Katsotteko Stranger Things- sarjaa? Onko hyvä?
Suositteletko? On tylsää ja yksinäistä ja haluaisin katsoa jotakin hyvää sarjaa, joka saisi ajatukset pois elämästäni.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Ihan loistava sarja. Katsottiin jossain 1viikossa kaikki tuotantokaudet läpi. Eka ja viimeisin 4.kausi pelottavimmat. Vecna ihan hirveä.
Ja pisteet siitä että on maskeerattu näyttelijä eikä tietokoneörkki!
En pääse yli siitä kuvasta jossa istuu maskeeramon tuolissa jääkahvi ja kännykkä kädessä :D
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää sellaisista sarjoista joissa sätkyn oloinen hysteerinen naisihminen (nyt Winona Ryder) itkee voihkii ja vääntelee käsiään ihan jatkuvasti eikä sano koko sarjan aikana mitään normaalilla äänellä ja Päivi Räsäsen näköinen tiukkapipo sankaritar menettää neitsyytensä pyhien jenkkiperinteiden mukaan koulun ilkeälle kovikselle, sarja on oikein kiva. Minun mielestäni erityisesti Winona Ryderin rooli ja roolisuoritus oli käsittämättömän hirveä. Katsoin 6 jaksoa ekaa kautta ja päätin lopettaa kun alkoi uhkaavasti näyttää siltä että kohta Winona Ryderilla on syytä entistä näyttävämpiin tunteenpurkauksiin.
:) Winona Ryder on aina ollut ihan hirveä ja erityisesti tässä sarjassa. Yhhyh. Mutta hänestä huolimatta tykkäsin sarjasta ja odottelen että viitsin aktivoida Netflixin uudestaan ja katsoa neloskaudenkin.
Vierailija kirjoitti:
On niin hirveet näyttelijät että ei pysty. Gaten Matarazzo ja Finn Wolfhard. Ehkä kaksi maailman huonointa näyttelijää.
Minusta nämä muut lapset on ihan ok näyttelijöitä, Matarazzo jopa mun suosikkeja, mutta se anorektinen Dyer on kyllä creepy.
Olen pitänyt teinisarjana miksi en ole antanut mahdollisuutta. Mutta kuuntelin Kate Bushin kappaletta joka räjähti sarjan myötä, olin että 'blah'. No tiedä sitten, mutta teki mieli vetää johtopäätökset että ehkä sarjan fanien kanssa ei taida maku kohdata.
Sarjassa on elementtejä, jotka vetoavat useampaan sukupolveen. 80-luvun lapsena ihastelin sarjan tarkkaa ajankuvaa ja omat teinit tykkäsivät sarjan juonesta ja hahmoista. Kerrotaan vielä, että mieheni ei juurikaan katso sarjoja tai elokuvia ja etenkään hän ei pidä mistään yliluonnollisesta. Mutta hän sattui kulkemaan ohi, kun katsoimme sitä kohtausta, jossa Hopper taistelee demogorgonin kanssa sekä Steve, Robin ja Nancy Vecnan kanssa, ja jopa mieheni sanoi, että melko hyvä kohtaus, mikä käytännössä tarkoittaa, että kohtaus oli masterpiece. Ja olihan se. Kate Bush taustalla ja miten Nancy kanavoi Sarah Connoria ampuessaan haulikolla... täydellistä.
Pidin sarjasta, mutta valitettavasti se on ollut laskeva trendi. Ensimmäinen kausi on ollut paras (tai toinen ehkä samaa tasoa) mutta kolmas ja sitten neljäs molemmat aina edellistä huonommat.
Vierailija kirjoitti:
Eka kausi ihan kiva. Sitten alkaa alamäki.
Eka kausi on aivan huippu!
Toka huippu! Suositella voi kahta ekaa.
Kolmas alkaa mennä jo överiksi
Yritin katsoa lähinnä hypetyksen vuoksi, ei napannut.