Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette poistaneet karvoja juurineen todella kauan, oletteko huomanneet, että karvankasvu olisi heikompaa nyt?

Vierailija
11.06.2022 |

Kertokaa esimerkkejä ja kuinka kauan olette poistaneet karvoja.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H*lvetin hyvä kysymys! Tätä oon itekkin pohtimaan. Ja kommentoin ihan siksi, ettei aloitus katoa ihan heti

Vierailija
2/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kyllä kaksikymppisenä voimakkaampi karvankasvu kuin nyt nelikymppisenä, mutta en tiedä johtuuko se iästä vai siitä, että olen poistanut niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mitenkään. Olen epiloinut vuosia koko puskan alakerrassa, ja nyt kun lopetin, sama puska sieltä löytyy taas.

Vierailija
4/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta nyppimisellä. Hormonitoiminta lopultaa kuihduttaa karvan kasvun jos kuihduttaa. Multa on säärissä karvat paikoitellen lakanneet kokonaan kasvamasta mutta se johtuu ikääntymisestä.

Vierailija
5/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt brassissa noin kolmekymmentä vuotta. Ja kyllä harmittaa. Älkää tehkö, nuoret naiset samaa virhettä.

Vierailija
6/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, mutta karvat ovat muuttuneet vuosi vuodelta hennommiksi.

Mulla siis leuassa kasvaa karvoja eli olen tällainen parrakas nainen. Joudun nyppimään parran pois kerran kahdessa viikossa

Vierailija
7/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena nypin aina sääret sileiksi, nyt viiskymppisenä ei enää ihokarvoja jaloissa lainkaan. En kovin karvainen ole koskaan kyllä ollutkaan.

Vierailija
8/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään vaikutusta nyppimisellä. Hormonitoiminta lopultaa kuihduttaa karvan kasvun jos kuihduttaa. Multa on säärissä karvat paikoitellen lakanneet kokonaan kasvamasta mutta se johtuu ikääntymisestä.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
9/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

50v

Vierailija
10/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroin alakerran säännöllisesti melkein 10 vuoden ajan. Nykyään on todella pahoja tulehtuneita karvatuppeja ja karvat kasvaa ihon alle kippuraan kun eivät jaksa puskea ihon päälle. Todella kivuliasta ja inhottavan näköistä.. kokoajan saa olla rasvaamassa ja kuorimassa ja silti kasvavat ihon alle.

T. 25

Vierailija
11/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut, mutta karvat ovat muuttuneet vuosi vuodelta hennommiksi.

Mulla siis leuassa kasvaa karvoja eli olen tällainen parrakas nainen. Joudun nyppimään parran pois kerran kahdessa viikossa

Eikö tommoseen voi käyttää laser- tai valohoitoa?

Vierailija
12/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta mitenkään. Olen epiloinut vuosia koko puskan alakerrassa, ja nyt kun lopetin, sama puska sieltä löytyy taas.

Auts, eikö tuo ole hirveän kivuliasta, vai onko ne epilaattorit parantuneet? Uskalsin viimeksi kokeilla sellaista varmaan joskus 20v sitten ja oli ihan hirveää. Vahalla pystyn kun kirpaisee kerran ja isompi alue, mut alakerrassa ei oikein toimi hyvin sekään. En ole koskaan kehdannut mennä sokerointiin jonnekin oikeeseen paikkaan, itse ostin sokerointikamat, mut liian vaikeeta itse, ei onnistunut :D Että höylällä sitten...

Vierailija
13/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi hankkia hiiva? Karvat ovat hygieenisiä, siksi niitä on.

Vierailija
14/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ikä ja sairaudet vaikuttaa. Nyppiminen tai epilointi ei. Aloitin 15-vuotiaana ja nyt vasta 35-vuotiaana on vähän harventunut.

Vierailija
15/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi hankkia hiiva? Karvat ovat hygieenisiä, siksi niitä on.

Mitäs sanot siihen, että aina kun olen kasvattanut puskan ja pitänyt sitä hetken niin alkaa semmoinen kutina ja hiivakierre ettei mitään rajaa? Posliinina ei ole mitään ongelmia.

Vierailija
16/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

50v

Minä olen 60v ja sama tilanne. Vahalla olen poistattanut säärikarvoja ja viiksikarvoja.

Vierailija
17/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeroin alakerran säännöllisesti melkein 10 vuoden ajan. Nykyään on todella pahoja tulehtuneita karvatuppeja ja karvat kasvaa ihon alle kippuraan kun eivät jaksa puskea ihon päälle. Todella kivuliasta ja inhottavan näköistä.. kokoajan saa olla rasvaamassa ja kuorimassa ja silti kasvavat ihon alle.

T. 25

Hyi!

Vierailija
18/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin nypittyäni kulmakarvoja säännöllisesti noin 10 vuotta, että ne eivät kasva enää samalla tavalla takaisin. Aloitin nyppimisen 13 vuotiaana ja nyt en ole suunnilleen 8 vuoteen nyppinyt kuin muutamia hajakarvoja silloin tällöin ja silti kulmakarvat on melko ohuet ja niissä on yhä aukkoja.

Vierailija
19/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia epilointi karvat sääristä, käsistä ja kainaloista ja kyllä karvankasvu on heikentynyt.

Vierailija
20/25 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt brassissa noin kolmekymmentä vuotta. Ja kyllä harmittaa. Älkää tehkö, nuoret naiset samaa virhettä.

Niin? Mitä tapahtui?