Miksi minua itkettää koko ajan?
Itkettää vieläpä melko typerät ja mitättömät jutut, jotenkin sellainen oudon rakkaudentäyteinen olo.
En itke surusta vaan liikutuksesta.
En voi olla raskaana eikä ole menkkojakaan tulossa hetkeen enkä ole ottanut mitään päihteitä :D
Tänään ja eilen minua on itkettänyt niinkin nolo syy kuin se, että siskoni on niin sympaattinen mielestäni.
Eilen piti pidättää itkua kun siskolla tippui donitsista täytteet päältä ja tänään hän törmäsi kahvipöytään ja läikytti kahvit vahingossa, minä kiroilin ja sitten kadutti välittömästi ja taas sai niellä itkua koska en missään nimessä raaskisi huutaa maailman suloisimmalle olennolle.
Hävettää hirveästi, ollaan molemmat aikuisia ihmisiä.
Kaduttaa ja itkettää myös se että annoin siskolle kaikki salmiakkini ja lakuni koska en haluaisi että kukaan syö noin epäterveellisiä karkkeja, vaikka hän varmasti urheilullisena ja koulutettuna ihmisenä osaa ihan itse säännöstellä karkkien syömistä.
Äsken purskahdin itkuun kun huomasin että hänellä jäi tänne juomapullo jonka hän halusi ottaa mukaan.
Mikä ihme minua vaivaa?
Ei ole ennen tällaista ongelmaa ollut vaikka sisko erittäin tärkeä onkin.
Hävettää ja ihmetyttää mikä ongelma minulla oikein on..
Kommentit (9)
Eihän tuossa mitään pahaa ole :) söpöä.
Sinä olet vain erikoisherkkä. Ja siinä ei ole mitään pahaa.
Positiivista on ainakin se, ettet ilmeisesti itke surun vuoksi.
Liikutus on hyvä asia ja herkkyys suuri vahvuus.
Normaalia naisen mielen ailahtelua jolle miehet pyörittelee silmiään.
Voi tosiaan olla pms tai joku muu hormonimyrsky, ehdin jo pelätä raskautta ja tein testin, onneksi oli negatiivinen.
Minulla ei mieliala heilahtele muuten, saan vain tällaisia rakkauden puuskia usein.
Jospa tämä tästä helpottaisi, jääpaloja silmille niin kehtaa uloskin mennä.
Ap
Ihan outoa, kun et ole normaalisti tuollainen ( kerroit).
Väsymystä?