Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko Stranger Things- sarjaa? Onko hyvä?

Vierailija
11.06.2022 |

Suositteletko? On tylsää ja yksinäistä ja haluaisin katsoa jotakin hyvää sarjaa, joka saisi ajatukset pois elämästäni.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uppoa aikuiselle. Suunnattu 10-13 vuotiaille.

Vierailija
42/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kattonut. Odottelen Alice in borderlandin seuraavaa tuottista. Japskit ja korealaiset osaa tehdä parempia sarjoja kun jenkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän hyvä. Suosittelen. Neloskauden vikat jaksot kun tuli, kaatu samalla koko netflix.

Vierailija
44/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Striimatuin sarja koko Netflixissä.

Vierailija
45/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin heti ekalla koukkuun tähän sarjaan. Kolmas tuottari oli pitkäveteinen, mutta nelonen ampas taas vauhdilla mukaan 🤘🏻

Vierailija
46/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uppoa aikuiselle. Suunnattu 10-13 vuotiaille.

Ja pyh. Meidän 16v ei uskalla edes kattoa tätä:

Vierailija
47/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvä sarja. Ainoastaan tuo Kate Bush renkutus alkoi loppua myöten ärsyttämään.

Vierailija
48/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MASTER OF PUPPETS!

Vierailija
49/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvillä näyttelijöillä varustettu, Winona ryder on ihana.

Vierailija
50/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelostuottari saa itkemään, mikäli on hahmoihin kiintyvää sorttia.

Vierailija
51/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hirveet näyttelijät että ei pysty. Gaten Matarazzo ja Finn Wolfhard. Ehkä kaksi maailman huonointa näyttelijää.

Vierailija
52/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä!

Pari viikkoa sitten päätin antaa mahdollisuuden tälle sarjalle, ja tää on kyllä ollut aivan uskomatonta settiä itselleni. Ensimmäistä jaksoa kun katsoin, niin mietin että jaksaako tätä nyt pidemmälle katsoa, että vaikuttaa aika oudolta. Jatkoin kummiskin eteenpäin, ja muutamassa päivässä katsoinkin ekan kauden loppuun, mietin et hei täähän on hyvä sarja! Voisin vielä jatkaa.

Pari viikkoa tähän pisteeseen saakka katsoin toissayönä viimeisen jakson loppuun, ja musta tuntuu siltä että olisin käynyt läpi jonkun seikkailun tämän sarjan parissa tämän parin viikon aikana, ja olin ihan mukana tässä kaikessa ja pysyin hyvin juonesta kiinni. Ja tämä 2,5 tuntinen jakso oli kyllä hyvä loppuhuipennus tälle neljännelle kaudelle. Seuraavaa ja mahdollisesti vikaa kautta odotellessa.

Olen jo pitkään ettinyt sarjaa, joka veisi mun sydämen, en oo pitkään aikaan kiinnostunut mistään sarjasta, ja sarjat joita olen aloittanut katsomaan, on jäänyt kesken. Ja siksi päätin antaa mahdollisuuden Stranger Thingsille, ja onneksi annoin. Stranger Things oikeasti vei mun sydämen, ja jäin ihan täysillä koukkuun!

Tykästyin,

ihastuin

ja rakastuin.

Lempihahmoja ehdottomasti Max, dominoi kyllä suoraansanottuna neloskaudessa, ja se yksi Maxin kohtaus oli eeppisimpiä kohtauksia mitä koko sarjassa on nähty. Hopper, helkkarin hauska hahmo, joka pääsee kunnolla vauhtiin, Dustin, tykkäsin paljon :D Eddie oli kyllä huippu tällä uudella kaudella.

Netflixin parhaimpia sarjoja ehdottomasti, ja hypetys on vallan ansaittua mikä tälle sarjan ympärille on luotu, soundtrackit, näyttelijät yms on huippuja joten suosittelen ehdottomasti katsomaan!

Vierailija
53/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v nainen ja en ole pitkiin aikoihin katsonut sarjoja ja yksi kaveri suositteli tätä ja kyllä jäin koukkuun heti. Katsoin varmaan 6 jaksoa päivässä yötä myöten :D nelos kausi oli yllättävän hyvä. Vecna on ihan huippu! Vaikkakin karmiva xD

Vierailija
54/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katson ja tykkään! Olen tykännyt joka kaudesta. Katsoisin varmaan vaikka kuinka paljon lisää, jos pysyis samanlaisena, mutta eiköstä tuo ole loppusuoralla. Ala katsomaan vaan, hyvä sarja!

Vierailija
55/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Kingin novelliin tämä siis perustuu? Ihan uusi juttu minulle. Sen kyllä tiesin, että King fanittaa sarjaa.

Vierailija
56/68 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin aikaisemmin, mutta en tästä vikasta kaudesta. Tylsää, varsinkin sen Venäjäosuuden olisi voinut jättää väliin. Keskenhän tuo jäi eli jatkoa varmaan seuraa yhä.

Ei ole vielä kaikki jaksoja neloskaudesta näytetty.

Ai? No sitten.

On julkaistu kaikki, 9 jaksoa neloskaudessa, tosin jokaisen kesto 1-2 h. Vitoskautta aletaan kuulemma kuvata, jäänee viimeiseksi tekijöiden mukaan.

Jep, kaksi viimeistä jaksoa tuli nyt heinäkuun alussa.

Vierailija
57/68 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää sellaisista sarjoista joissa sätkyn oloinen hysteerinen naisihminen (nyt Winona Ryder) itkee voihkii ja vääntelee käsiään ihan jatkuvasti eikä sano koko sarjan aikana mitään normaalilla äänellä ja Päivi Räsäsen näköinen tiukkapipo sankaritar menettää neitsyytensä pyhien jenkkiperinteiden mukaan koulun ilkeälle kovikselle, sarja on oikein kiva. Minun mielestäni erityisesti Winona Ryderin rooli ja roolisuoritus oli käsittämättömän hirveä. Katsoin 6 jaksoa ekaa kautta ja päätin lopettaa kun alkoi uhkaavasti näyttää siltä että kohta Winona Ryderilla on syytä entistä näyttävämpiin tunteenpurkauksiin.

Vierailija
58/68 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kyl koukkuun. Ikävöin niitä kasarielokuvia goonies ja stand by me, joten tässä jotain samanlaista. Ihanaa että Winona Ryder tehnyt uuden tulemisen.

Vierailija
59/68 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan siitä tykkää.

Vierailija
60/68 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loistava sarja. Katsottiin jossain 1viikossa kaikki tuotantokaudet läpi. Eka ja viimeisin 4.kausi pelottavimmat. Vecna ihan hirveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi