Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette poistaneet karvoja juurineen todella kauan, oletteko huomanneet, että karvankasvu olisi heikompaa nyt?

Vierailija
11.06.2022 |

Kertokaa esimerkkejä ja kuinka kauan olette poistaneet karvoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 10 vuotta vetänyt kylmävahaliuskalla säärikarvoja ja viimeiseen kahteen vuoteen ei ole karvat enää kasvaneet joissain kohdin. On melko laajojakin kaljuja alueita. Mulla on karvat aika hentoja.

Raskauden myötä ei ole kainalokarvat enää kasvaneet yhtä riehakkaasti kuin ennen, sheivauksesta menee kaksikin viikkoa ennen kuin karvaa näkyy. Niihin on siis hormonit vaikuttanut, kun kainalot olen aina vain sheivannut.

Vierailija
22/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun lisääntyy vaan karvat, sekä naamassa että muualla. 30 vuotta olen nyppinyt ja epiloinut. Tosin äitinikin oli karvainen, varmaan häneltä perittyä. Hormonitasot ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmävahalla vuosia sitten kolmesti jaloista,tummat karvat oli, nyt ei ole kun muutama haituva ja ne ovat vaaleita. Eikä käynyt edes kipeää ne liuskat.

Vierailija
24/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt brassissa noin kolmekymmentä vuotta. Ja kyllä harmittaa. Älkää tehkö, nuoret naiset samaa virhettä.

Niin mitä virhettä?

Vierailija
25/25 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotta olen epiloinut säärikarvat. Karvojen kasvu vähentynyt. Aikaa se vaatii ja haudassa varmaan loppuu.