Miten opettaa mies sormettamaan?
Olen yrittänyt selittää miehelle, että aloita hitaasti, etsi klitoris, hiero sen ympäriltä, käy välillä kolossa yms. Joko sormetus ei tunnu missään tai sitten se on liian kovaa. Jotenkin koko touhu tuntuu epämiellyttävältä. En myöskään pidä suuseksistä. Mikä avuksi?
Kommentit (25)
Eikä noikaan ohjeet ole huonoja, niistä saa ainakin vinkkejä mitä mies voi kokeilla ja hyväillä hakiessaan mistä naisensa nauttii.
https://www.terve.fi/artikkelit/24-vinkkia-ihanaan-seksiin-kosketa-kult…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide miehenä on seuraavanlainen:
1. Ensin nainen opettelee itse, mistä ja miten tykkää.
2. Seuraavaksi nainen opettelee kertomaan sen miehelle.
3. Kolmanneksi nainen vasta alkaa vaatimaan mieheltä orgasmeja.
Tämä helpottaa molempien elämää. Ei hypätä heti suoraan kohtaan kolme.
Kerropa sinä alapeukuttaja, mikä tässä on oikein vialla?
Se, että vain kokematon nörtti tai ilman ohjekirjaa pärjäämätön insinööri voi esittää noin tyhmää ja mahdotonta. Mutta ehkä se on tätä nykypäivää, kaikki pitäsi osata heti ja pitäisi olla ohjeet, kun muuten ollaan ihan kuutamolla. Näkyy kyllä vähän kaikessa nykypäivänä.
Mikä sulle on tossa mahdotonta. Annas kun arvaan. Se kakkoskohta eli puhuminen.
Mitä te tyrkytätte että kosketa itse itseäsi!Eihän se ole sama ollenkaa koskeeko oma rakas vai omat sormet tai jok dildo.
Ihan eri kiima kun mies koskee,sehän on selvä. ja joo yleistän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielipide miehenä on seuraavanlainen:
1. Ensin nainen opettelee itse, mistä ja miten tykkää.
2. Seuraavaksi nainen opettelee kertomaan sen miehelle.
3. Kolmanneksi nainen vasta alkaa vaatimaan mieheltä orgasmeja.
Tämä helpottaa molempien elämää. Ei hypätä heti suoraan kohtaan kolme.
Kerropa sinä alapeukuttaja, mikä tässä on oikein vialla?
Se, että vain kokematon nörtti tai ilman ohjekirjaa pärjäämätön insinööri voi esittää noin tyhmää ja mahdotonta. Mutta ehkä se on tätä nykypäivää, kaikki pitäsi osata heti ja pitäisi olla ohjeet, kun muuten ollaan ihan kuutamolla. Näkyy kyllä vähän kaikessa nykypäivänä.
Mikä sulle on tossa mahdotonta. Annas kun arvaan. Se kakkoskohta eli puhuminen.
Mulle ei ollut koskaan naisen lukeminen tai tyydyttäminen vaikeaa. Ihan itse opetellut ja vienyt vaimoni taivaisiin. Sitä paitsi hän sanoi jo alussa, ettei ole saanut omakiivasta mitään irti. Ei ole sama kuin toisen kosketus. Mutten kyllä tarvinnut ohjeitakaan, ei niitä ole luettu silloinkaan kun opeteltu ajamaan fillarilla. Kyllä luoto tikanpojan opettaa, tai ainakin pitäisi.
Iso osa naisen viemistä orgasmeihin on miehen määrätietoisuus ja halu. Kyselyt vain pilaa koko jutun. Leluista voi kysellä haluaako että käytetään vaiko ei. Eikä sittenkään ole aina selvää kaipaisiko kumminkin. Siksi olen pitänyt välillä varalla dildoa, jos orgasmi ei ole ollut tuloillaan. Silloinkin dildo taitaa toimia parhaiten kun lisäbuusti sormetukselle tulee yllärinä sopivalla hetkellä. Oma vaimo ei ainakaan ole moittinut orgasmien jälkeen, että olen tehnyt jotain vastoin lupia. Hän on itsekin sanonut, että mun tehtäväni on hänen tyydyttämisensä, joten olen käyttänyt kaikkea "sallittua" mitä keksinyt hoitaakseni velvollisuuteni.
Netti ja kirjallisuus on täynnä ohjeita, pitää viitsiä lukemaan, opettelemaan ja soveltamaan käytäntöön. Niin kaikki muutkin on tehneet, opetelleet. Pitää nähdä vähän vaivaa, eikä kuvitella että kaikki tarjotaan tarjottimelta. Jos olisin nainen, niin skippaisin heti miehen, joka ei olisi opetellut ajamaan. Joku toinen mies osaa..
https://www.terve.fi/artikkelit/nain-loydat-g-pisteesi