Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mökillä työleiri

Vierailija
10.06.2022 |

Noniin.
Miehelläni, tai oikeastaan pitkäaikaisella miesystävällä on upea mökki jossa tykätään molemmat olla.
Mutta onko ok, minä, hänen naisystävä teen siellä puuhommia, istutuksia, siivoilen vaikka tässä ei ole ns. penniäkään kiinni.
Rahallisesti ei ole tähän mitään laittanut, mutta minä olen se, joka kitkee vesakot jne. ja. sitten miehen lapset tulee ajamaan vesijetillä ja saunomaan.
Voisin itsekin haluta rentoutua työviikon päälle, mutta hommat miehen mökillä kutsuu.

Ja mies ei vaadi tekemään mitään, mutta en jaksa katsella pitkää nurmikkoa tai puukasaa mikä pitäisi pilkkoa. Saati sisätilaa, ikkunat pitäisi pestä, takka siivota jne.
Ei jaksa..

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on sukumökki jossa suurimman osan hommista tehdään me, minä ja mies siis. Itseäni on alkanut myös mietityttämään ja ärsyttämäänkin tämä kuvio. Miehen suvun nuoripolvi pitää mökkiä lomapaikkanaan ja heillä on ilmeisesti mielestään kaikki oikeudet mutta ei mitään velvollisuuksia, esim siivous heidän jäljiltään hyvin ylimalkaista, ei ikinä tehty mitään huoltotöitä tms. Odotetaan että lomapaikka tulee valmiina eteen kuin manulle illallinen.

Vierailija
22/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä usein on että sen ei ole PAKKO olla työleiri. Puita tehdään tarpeen vaatiessa ja piha saa olla LUONNOLLISENA. Se onkin nykyaikana tarpeen kun aina muokataan epäluonnollisia nurmikoita. Hyönteiset ja elukat ei tykkää.

pitää ajatella hyönteisiä ja elukoita. Luonnollisessa pihassa viihtyy paremmin ystävämme hyttyset, paarmat, kyyt, punkit, hiiret, rotat ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei velvoita sinua tekemään mitään, mutta teet ja uhriudut siitä, että teet? Nyt taitaa vika kyllä löytyä peilistä. Ei kai niitä puita tarvitse pilkkoa sen enenpää, mitä saunan tai takan lämmitykseen menee? Kai nyt mökillä saa nurmikkokin vähän repsottaa tai oikeastaan parempi, että on vaan sammalta.

Vierailija
24/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tee itse mitään, pakolliiset hommat teettää ja hengaa itse siinä mukana mutta ei tee mitään.

Menee poikansa 30 Veeti kanssa mökille, saunovat ja pörräävät vesijetillä mutta eivät tee mitään ns. mökin eteen. Sitten kun minä tulen, niin on kaikkea hommaa, mitä ei tarvi tehdä, mutta vihjaillen, että pitäisi.

Tykkään tehdä kyllä kaikkea, mutta ahdistaa että mua ehkä nyt tässä käytetään hyväksi ja oikeestaan mieluummin olisin miesystävän kanssa kaupungissa .

AP

Itse menet toisen mökille päsmäröimään, että mitä pitää tehdä... Ei sun tarvitse tehdä muuta kuin ne pakolliset.

Vierailija
25/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka pakottaa tekemään nuo hommat ja yleensä menemään koko mökille, jos on noin vaikeaa? 

Vierailija
26/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet hienon ongelman ihan itse itsellesi kehittänyt.

Vierailija
27/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on tarkoitus rentoutua ei työleiriä ,olette psykoja.

Vierailija
28/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella vastanneella ei varmaan ole mökkiä ollenkaan tai ehkä eivät mökillä ole edes käyneet.

Kyse ei ole vain puunpilkkomisesta, vaan on haravointia, ruohonleikkuuta, siivoamista, maalaamista jne.

Olen toimelias ihminen ja en viihdy mökillä jos näen että siellä paikat huutavat tekemistä.

Mökki on upea ja haluaisin että töitä tehdään yhdessä ja että miehen aikuiset lapsetkin osallistuisivat mökin töihin mutta tosiaan käyvät vain saunomassa ja syömässä.

AP

Vierailija
29/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos meillä ei ole mökkiä.

