Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty eroamaan vaimostani vaikka rakastan toista naista

Vierailija
11.06.2022 |

Tavallaan joudun nyt vain odottamaan vaimoni kuolemaa ja tämä ahdistaa suuresti.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun rakastama mies ei pysty eroamaan vaimostaan. Ja mulla on sydän sen takia murskana.

Vierailija
2/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et pysty eroamaan vaimostaisi? Tämä mun rakastama mies ei kertonut syytä, mietinpä vaan mitä syitä sitä miehillä voisi olla, että eivät pysty jättämään vaimoaan vaikka haluaisivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain niin. Ihan oikein sinulle.

Vierailija
4/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et pysty eroamaan? Oletko vain pelkuri vai rahan takiako olet vaimosi kanssa?

Mitäs jos menettäisitte kaiken omaisuutenne tai vaimosi sairastuisi tai vammautuisi niin muuttaisiko tämä tilannetta mihinkään suuntaan?

En haluaisi olla vaimo kenen kuolemaa vain odotellaan. Kuulostaa melko kammottavalta ja pystyynkuolleelta liitolta.

Suosittelen keräämään kaiken rohkeutesi ja eroamaan.  Tuttu ja turvallinen ei ole sama kuin hyvä ja onnellinen elämä.

Vierailija
5/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä et pysty eroamaan vaimostaisi? Tämä mun rakastama mies ei kertonut syytä, mietinpä vaan mitä syitä sitä miehillä voisi olla, että eivät pysty jättämään vaimoaan vaikka haluaisivat.

Syy on se, että sulta saa helposti kun lupailee eroa, jota ei tule tapahtumaan. Idiootti.

Vierailija
6/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisestikin mua kiinnostaa tietää miksi mies tai miksei nainenkin jätä puolisoaan, jos rakastaa jota kuta toista? Lapset on varmasti yksi syytä, raha ehkäpä toinen,  mutta mitä muita syitä sitä voisi olla? Yritän siis ymmärtää miksi mies vannoo minulle rakkautta, eikä kuitenkaan jätä vaimoaan. Ja on siis lähtökohtaisestikin jo valitettavaa, että tämän kaltaiseen tilanteeseen on päädytty.  Se ns. työtapaturma.

Vierailija
7/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi erota? Selitä nyt kun aloitit.

Vierailija
8/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei sitä voi käsittää. Miehet ei elä vaistojen varassa, kuten naiset.

Vierestä

Mies54v

Joo, en siis käsitä. Voitko avata tätä tarkemmin. Yritän siis todella ymmärtää, että miksi tässä kävin niinkuin kävi.

Vierailija
9/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ehkä, että olet taivaan lahja vaimollesi? Luultavampaa on, että vaimosikin toivoo eroa tai odottaa kuolemaasi, jotta pääsisi elämään ansaitsemaansa parempaa elämää. Ei säälistä pysty jättämään sinua.

Vierailija
10/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissit.

Ei halua joutua selittelemään kaikille, että missäs Mirkku on ja kuka kumma on Suski.

Vierailija
11/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpot reiät kiukuttelee kun miehet on kusettanut 😂

Jaahas, ja miehet kusettaa vaan niitä joilta saa helposti? No, ehkä säkin vielä näet elämää enemmän ja huomaat, että tilanne ei ole niin suoraviivainen.

Vierailija
12/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei sitä voi käsittää. Miehet ei elä vaistojen varassa, kuten naiset.

Vierestä

Mies54v

Joo, en siis käsitä. Voitko avata tätä tarkemmin. Yritän siis todella ymmärtää, että miksi tässä kävin niinkuin kävi.

Syitä voi olla useitakin ja yksi syy vois olla, että olet perheen rikkoja. Epäluotettava henkilö. Voi olla myöskin ,että miehellä on naisen kanssa paljon yhteistä ja yhteisiä muistoja ja tulevat edelleenkin keskenään toimeen.

Mies54v

Vierailija
13/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo ja kaiken lisäksi naisen kirjoittama.

Älkää menkö noin halpaan.

Vierailija
14/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpot reiät kiukuttelee kun miehet on kusettanut 😂

Jaahas, ja miehet kusettaa vaan niitä joilta saa helposti? No, ehkä säkin vielä näet elämää enemmän ja huomaat, että tilanne ei ole niin suoraviivainen.

Onhan se suoraviivainen. Pildeä irtoaa kun lupailee eroa. Kakkonenkin kuvittelisi ymmärtävän jotain, kun mitään ei tapahdu. Hyvä tilanne miehelle.

Vierailija
15/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulissit.

Ei halua joutua selittelemään kaikille, että missäs Mirkku on ja kuka kumma on Suski.

Tämä ei tullut mun mieleen ollenkaan. Melko julmaa. Mutta lienee hyvinkin mahdollista. Lisää vaihtoehtoja.

Vierailija
16/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun mies?

Eroa, tai unohda se toinen nainen. Onko kyse rakkaudesta, vai rakastumisesta?

Mikä painaa eniten vaakakupissa?

Vierailija
17/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
18/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue self help kirjallisuutta, jotta opit ottamaan elämäsi omiin käsiisi ja tekemään vastuullisia ratkaisuja. Tai mene terapiaan ja pyydä apua eron ottamiseen. Kyllä se siitä.

Vierailija
19/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha kyllä jotkut on reppanoita.

Ps. 2/5, mutta kyllähän tuollaisia oikeastikin löytyy. Vievät puolisoltaan oikeuden päättää itse haluaako jatkaa parisuhdetta pettävän ääliön kanssa

Vierailija
20/122 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rakasta toista naista, se on himoitsemista ja syntiä. Opettele rakastamaan vaimoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän