Yhden yön nainen raskaana - mitä tehdä?
Olin työmatkalla hotellissa ja sisään kirjautuessa samaan aikaan tiskillä oli nainen jolle heitin jotain läppää. Myöhemmin illalla hotellin baarissa näin saman naisen ja huomasin hänen silmäilevän minua. Menin hänen pöytään ja kysyin saanko liittyä seuraan. Toki huomasin hänellä olevan sormus nimettömässä.
Kuten arvata saattaa mentiin yhdessä jatkamaan hotellihuoneeseen iltaa...
Tästä on nyt parisen kk kulunut aikaa ja vaihdettiin kaupparatsuina käyntikortit. Eilen tuli sitten WA viesti, että luulee olevansa mulle raskaana... No onhan se mahdollista, kun kiimoissa nussittiin siemenet sisään.
Eli mitähän pitäisi tehdä? Eikö mahdollinen lapsi mene naisen miehen piikkiin kun ovat naimisissa
Kommentit (84)
Jos lapsi on sinun niin annatko naisen vain viedä se mukanaan ja maksattaa sinulla elarit? Joskus lapsesi etsii sinut.
En ole paritellut neljään vuoteen.
T30
Jos tämä on totta, niin vaadi isyyden selvittämistä. Jos olet testatusti isä, maksat elarit. Naisen liitto kestää tai ei. Isyyden toteuttaminen riippuu sitten äidistä, sinusta ja äidin aviomiehestä. Toivottavasti pääsette ratkaisuun, jossa huomioidaan lapsen etu ja oikeus vanhempiin.
Isyystesti on pakollinen, jos nainen niin haluaa.