Vierailija
30/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä määrittelet miten toisen mökillä tehdään ja mariset kun omistaja ei näe omassa mökissään tarpeelliseksi pestä ikkunoita ja pihassa tehdä valmiiksi puita. Miksi pitäisi pilkkoa jos voi tehdä tarpeen mukaan? Lopeta se vaatiminen ja rentoudu sinäkin. Toki ne arjen pakolliset pitäs tehdä yhdessä, mutta ns. ei pakolliset antakaa olla.

Vierailija
31/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella vastanneella ei varmaan ole mökkiä ollenkaan tai ehkä eivät mökillä ole edes käyneet.

Kyse ei ole vain puunpilkkomisesta, vaan on haravointia, ruohonleikkuuta, siivoamista, maalaamista jne.

Olen toimelias ihminen ja en viihdy mökillä jos näen että siellä paikat huutavat tekemistä.

Mökki on upea ja haluaisin että töitä tehdään yhdessä ja että miehen aikuiset lapsetkin osallistuisivat mökin töihin mutta tosiaan käyvät vain saunomassa ja syömässä.

AP

No nyt kyllä päästelet höyryjä väärässä paikassa. Oikea kohde on miesystäväsi. Onko mielessäsi käynyt että puhut hänen kanssaa tästä asiasta? Eihän tuo mihinkään muutu jos et saa hänelle sanottua että mikä mättää. Tai ole sitten loppuelämäsi hiljainen puurtaja ja valittaja.

Vierailija
32/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei velvoita sinua tekemään mitään, mutta teet ja uhriudut siitä, että teet? Nyt taitaa vika kyllä löytyä peilistä. Ei kai niitä puita tarvitse pilkkoa sen enenpää, mitä saunan tai takan lämmitykseen menee? Kai nyt mökillä saa nurmikkokin vähän repsottaa tai oikeastaan parempi, että on vaan sammalta.

seuraavalla mökkikerralla heitän peilin roskikseen

Vierailija
33/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No nyt kyllä päästelet höyryjä väärässä paikassa. Oikea kohde on miesystäväsi. Onko mielessäsi käynyt että puhut hänen kanssaa tästä asiasta? Eihän tuo mihinkään muutu jos et saa hänelle sanottua että mikä mättää. Tai ole sitten loppuelämäsi hiljainen puurtaja ja valittaja.

se on kyllä naisten suurin ongelma, että he eivät osaa nalkuttaa riittävästi miehilleen.

Vierailija
34/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Kyl vaan olen mökkeillyt jo lapsena ja nykyään käydään anopin mökillä. Silti kuulostaa sille että sun päässä on tuo pakkolista kaikista tekemisistä. Ei anopin mökillä repsota vaikkei siellä jatkuvasti ollakaan hommissa vaan löhötään myös. Ja siellä lapsuuden mökillä.

Vierailija
35/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen mielipide asiasta kun keskustelit hänen kanssa?

Vierailija
36/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Sinulle on ongelma se, että toiset ihmiset (joista yksi vieläpä omistaa sen mökin) tekevät mökillä vähemmän töitä kuin sinä, kun kukaan ei käske edes sinua tekemään niitä töitä?

Taidat olla samoja ihmisiä, jotka masentuvat, kun pääsevät eläkkeelle.

Vierailija
37/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet hienon ongelman ihan itse itsellesi kehittänyt.

Ap taisi keksiä Veeti 30 ym tarinan ihan vaan päästään. Ei hänellä ole miestä, mökkiä ja Veeti 30 on myös täysin mielikuvitusveeti.

Vierailija
38/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies? Nuorempi tyttöystävä?

Vierailija
39/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ TEE KARHUNPALVELUSTA!

HEI älä tee kaikkia töitä itse!

Vaan laita ne miehesi Aikuiset lapsetkin töihin .

Ei ole reilua sinulle!

Kyllä nyt muuta ääni kellossa.

Ja laiskottelijat töihin , sinullakin on oikeus lomailla ei ole reilua sinua kohtaan!

koeta nyt saada laiskottelijat liikkeelle tekemään jotakin .

Ei ole oikein että yksi tekee kaiken .

Se ei ole oikeaa lomaa

Vierailija
40/57 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis älyttömin aloitus ikinä.

Ratkaisu on helppo: älä tee siellä mitään. Piste.