Mikä eläin haluaisit olla seuraavassa elämässä, jos joutuisit syntymään eläimenä?
Minä haluaisin olla jonkun ihanan emännän sylikissa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla kanssa joku kirahvi ja söisin vain kasviksia puusta kun ällöttäisi raaka liha ja jotkut madot.
Sitten leiona tulee ja tappaa sinut. Olen nähnyt puoliksi syödyn kirahvin eikä näyttänyt hyvältä.
Laiskiainen osaa ottaa elämän rennosti. Ei stressiä.
Siis laiskiaiseksi voisin syntyä seuraavaksi.
Hämähäkki. Sillä on oikeasti kiehtova vaikkakin lyhyt elämä. Ja koska pidän esteettisyydestä tekisin täydellisiä ja hienoja seittejä.
Kirjavinkki tähän: David Safier: Huono Karma. Hauska, kevyttä kirjallisuutta. Siinä päähenkilö kuolee tapaturmassa ja syntyy uudelleen muurahaisena. Tekemällä hyviä tekoja syntyy aina uudelleen eri eläimenä.
Vierailija kirjoitti:
Kesy maatiaiskissa tai ilves
Minäkin olisin vastannut kissa, mutta vähän pelottaa, kun Kärnä haluaa ampua kaikki kissat. Myös hupikissat ovat kuulemma turhia.
Karjuna olisi kiva olla.
Sialla on kuulemma pitkä orgasmi.
Harakka. Niillä näyttää olevan oikeasti hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Harakka. Niillä näyttää olevan oikeasti hauskaa.
Ja lisäksi nämä pyrstöveijarit ovat erittäin älykkäitä, todennäköisesti älykkäämpiä kun moni ihminen.
Googletinkin nyt sitten tervapääskyn ja aina oppii uutta. En tiennytkään, että se elää lähes koko elämänsä ilmassa, eikä meinaa maasta ilmaan enää omin voimin päästäkään.