Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä 2022, ja edelleen painan melkein 100kg! Miksi en koskaan ole hoikka kesällä? Joka kesä lupaan että ensi kesänä :(

Vierailija
10.06.2022 |

Näin on mennyt jo 8 kesää, ikääkin pian jo 40v ja edelleen 100kg.
Mistä voimaa laihduttaa?
N37

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinä

0/5

Sulla nyt on joku päähänpinttymä ylipainon kanssa ja tehtailet jatkuvasti näitä aloituksia tänne.

Vierailija
2/42 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se täällä palstalla selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri laihtumaan pienin askelin. Ei mitään pikalaihduttamista. Jos laihdut keskimäärin 0,5 kg viikossa, se on vuodessa jo huikeat 26 kg! Vähemmänkin on todella hyvin!

Mieti, millaisia pysyviä elämäntapamuutoksia olet valmis tekemään.

Vierailija
4/42 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyri laihtumaan pienin askelin. Ei mitään pikalaihduttamista. Jos laihdut keskimäärin 0,5 kg viikossa, se on vuodessa jo huikeat 26 kg! Vähemmänkin on todella hyvin!

Olen valmis kävelemään 30min 5x viikossa. Hyvästä syömisestä en halua luopua. Ap

Vierailija
5/42 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aloita jo nyt, äläkä huomenna tai ensi kesänä.. jokainen teko on valinta.

Vierailija
6/42 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähensin herkkujen syömistä yli 90%. Olen ollut sillä tiellä jo toista kuukautta.

Tätä ennen olen syönyt säännöllisesti herkkuja jo yli 20 vuotta.

Nykyään olen virkeämpi myös aamulla eikä tule sellaista tukkoista uupumusta tai tympeää oloa.

Miten pystyin tähän?

Herkkujen hinnat nousivat liikaa. Ei ole mitään järkeä. En maksa, joten olen ilman!

Vierailija
7/42 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vähensin herkkujen syömistä yli 90%. Olen ollut sillä tiellä jo toista kuukautta.

Tätä ennen olen syönyt säännöllisesti herkkuja jo yli 20 vuotta.

Nykyään olen virkeämpi myös aamulla eikä tule sellaista tukkoista uupumusta tai tympeää oloa.

Miten pystyin tähän?

Herkkujen hinnat nousivat liikaa. Ei ole mitään järkeä. En maksa, joten olen ilman!

X-tra suklaa, 100g, maksaa sen 0,45e meidän lähikaupassa.

Ap

Vierailija
8/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruon määrä saatava sellaiseksi, että laihtuu. Se on pysyvä ratkaisu eikä paljoa (lyhyen hetken tai kun tarvii ruokaa) nälätä pidemmän päälle, kuten ei jopa dieettikään, mutta dieetti tulee takaisin.

Vuodenajan voi unohtaa muulta osin kuin, että voi yrittää liikkua pari kertaa viikossa enemmänkin kesällä, joka polttaa jonkin kalorin ja ylläpitää suurempaa kulutusta.

Vierailija
9/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että satakilonen kiviàikavarvas...Kaikkea sitä kuuleekin.

Vierailija
10/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on maksimekot muotia, ole vaan oma itsesi!

Vierailija
11/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaat että edes kesällä paino laskee, niin voisit miettiä mikä talvella aiheuttaa nousun takaisin. Painon nousun estäminen on kuitenkin huomattavasti helpompaa kuin laihduttaminen. (jos tupla niin bad gateway)

Vierailija
12/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran tottuu olemaan ilman rasvaisia ruokia monta kuukautta alkaa ällöttämään jos niitä maistaa taas. Vähäkalorisesta ruoasta voi saada hyvää. Jokainen kantaa kilonsa itse joten päätös on aina oma.

Vierailija
13/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ketjussa vastaat itsellesi. Et halua luopua ja selityksiä riittää. Ei ole taikakeinoja päästä kiloista.

Vierailija
14/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis kävelemään 30min 5x viikossa. Hyvästä syömisestä en halua luopua. Ap

Liikunta ei laihduta, jos ruokailua ei muuta. Mitä on hyvä syöminen mielestäsi? Oletko kokeillut karppausta. Siinä on tietyt rajoitukset, joita on noudatettava ja tiukastikin, mutta sitten kuitenkaan nälkäinen ei tarvi olla.

Vierailija
15/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rupesin viime kesästä alkaen lisäämään ruokavaliooni enemmän kasviksia ja hedelmiä. Takki, joka ei viime keväänä mennyt kiinni, sopii nyt oikein hyvin. Tällä tahdilla se on ensi kesänä liian iso.

Vierailija
16/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa se pitää sanoa: jos et voi luopua ruoasta, mitä nyt syöt, VOIT LOPETTAA SEN LAIHDUTUSHAIHATTELUN. Piste.

Vierailija
17/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, ap

Sulla on 2x vaihtoehtoa: joka hyväksyt itsesi sellaisena, kuin olet tai sitten et hyväksy ja laihdutat. Tuommoisessa välitilassa oleminen ei tee hyvää.

Vierailija
18/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato Hengenvaarallisesti lihava ohjelmia, siitäpä näkyy tulevaisuutesi jos et myönnä, että syöt ihan itse itsesi pas,.ka kuntoon.

Vierailija
19/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi korona tai syöpä. Todennäköisyys laihtumiselle on suuri 

Vierailija
20/42 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että ymmärrät, ettei laihdutus ole hetken kuuri, vaan muutat ruokailutapasi niin, että voit niistä pitää kiinni loppuelämäsi.