Saksassa asuvat! Oletteko tilanneet Otto-kuvastosta?
Millainen mitoitus naisten vaatteissa on? Ovatko vaatteet suurempia, pienempiä vai saman kokoisia kuin Suomessa? Tilaanko oman kokoni mukaan vai pienemmän/suuremman? Kysymys on lähinnä poolopuseroista ja takeista.
Kommentit (3)
neckermannista olen tilannut paljonkin. Ymmärtääkseni Ottolla on kuitenkin monia eri merkkejä myynnissä, jolloin koko ei varsinaisesti määräydy postimyyntifirman mukaan. Yleisesti ottaen tuntuisi että saksalaiset vaatteet ovat hieman isompia kuin suomalaiset, mutta Otton kaikki merkit tuskin edes ovat saksalaisia.
Ja kuten edellä jo sanottiin kannattaa tilata paria kokoa koska vaihtaminen on kuitenkin varsin helppoa.
ja kysynkin vielä, milloin ne vaatteet sitten maksetaan, jos osan joutuu palauttamaan. Tuleeko ensimmäisen lähetyksen mukana jokin lasku, joka ei sitten pidäkään paikkaansa? Tuleeko sitten uusi lasku?
Oon tlannut useasti Otto-kuvastosta, ja koko S on mielestäni iso - Suomesta ostetut S-koot ei mahtuneet raskaudessa eikä senkään jälkeen,siksi tilasin kuvastosta ekana M vaatteita ja sain lähettää kaikki takasin. kuvaston S sitten meni hyvin ja alkaa olla jo pikkasen iso, kun oon taas laihtunut jonkun verran....Paitoja tilasin tosiaan, muutama S oli kyllä sitten ihan liian pieni,että sielläkin on eroja koossa aika lailla :(
Kannattaa tilata useampi koko, takasin lähetyshän ei maksa mitään, mutta sitten harmittaa, jos vaatteista mikään ei sovi....