Huraa elämälle! Perheeni selvisi autokolarista hengissä!
Näin ruttuun menneen autonkin, ihme että perheeni selvisi, vaikkakin huonossa kunnossa ovat vielä muutaman teholla vietetyn vuorokauden jälkeen.
Tänään sain kuulla että tunnelin päässä on valoa!
Se vähän harmitti ettei elämässäni ole ketään kenelle tuulettaa ihmeellistä pelastumista. Onneksi on vauvapalsta <3
Kiitos joka ainoalle joka on joskus auttanut onnettomuuspaikoilla sivullisena. Kiitos ensihoitajat, lääkärit, hoitsut, kiitos pelastusviranomaiset.
Olen niiiin perkeleen helpottunut.
Ajakaa vatovasti!
Kommentit (27)
Huh! Voimia toipumiseen koko perheelle.
Hienoa! Kaikkea hyvää Teille kaikille!
Onneksi nykyautot on merkillisen turvallisia pahoissakin kolareissa. On niiden turvallisuuteen kyllä panostettukin.
Hyvä, että teillä elämä voitti myös.
Ajatella että on vieläkin niin alkeellista 2020-luvulla että saa laillisesti kulkea niillä yksityissaastuttimilla.
Jes! hyvä että kävi hyvin onnettomuudesta huolimatta <3
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti:
"Kiitos joka ainoalle joka on joskus auttanut onnettomuuspaikoilla sivullisena. Kiitos ensihoitajat, lääkärit, hoitsut, kiitos pelastusviranomaiset."
Nämä ammattiryhmät ovat Jumalan työkaluja maan päällä, eivät papit ja muut tekopyhät hurskastelijat.
Eivät ole. Ihan itse se työ pitää tehdä ja opiskella. Kiitos heille, ei jumalalle.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että on vieläkin niin alkeellista 2020-luvulla että saa laillisesti kulkea niillä yksityissaastuttimilla.
No onneksi saa syytää hävittäjillä ja tukialuksilla ja singoilla ja heittimillä Ukrainassa vaikka mitä niskaan.
Onneksi kaikki kääntyi parhain päin!
Hyvää kesää Sinulle ja perheellesi !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onneksi saa syytää hävittäjillä ja tukialuksilla ja singoilla ja heittimillä Ukrainassa vaikka mitä niskaan.
Miten niin saa? Ei kukaan osaa poistaa niitä saasteita ilmakehästä.
Kiitos myös sille rekkakuskille, joka auttoi mun veljeä autokolarissa! Veli ajoi kaidetta päin. Rekkakuski oli parkkeerannut rekkansa suojelemaan mun veljen autoa uusilta törmäyksiltä. Veljelle ei tullut kolarista naarmuakaan, mutta tutkimuksissa selvisi kolaroinnin syyksi kasvain päässä.
Tuskin luet tätä, mutta iso kiitos silti, jos vaikka joku tuttusi lukisi!
Kiitos ihanat kanssakommentoijat. Ja te tylytkin tyypit.
Nyt on ihan uskomattoman helpottunut kevyt tunne rinnassa!
Vastaantulija nukahti ja ajoi nokkaan.
Koskaan en kuvitellut joutuvani vastaamaan sellaiseen puheluun sairaalasta.
Kaikki neljä perheenjäsentäni olivat samassa autossa. Nyt ovat vierekkäin teholla.
Mutta äiti avasi tänään jo silmät <3
Huraa, huraa, huraa!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos myös sille rekkakuskille, joka auttoi mun veljeä autokolarissa! Veli ajoi kaidetta päin. Rekkakuski oli parkkeerannut rekkansa suojelemaan mun veljen autoa uusilta törmäyksiltä. Veljelle ei tullut kolarista naarmuakaan, mutta tutkimuksissa selvisi kolaroinnin syyksi kasvain päässä.
Ihana rautainen ammattilainen. Hatunnosto!
Muista kiittää myös Jumalaa, joka lähetti suojaavat enkelit paikalle. Minä en varmaan uskovanakaan löytäisi kolarista mitään hyvää, sillä olisi voitto jos kuolisin pois. Mutta jotka eivät vielä Jumalaa tunne, hän antaa armossaan lisäaikaa ja minusta on hienoa kuulla että näet asiassa positiivista. Tietysti on mahtavaa, että sinulle rakkaat ihmiset ovat edelleen kanssasi. He ovat jatkoajalla. Joku on ehkä rukoillut perheesi ja omaistesi puolesta, teillä on vielä tarkoitus tässä elämässä.
Ihanaa ja siunattua kesää perheellesi.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä etelästä, palmujen alta.
Lennettiin tänne koko perhe ja vuokrattiin yksityissaastutin viikoksi, Audi cabriolet. Kiva loma-auto! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana rautainen ammattilainen. Hatunnosto!
Todellakin! Rekkikset on oikeasti hyviä tyyppejä ja osaavat kaikenlaista <3
Ap vaikuttaa symppikseltä. Kaikkea hyvää ja pikaista paranemista perheelle!
Ihanaa ap, onnea matkassa!
Hyvää kesää sinulle! 🦋🌞
No onneksi Selvisittä hengissä!
Voimia teille , jaksamista !
Hyvää kesää teille🌻🏵.
Eläköön!