Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te-toimiston hulluimmat työpaikkatarjoukset?

Vierailija
11.06.2022 |

Saitko työtarjouksen, joka oli kaukana osaamisestasi tai taidoistasi? Kerro se täällä!

Itse olen värisokea ja työkkäri on tästä tietoinen, etten "vammani" vuoksi kykene ihan joka työhön. Minulla ei myöskään ole autoa käytettävissä. Silti sain vastikään työtarjouksen hakea 80km päähän marjatilalle, jonne ei kulje tietenkään mikään julkinen edes lähelle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se perus, eli piti hakea työtä (lh) johon mulla ei oo pätevyyksiä laisinkaan. Olen useamman ihmisen henkkoht avustaja mutta tunnit ei oo täysiä, että sinänsä läheltä haettava ala liippasi kuitenkin, mutta en tee avustajan töissäni mitään sellaista mikä oikeuttaisi toimimaan lähärinä ilman lisäkoulutuksia.

Vierailija
2/7 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä minä tunnistan mansikan muista vaikka näkisin pelkkää mustavalkoista. Kunhan yhteen suuntaan menee max 3t, niin se on ihan sovelias työtarjous, ettäs tiedät. Sen voi ihan hyvin pyöräillä.

Huomaa ettet ole värisokea. Sitä paitsi 3h/pvä on työmatkat yhteensä julkisilla, ei yhteen suuntaan kävellen. Ja marjatila ei ole yhtä kuin mansikkatila.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä minä tunnistan mansikan muista vaikka näkisin pelkkää mustavalkoista. Kunhan yhteen suuntaan menee max 3t, niin se on ihan sovelias työtarjous, ettäs tiedät. Sen voi ihan hyvin pyöräillä.

Näkee sen marjan kyllä, mutta ei sen kypsyysastetta. Ei sovi poimia raakoja, eikä myöskään pilaantuneita.

Vierailija
4/7 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa, mutta olen astmaatikko ja minulla on keliakia, mutta suurtalouskokin tutkinnon sain nuorena jokseenkin käyttä läpi, päivääkään en sen alan töitä ole tehnyt. Jossain välin aikuisuutta jäin työttömäksi ja tietysti ensimmäisenä tuli ammattia vastaavat työtarjoukset, vaikka minulla oli lääkärin todistus etten pysty ko. Aloilla työskentelemään.

Vierailija
5/7 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee sen marjan kyllä, mutta ei sen kypsyysastetta. Ei sovi poimia raakoja, eikä myöskään pilaantuneita.

Itse ainakaan en erota mitään marjoja lehtivihreän seasta, oli ne kypsiä tai ei. Ehkä joku toinen erottaa, värisokeuden tasoja on monia. Marjatilallinen ei kuitenkaan arvosta sitä, että poimii sen mitä sattuu vahingossa käsikopelolla löytämään, kokeiltu on eli ei ole siitä kiinni.

-ap

Vierailija
6/7 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on 3h yhteensä vakityössä ja 2h osa-aikaisessa. Aika lähtee kun lähdet kotoa. Pyöräile apinaiteksesi vaan ihan rauhassa.

Vierailija
7/7 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjottiin "koulutusta", joka kuitenkin olisi ollut täysipäiväistä työtä palkatta ja josta normaalina työnä saisi yli 3000e/kk palkan. "Koulutuksen" aikana ei olisi voinut hakea oikeita töitä. Kieltäydyin ja aika pian löysinkin koulutustani vastaavaa, palkallista työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi