Menisitkö rinnat paljaana rannalle jos saisit 500 euroa?
Joutuisit hölskymään rinnat paljaana keskellä rantaa noin tunnin ajan ja palkka olisi 500 egee! 😆
Kommentit (77)
Olen mennyt monta kertaa, 80- 90- luvulla. Oli ihan yleistä. N59
En menisi, olettaen, että tarkoitetaan omaa julkista lähirantaa. Ei siinä, ettäkö "alastomuudessa" olisi jotain vikaa, mutta tän paikan tuntien 500 olisi pieni summa ihmisten paheksunnasta. Jonnekin jossa mua ei kukaan tunne menisin kyllä.
Monesti suojaisilla paikoilla, joissa ei liiku ihmisiä, olen arskaa ottanutkin yläosattomissa. Vastarannalta toki saattais nähdä kiikareilla, mut siinähän näkisivät.
Olen ihan ilmaiseksikin tissit paljaina rannalla koska tykkään villitä miehiä.
Menisin, helpot rahat. Luultavasti kaikki lähtisivät sieltä karkuun nähdessäni alastoman yläkroppani. Jos joku haluaisi rintojani katsella niin katselkoon.
Menisin. Pienellä lisähinnalla voisin myös näyttää mulkkua.
Joo, jos sais mennä jonnekin missä ei ole vaaraa törmätä tuttuihin (eikä rantavahteja tms jotka tulee komentamaan pois) 😅
Onhan tuota nuorempana tullut yläosattomissa aurinkoa otettua ihan ilmaiseksikin.
Nykyään en harrasta enää auringonottoa, mutta kyllähän sitä tunnin voisi tuolla palkalla makoilla (varjon alla).
Mikä tämä tilanne olisi ja miksi se joku maksaisi siitä?
No voisin tosta rahasta mennä vaikka muuten häveliäs olenkin. Esim espanjassa paikalliset aina tissit paljaina rannoilla ja osa turisteistakin. Toki suomessakin aina välillä joku paljaana. Ehkä kuitenkin menisin ilman alaosaa. Nytkin jo puolilla naisista koko takapuoli paljaana niin olis enää pieni askel et olis koko alapää paljaana.
Rahat vaan tänne (käyn monesti ilmaiseksi tissit paljaana). Ja hölskyttelen antaumuksella!
Free the nipples!
t. Raimo45
Rinnat voisin näyttää ihan ylpeänä, mutta en raskausarpista mahaa. Tosin näyttäisi varmaan oudommalta jos olisin rannalla pelkät rinnat paljaana mutta maha peitettynä, kuin jos olisi siellä yläosattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tässä on että nykyaikana ollaan olevinaan niin suvaitsevaisia, vaikka totuus on lähinnä että puritanismi nostaa päätään.
En menisi. Olen myös ammatissa, josta saisin varmasti potkut, jos jossain yleisellä paikalla kekkuloisin ilman paitaa ja asia tulisi julki. 500 e on pieni asia viran menettämisestä.
Toki. Hyvä lisä eläkkeen päälle.
m.67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tässä on että nykyaikana ollaan olevinaan niin suvaitsevaisia, vaikka totuus on lähinnä että puritanismi nostaa päätään.
Eiköhän iso syy ole kuvatuksi tulemisen pelko. 80-luvulla saatoit päästä johonkin pervopenan kotialbumiin paperikuvaksi, nyt sinusta otetut kuvat voi ladata pitkin nettiä. Pahimmillaan päädyt vielä meemiksi, joka kiertää netissä vuositolkulla.
Vieraalla paikkakunnalla kyllä. Tonnista kokonaan nakuna. Mutta täällä en, koska olen opettaja ja saisin syytteen kuitenkin.
En tod.