Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotteko Stranger Things- sarjaa? Onko hyvä?

Vierailija
11.06.2022 |

Suositteletko? On tylsää ja yksinäistä ja haluaisin katsoa jotakin hyvää sarjaa, joka saisi ajatukset pois elämästäni.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen katsomaan ennakkoluulottomasti.

Itse jäin vuosi takaperin koukkuun kun aloin katsomaan sarjaa maratonilla tietämättä edes mistä se kertoo. Nimi tietenkin antoi odottaa, että jostakin oudosta.

Niin, ja olen keski-ikäinen mies, jos sillä on merkitystä.

Olen ollut myös lapsesta saakka King yms. Tyylisen kirjallisuuden ystävä.

Vierailija
22/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kausi on ihan loistava! Toka on hyvä, kolmas kauheeta skeidaa ja neljäs uuvuttava sillisalaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä suosittelen. Olkoonkin, että tää uusin kausi on mielestäni vähän tylsempi kuin aiemmat.

Tää uusin kausihan on yhtä hyvä kuin eka.

Vierailija
24/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen katsomaan ennakkoluulottomasti.

Itse jäin vuosi takaperin koukkuun kun aloin katsomaan sarjaa maratonilla tietämättä edes mistä se kertoo. Nimi tietenkin antoi odottaa, että jostakin oudosta.

Niin, ja olen keski-ikäinen mies, jos sillä on merkitystä.

Olen ollut myös lapsesta saakka King yms. Tyylisen kirjallisuuden ystävä.

Itsekin olen Kingin fani ja vaimoni houkutteli katsomaan tätä. Eka kausi oli tosi hyvä, toinen ei ehkä ihan niin hyvä, kolmas meni jo vähän puuduttavaksi, mutta tämä neljäs uusin oli todella kova taas.

Vierailija
25/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tämä on lastenohjelma. Ihan ok, mutta en tajua aikuisia jotka intoutuvat tästä.

Vierailija
26/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava.

Vierailija
27/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas uusin kausi on ollut paras, koska on kaikista kausista pelottavin (ja tämä on mistä tykkään). Toki ekakin oli hyvä.

Vierailija
28/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin aikaisemmin, mutta en tästä vikasta kaudesta. Tylsää, varsinkin sen Venäjäosuuden olisi voinut jättää väliin. Keskenhän tuo jäi eli jatkoa varmaan seuraa yhä.

Vierailija
29/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan katsottava mutta ei nyt mikään tajunnan räjäyttävä.

Vierailija
30/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin nuorena Stephen King tyyppisestä (aikuisena en niinkään), tässä eka kausi oli hyvä mutta sitten muuttui huonommaksi.

Vierailija
31/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin aikaisemmin, mutta en tästä vikasta kaudesta. Tylsää, varsinkin sen Venäjäosuuden olisi voinut jättää väliin. Keskenhän tuo jäi eli jatkoa varmaan seuraa yhä.

Ei ole vielä kaikki jaksoja neloskaudesta näytetty.

Vierailija
32/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kahlasi kaikki kaudet läpi tyyliin viikossa tai parissa. Tykkäsi. Itse näin ainoastaan pätkiä sieltä täältä niin mielipiteeni ei ole validi.

Vierailija
33/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suositttele. Olen kahlannut sarjan läpi. Eka kausi ok, 2 ja 3 turhia ja nelonen nyt tähän mennessä paras. Vaikka jaksot liian pitkiä ja tarpeetonta täytettä sisältää paljon.

Venäjä osuuteen sen verran, että mun mielestä oli aivan pätevä juonenkulku.. Alusta astihan on ollut selvää, että alamaailma on venäläisittäinkin tärkeä. Vaikkei vielä oikein mitään selvinnyt, mutta raotettiin sitäkin puolta tarinasta.

Vierailija
34/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ekaa jaksoa 1. kaudesta jaksoin kunnes kyllästyin. Onhan se suosittu joten eikös helpointa ole vilkasta pitääkö. Ei oikein ole suosikkisarjoja nyt mitään mitä voisi suosittaa. Viimeksi katsomani nimenkin unohtanut.

Vierailija
35/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/10. Ihan katsottava, ei erityinen.

Vierailija
36/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkisarja jo monen vuoden takaa.

Eka kausi hiukan tylsä, mutta kun sen jaksaa katsoa niin mielestäni paranee, kolmoskausi ehdoton lemppari. Neloskausi meni mielestäni hiukan yli mutta lojaali katsoja olen silti ollut.

Vierailija
37/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? No sitten.

Vierailija
38/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin väsynyt klisee, että amerikkalaisissa sarjoissa Venäjällä on aina talvi ja taustamusiikkina puna-armeijan kuoro. Blääh.

Vierailija
39/68 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai? No sitten.

On julkaistu kaikki, 9 jaksoa neloskaudessa, tosin jokaisen kesto 1-2 h. Vitoskautta aletaan kuulemma kuvata, jäänee viimeiseksi tekijöiden mukaan.

Vierailija
40/68 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnutkaan, että tuo perustuu Kingin johonkin novelliin. Hyvä niin, koska Kingin kirjalliset tuotokset ovat olleet pitkään pelkkää shaissea - sori vaan faneille, mutta kirjailija on jäänyt pyörimään johonkin ihme kaseikkoon eikä pääse eteenpäin. Juu, kauhua riittää ja veri lentää, kiva kiva.

Mutta Stranger Things on ollut ihan katsomisen arvoinen sarja, vähän liikaa ihmissuhteita ja aina pitää tappaa juuri se henkilö, johon alkaa kiintyä. Onneksi pahiksistakin osa kuolee. Parasta on ehkä se, että harva ihminen on läpeensä paha, vaan voi löytää itsestään sankarin.