sitten ilku toisen asioihin. Aidon ystävän kyllä erottaa teeskentelevästä.
Mut jotkut ihmiset on kiinnostuneita urheilusta enemmän ja haluaa laittaa kuvia siinä missä joku jostain vaikka puutarha-tai remonttiharrastuksesta. Itse voi olla katsomatta jos ei kiinnosta :) Ihmiset tekee juttuja siitä,mikä itseä kiinnostaa. Ystävyys on sitten toinen juttu,ei tarvitse sellaisen ihmisen kanssa olla yhteyksissä,jota ei koe ystäväksi.
Ihminen joka tulee liian lähelle. Siis tulee ihan kasvoihin kiinni, hengittää niin lähellä että itse pidätät hengitystä. MIKSI, sen kun tajuaisi. Ehkä he eivät ymmärrä sosiaalisia sääntöjä eivätkä osaa muokata käyttäytymistään eri ihmisten kohdalla. Luulisi, että normaali ihminen ymmärtää seisoa vähän kauempana, jos keskustelukumppani koko ajan perääntyy tai katsoo muualle hengittääkseen jotain muutakin kuin keuhkoistasi leijuvaa hiilidioksidia?
Kouluaikoina tällainen kaveri tuli kerran eteen seisomaan, tuijotti 5 cm etäisyydeltä kasvoihin, puhui ja otti lisäksi toppatakkini vetskarista kiinni ja alkoi vedellä sitä alas ja ylös. Hyvä luoja, että jonkinlaisen taudin siitä varmasti sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kaverin puoliso, jonka kanssa silloin tällöin jään esim ruokapöytään kaksin. Hän on hiljainen, tarkkaileva ja super älykäs, itse taas enemmän tai vähemmän säheltävä ja puhelias. Todennäköisesti hänellä on mun seurassa ihan yhtä hölmö olo, kuin minulla hänen.
Ei ole. Hän on huomannut, että olet tuollainen, eikä ole sen jälkeen sinusta erityisen kiinnostunut, koska teillä ei ole mitään yhteistä. Hän keskittää ajatuksensa johonkin muuhun.
Sinäkään et ole maailman keskipiste, jonka tekemisiä ja sanomisia kaikki tarkkailisivat herkeämättä.
Sinänsä ihan hyvä huomio, mutta olen eri mieltä siitä etteikö superfiksu voisi olla vähemmän fiksun tai taviksen kaveri. Älykkyys ei ole aina sama kuin viisaus ja monella "höpsöllä" ihmisellä on suuri ja lämmin sydän. Olen (vain joissain asioissa) normaaliporukkaa fiksumpi, silti parhaita kavereitani ovat olleet sellaiset ns. tavalliset ihmiset. Pidän tavallisista ihmisistä, he pitävät tätä maailmaa kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teennäiset, ulkokultaiset, kikattelevat ja jotka heiluttelevat hiuksiaan puolelta toiselle (teineiltä menee mutta että aikuiset naiset)
Hiukset menee joskus silmille aikuisellakin naisella. Silloin niitä on pakko heilauttaa.
Raivostuttavinta näissä hiusten huiskijoissa on että ne hiukset voisi yksinkertaisesti laittaa sinne korvan taakse niin silloin ne ei olisi silmillä. Mutta ei kun kampaus menee pilalle... Siispä niitä huiskitaan ja huiskitaan ja asetellaan..
Nyt stoppia päälle. Miettikääpä nyt hei miten tyhmästä asiasta tekin ärsyynnytte :D Olisiko jotain jäänyt omassa päässä käsittelemättä?
Eipäs, kun sä huomaat että ne hiukset naamallä häiritsee sitä toista, sitten se koko ajan sukii ja asettelee ja keskittyy niihin hiuksiinsa. Tekis mieli sanoa että unoha nyt ne hiukset jo! Ne on ihan hyvin!
Työ"kaveri" (mies 50+), joka heittää seksististä, sovinistista, rasistista "läppää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs, kun sä huomaat että ne hiukset naamallä häiritsee sitä toista, sitten se koko ajan sukii ja asettelee ja keskittyy niihin hiuksiinsa. Tekis mieli sanoa että unoha nyt ne hiukset jo! Ne on ihan hyvin!
