Mikä eläin haluaisit olla seuraavassa elämässä, jos joutuisit syntymään eläimenä?
Minä haluaisin olla jonkun ihanan emännän sylikissa.
Kommentit (34)
Hmm..Suomessa vai missä vain? Kirahvi.
Vierailija kirjoitti:
Korppi
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Hmm..Suomessa vai missä vain? Kirahvi.
Missä vaan. 🙂
Laislianen, nyt koko elämä töitä ja toisten passaamista.
Karhuna olisi kiva olla. Saisi nukkua talviunta, kukaan ei saalistaisi sinua ja syödä saisi niin paljon kuin haluaa.
Joku kala tai muu eläväinen niin syvällä meressä, ettei tulis ikinä ihmisiä vastaan.
Karhu, nukkuisin kylmän ja pimeän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korppi
Miksi?
Syvä mystinen ja ikiaikainen viisaus sekä selvityminen karuissa oloissa yhdistettynä vapauteen, itsenäisyyteen, kauneuteen ja ei-laumasieluisuuteen.
Toinen vaihtoehto tervapääsky, mitkä uskomattomat lentäjänlahjat. Seiniä hipoen täyttä vauhtia.
- eri-
Vierailija kirjoitti:
Karhuna olisi kiva olla. Saisi nukkua talviunta, kukaan ei saalistaisi sinua ja syödä saisi niin paljon kuin haluaa.
Ihminen metsästää karhua jos et tiennyt.
Mä haluaisin olla kanssa joku kirahvi ja söisin vain kasviksia puusta kun ällöttäisi raaka liha ja jotkut madot.
Lehmänä sveitsiläisessä alppikylässä. Saisi hyvää huolenpitoa ja pitkän kesän voisi märehtiä tyytyväisenä korkealla Alpeilla raikkaassa ilmassa hienoissa maisemissa.
Sorsa paikalla jossa minä ja monet muut kivat ihmiset käy heitä syöttämässä.
Joku lintu, joka lentää kuin taivaanlintu.
Luulen, että synnyn tekojeni perusteella joksikin lantakuoriaiseksi tai torakaksi...
Korppi