Katsotteko Stranger Things- sarjaa? Onko hyvä?
Suositteletko? On tylsää ja yksinäistä ja haluaisin katsoa jotakin hyvää sarjaa, joka saisi ajatukset pois elämästäni.
Kommentit (68)
En ole kattonut. Odottelen Alice in borderlandin seuraavaa tuottista. Japskit ja korealaiset osaa tehdä parempia sarjoja kun jenkit.
Älyttömän hyvä. Suosittelen. Neloskauden vikat jaksot kun tuli, kaatu samalla koko netflix.
Striimatuin sarja koko Netflixissä.
Jäin heti ekalla koukkuun tähän sarjaan. Kolmas tuottari oli pitkäveteinen, mutta nelonen ampas taas vauhdilla mukaan 🤘🏻
Vierailija kirjoitti:
Ei uppoa aikuiselle. Suunnattu 10-13 vuotiaille.
Ja pyh. Meidän 16v ei uskalla edes kattoa tätä:
Niin hyvä sarja. Ainoastaan tuo Kate Bush renkutus alkoi loppua myöten ärsyttämään.
Hyvillä näyttelijöillä varustettu, Winona ryder on ihana.
Nelostuottari saa itkemään, mikäli on hahmoihin kiintyvää sorttia.
On niin hirveet näyttelijät että ei pysty. Gaten Matarazzo ja Finn Wolfhard. Ehkä kaksi maailman huonointa näyttelijää.
On hyvä!
Pari viikkoa sitten päätin antaa mahdollisuuden tälle sarjalle, ja tää on kyllä ollut aivan uskomatonta settiä itselleni. Ensimmäistä jaksoa kun katsoin, niin mietin että jaksaako tätä nyt pidemmälle katsoa, että vaikuttaa aika oudolta. Jatkoin kummiskin eteenpäin, ja muutamassa päivässä katsoinkin ekan kauden loppuun, mietin et hei täähän on hyvä sarja! Voisin vielä jatkaa.
Pari viikkoa tähän pisteeseen saakka katsoin toissayönä viimeisen jakson loppuun, ja musta tuntuu siltä että olisin käynyt läpi jonkun seikkailun tämän sarjan parissa tämän parin viikon aikana, ja olin ihan mukana tässä kaikessa ja pysyin hyvin juonesta kiinni. Ja tämä 2,5 tuntinen jakso oli kyllä hyvä loppuhuipennus tälle neljännelle kaudelle. Seuraavaa ja mahdollisesti vikaa kautta odotellessa.
Olen jo pitkään ettinyt sarjaa, joka veisi mun sydämen, en oo pitkään aikaan kiinnostunut mistään sarjasta, ja sarjat joita olen aloittanut katsomaan, on jäänyt kesken. Ja siksi päätin antaa mahdollisuuden Stranger Thingsille, ja onneksi annoin. Stranger Things oikeasti vei mun sydämen, ja jäin ihan täysillä koukkuun!
Tykästyin,
ihastuin
ja rakastuin.
Lempihahmoja ehdottomasti Max, dominoi kyllä suoraansanottuna neloskaudessa, ja se yksi Maxin kohtaus oli eeppisimpiä kohtauksia mitä koko sarjassa on nähty. Hopper, helkkarin hauska hahmo, joka pääsee kunnolla vauhtiin, Dustin, tykkäsin paljon :D Eddie oli kyllä huippu tällä uudella kaudella.
Netflixin parhaimpia sarjoja ehdottomasti, ja hypetys on vallan ansaittua mikä tälle sarjan ympärille on luotu, soundtrackit, näyttelijät yms on huippuja joten suosittelen ehdottomasti katsomaan!
Olen 30v nainen ja en ole pitkiin aikoihin katsonut sarjoja ja yksi kaveri suositteli tätä ja kyllä jäin koukkuun heti. Katsoin varmaan 6 jaksoa päivässä yötä myöten :D nelos kausi oli yllättävän hyvä. Vecna on ihan huippu! Vaikkakin karmiva xD
Kyllä katson ja tykkään! Olen tykännyt joka kaudesta. Katsoisin varmaan vaikka kuinka paljon lisää, jos pysyis samanlaisena, mutta eiköstä tuo ole loppusuoralla. Ala katsomaan vaan, hyvä sarja!
Mihin Kingin novelliin tämä siis perustuu? Ihan uusi juttu minulle. Sen kyllä tiesin, että King fanittaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin aikaisemmin, mutta en tästä vikasta kaudesta. Tylsää, varsinkin sen Venäjäosuuden olisi voinut jättää väliin. Keskenhän tuo jäi eli jatkoa varmaan seuraa yhä.
Ei ole vielä kaikki jaksoja neloskaudesta näytetty.
Ai? No sitten.
On julkaistu kaikki, 9 jaksoa neloskaudessa, tosin jokaisen kesto 1-2 h. Vitoskautta aletaan kuulemma kuvata, jäänee viimeiseksi tekijöiden mukaan.
Jep, kaksi viimeistä jaksoa tuli nyt heinäkuun alussa.
Jos pitää sellaisista sarjoista joissa sätkyn oloinen hysteerinen naisihminen (nyt Winona Ryder) itkee voihkii ja vääntelee käsiään ihan jatkuvasti eikä sano koko sarjan aikana mitään normaalilla äänellä ja Päivi Räsäsen näköinen tiukkapipo sankaritar menettää neitsyytensä pyhien jenkkiperinteiden mukaan koulun ilkeälle kovikselle, sarja on oikein kiva. Minun mielestäni erityisesti Winona Ryderin rooli ja roolisuoritus oli käsittämättömän hirveä. Katsoin 6 jaksoa ekaa kautta ja päätin lopettaa kun alkoi uhkaavasti näyttää siltä että kohta Winona Ryderilla on syytä entistä näyttävämpiin tunteenpurkauksiin.
Jäin kyl koukkuun. Ikävöin niitä kasarielokuvia goonies ja stand by me, joten tässä jotain samanlaista. Ihanaa että Winona Ryder tehnyt uuden tulemisen.
Ihan loistava sarja. Katsottiin jossain 1viikossa kaikki tuotantokaudet läpi. Eka ja viimeisin 4.kausi pelottavimmat. Vecna ihan hirveä.
Ei uppoa aikuiselle. Suunnattu 10-13 vuotiaille.