Lähes kiehtovaa, miten helpolla joidenkin ihmisten mielenrauhaa ja viihtyvyyttä voi järkyttää. Mutta vain lähes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kaverin puoliso, jonka kanssa silloin tällöin jään esim ruokapöytään kaksin. Hän on hiljainen, tarkkaileva ja super älykäs, itse taas enemmän tai vähemmän säheltävä ja puhelias. Todennäköisesti hänellä on mun seurassa ihan yhtä hölmö olo, kuin minulla hänen.
Ei ole. Hän on huomannut, että olet tuollainen, eikä ole sen jälkeen sinusta erityisen kiinnostunut, koska teillä ei ole mitään yhteistä. Hän keskittää ajatuksensa johonkin muuhun.
Sinäkään et ole maailman keskipiste, jonka tekemisiä ja sanomisia kaikki tarkkailisivat herkeämättä.
Sinänsä ihan hyvä huomio, mutta olen eri mieltä siitä etteikö superfiksu voisi olla vähemmän fiksun tai taviksen kaveri. Älykkyys ei ole aina sama kuin viisaus ja monella "höpsöllä" ihmisellä on suuri ja lämmin sydän. Olen (vain joissain asioissa) normaaliporukkaa fiksumpi, silti parhaita kavereitani ovat olleet sellaiset ns. tavalliset ihmiset. Pidän tavallisista ihmisistä, he pitävät tätä maailmaa kasassa.
Tuo se paljon kertookin ihmisestä,kun pitää itseään fiksumpana kuin muut 'höpsöt', voi hemmetti :D
Yleisesti kaikki, jotka julkisesti ja muiden läsnäollessa kiusaavat jotakin ihmistä.
(Vihaan ja karsastan kaikkia kiusaajiksi tietämiäni ihmisiä muutoinkin).
Etenkin sellainen "ihmis"saasta, joka yhä levittelee joitain vuosikymmeniä vanhoja juoruja kiusaamistaan _uhreista_ ja koettaa saada tuntemattomatkin ihmiset niihin uskomaan. Se on sairasta.
Tenttaajat: Mitä teet työksesi? En oo töissä, miksi? Naimisissa? Ai et, miksi et? Lapsia? Ei lapsia!!! Miksi ei lapsia? Vihaat lapsia?
Vähemmässäkään määrin ei tee mieli avautua puoli- tai täysin tuntemattomalle henk.koht.asioista.
Minuakaan ei kiinnosta sinun perhe- tai etenkään työasiat.
Sellainen introverttiä esittävä seurassa mutta joka seuraa ja kuuntelee ja arvostelee mielessään mutta ei puhu vahingossakaan.
Miehen kaverin uusi nainen. On omasta mielestään kovinkin älykäs, hauska ja nokkela. Suu käy koko ajan ja kaikesta pitää vääntää jotain typerää juttua.
Todella vaivaannuttavaa.
Esittää hyvin henkilökohtaisia, tungettelevia kysymyksiä, mutta on toisaalta koomisuuteen asti salaperäinen omista asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen introverttiä esittävä seurassa mutta joka seuraa ja kuuntelee ja arvostelee mielessään mutta ei puhu vahingossakaan.
Eli siis hiljainen, ujohko?
Voi, kuinka kamalaa. <3
Miksei hiljainen ihminen saisi muutoin olla aikalailla samankaltainen, kuin muutkin?
Vierailija kirjoitti:
Työ"kaveri" (mies 50+), joka heittää seksististä, sovinistista, rasistista "läppää".
Nainen joka käyttää rivoa kieltä, kuvitellen että se olisi suvaittua huumoria.
Mukava ihminen, mutta jolla on niin hiljainen ja kimeä puheääni, etten useinkaan kuule tai saa selvää puheestaan. Harmittaa ja vaivaannuttaa, kun joutuu kyselemään joka toisen lauseen: "anteeksi, en kuullut?" Jos ei kysy, tulee väärinkäsityksiä. Hyvin hankalaa kommunikoida.
Lenkkeilen kyllä itsekin, mutta en joka lenkillä kuvaa ota todetakseen kuinka paljon juoksin. En myöskään tahdittomasti utele, kerro eteenpäin ja sitten ilku toisen asioihin. Aidon ystävän kyllä erottaa teeskentelevästä.