Huraa elämälle! Perheeni selvisi autokolarista hengissä!
Näin ruttuun menneen autonkin, ihme että perheeni selvisi, vaikkakin huonossa kunnossa ovat vielä muutaman teholla vietetyn vuorokauden jälkeen.
Tänään sain kuulla että tunnelin päässä on valoa!
Se vähän harmitti ettei elämässäni ole ketään kenelle tuulettaa ihmeellistä pelastumista. Onneksi on vauvapalsta <3
Kiitos joka ainoalle joka on joskus auttanut onnettomuuspaikoilla sivullisena. Kiitos ensihoitajat, lääkärit, hoitsut, kiitos pelastusviranomaiset.
Olen niiiin perkeleen helpottunut.
Ajakaa vatovasti!
Kommentit (27)
Oletpa kokenut kauheita. Minkä ikäinen olet noin suurinpiirtein. Teillä saattaa olla vielä pitkähkö toipumispolku edessä, mutta pääasia että suunta on nyt hyvä. Voimia, halauksia ja suotuisaa toipumista perheenjäsenillesi.
Vierailija kirjoitti:
Muista kiittää myös Jumalaa, joka lähetti suojaavat enkelit paikalle. Minä en varmaan uskovanakaan löytäisi kolarista mitään hyvää, sillä olisi voitto jos kuolisin pois. Mutta jotka eivät vielä Jumalaa tunne, hän antaa armossaan lisäaikaa ja minusta on hienoa kuulla että näet asiassa positiivista. Tietysti on mahtavaa, että sinulle rakkaat ihmiset ovat edelleen kanssasi. He ovat jatkoajalla. Joku on ehkä rukoillut perheesi ja omaistesi puolesta, teillä on vielä tarkoitus tässä elämässä.
Ihanaa ja siunattua kesää perheellesi.
Se sinun jumalasi on kaikkivoipa ja siis aiheutti kolarin....
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kokenut kauheita. Minkä ikäinen olet noin suurinpiirtein. Teillä saattaa olla vielä pitkähkö toipumispolku edessä, mutta pääasia että suunta on nyt hyvä. Voimia, halauksia ja suotuisaa toipumista perheenjäsenillesi.
Kiitosta
32v olen.
Siksikin tuntuu hurjalta ettei minulla ole muuta perhettä enää jäljellä. Onneksi eivät minua vielä jättäneet, rakkaat ihmiset, upeat vanhukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista kiittää myös Jumalaa, joka lähetti suojaavat enkelit paikalle. Minä en varmaan uskovanakaan löytäisi kolarista mitään hyvää, sillä olisi voitto jos kuolisin pois. Mutta jotka eivät vielä Jumalaa tunne, hän antaa armossaan lisäaikaa ja minusta on hienoa kuulla että näet asiassa positiivista. Tietysti on mahtavaa, että sinulle rakkaat ihmiset ovat edelleen kanssasi. He ovat jatkoajalla. Joku on ehkä rukoillut perheesi ja omaistesi puolesta, teillä on vielä tarkoitus tässä elämässä.
Jumala ei sitä kolaria aiheuttanut. Kummallinen johtopäätös. Ei Jumalaa voi syyttää esim. inhimillisistä virheistä.
Päinvastoin Jumala varjeli, pahemmin olisi voinut käydä.
Kiitos Jumala varjeluksesta. Sinulla on hyvä suunnitelma näille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei sitä kolaria aiheuttanut. Kummallinen johtopäätös. Ei Jumalaa voi syyttää esim. inhimillisistä virheistä.
Päinvastoin Jumala varjeli, pahemmin olisi voinut käydä.
Kiitos Jumala varjeluksesta. Sinulla on hyvä suunnitelma näille ihmisille.
Satuolennon perseennuolenta on kyllä hassua puuhaa.
Tällaiset traagiset kokemukset tuovat aivan uutta näkökulmaa elämään. Elämä on niin haurasta ja hetkessä kaikki voi olla toisin. Liian moni elää "sit ku" -elämää, ihan kuin meille olisi luvattu päiviä.
Nauttikaa toistenne seurasta ja ihanaa kesää teille.
Ikävä kuulla. Nyt joudut jättämään sen sian