Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa?

15v
11.06.2022 |

Olen 15-vuotias ja en ole ihan varma mistä nämä oireet voivat oikein johtua. Olen aina tiennyt etten ole ihan normaali mutten ole tiennyt miten.
Keskittyminen on välillä tosi vaikeeta, mutta taaa joskus voin hurahtaa moneksi tunniksi itseäni kiinnostavaan aiheeseen. Erityisesti vaikeuksia tuottaa matikka koulussa sekä englannin kieli. Kaverini valittavat aina kuinka puhelias ja sählääjä olen. Opettajat taas valittavat ja syyllistävät minua häiriköksi. En usko tämän johtuvan vain vaikeasta teiniiästä koska jo alaasteella ollut ongelmia.
Myöskin huomaan vanhoissa kokeissa kun olen katsonut on ollut paljon huolimattomuusvirheitä.
Unohtelen usein asioita, kuten penaalit,avaimet, mihin olen jättänyt jotain, juomapullot yms.
Myöskin ollut koko yläasteella ongelmia oikeinkirjoituksen ja kirjoitusvirheiden kanssa.
Sekä olen ERITTÄIN hidas lukija ja siitä olen saanut kuulla monesti ja naurettu vielä päälle ):
Samoin en tykkää jutella isoissa ryhmissä koska tuntui välillä että en pysy oikein kärryillä mistä puhutaan.
Samoin käy esimerkiksi oppi tunneilla että en pysy kärryillä mistä opettajat selittävät juuri yms yms
Ärsyttäö kun ei tiedä mikä vaivaa vai vaivaako sitten mikään.Onko se ihan normaalia vai?
Kaverini kylläkin sanoi minulle suaraa että epäilee adhd? en halua mitään diagnoosia kun en siitä avrmaankaan tule hyötymään millään tasolla, päin vastoin eikö esimerkiksi ajokorttia ole hankalampi saada?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmäys sinua ainakin vaivaa, olet postannut tämän saman tekstin monta kertaa.

Vierailija
2/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spämmäys sinua ainakin vaivaa, olet postannut tämän saman tekstin monta kertaa.

No johtuisiko siitä, että ihmiset vastaisivat näihin?

Yleensä vain pari vastaa ja se on aika vähän mielipiteitä? Vai mitä olet itse mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupiveikko

Vierailija
5/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varsin normaali teini. Minäkin olen edelleen nyt aikuisena erittäin hidas lukija ja huono keskittyjä, mutta silti sain koulun käytyä loppuun ja välillä töissä oltuani pääsin korkeakouluunkin. Lakkaa stressaamasta ja nauti nuoruudesta!

Vierailija
6/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa add:lta. Eli liittyy adhd. Add on hieman eri. Googlaa add.

Vierailija
7/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään fyysisiä oireita tai jotain, mitä muilla ei yleensä ole?

Vierailija
8/8 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään fyysisiä oireita tai jotain, mitä muilla ei yleensä ole?

No tulee välillä iha kauheen levoton runne tai semmonen olo et pitäö tehä jotain. No joku perus jalan tärisyttämiset sun mujt naputtelut mut eiks kaikki tee niitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme