Minkä ravintola-annoksen haluaisitte nyt?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mureaksi haudutettua ankkaa kermaisen sherrykarpalokastikkeen ja lakkahyydykkeen kera a la charon + pikanttikastikkeella, sipulilla, viinietikalla, persiljalla ja kurkulla maustettua rapeaksi friteerattua perunaa vuohenjuustopedillä a la croc ja seurana tietysti puolikuivaa Chilen San Antoniosta tuotettua puolikuivaa punaviiniä.
Punaviiniä ankan kanssa? Minä olisin ottanut valkoviiniä.
Pihviä. Aina pihviä. Mulla on varmaan joku raudanpuutos tms, koska mulla on usein valtava lihanhimo.
Silloin tällöin ostankin itselleni pari pihviä, vaikka muuten en juurikaan lihaa syö.
Vierailija kirjoitti:
Pitsa, johon täytteeksi tomaattia, punasipulia, oliivia
Tarkoititko pizza?
Jotain lämpimän mausteista nepalilaista iso vadillinen ja kylkeen liukurin kokoinen naan-leipä. Välittömästi pajauttaisin ja alkaisin nauttia, jos nyt olisi tuollaista tarjolla.
Maaseudulla asuminen suojelee mua ylipainolta, koska muuten wolttaisin heti tuollaista. Ja kaikkea muutakin näihin impulsiivisiin mielitekoihini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitsa, johon täytteeksi tomaattia, punasipulia, oliivia
Tarkoititko pizza?
Suomeksi se on pitsa.
Nyt haluaisin korkeintaan voileivän. Liian myöhäinen ajankohta syödä lämmintä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mureaksi haudutettua ankkaa kermaisen sherrykarpalokastikkeen ja lakkahyydykkeen kera a la charon + pikanttikastikkeella, sipulilla, viinietikalla, persiljalla ja kurkulla maustettua rapeaksi friteerattua perunaa vuohenjuustopedillä a la croc ja seurana tietysti puolikuivaa Chilen San Antoniosta tuotettua puolikuivaa punaviiniä.
Missä ravintolassa on tuollainen sekamelska? Ovatko nuo kaikki samalla lautasella? Kuulostaa kammottavalta moskalta.
Jokin tex-mex maistuisi. Cantina Westissä oli aikanaan hyviä settejä, perinteiset tortillahökötykset varmaan tykötarpeineen. Ja mansikkamargarita!
Halloumi-ranskalaiset ja aiolia.
Juomaksi täyteläinen punaviini.
Jälkiruoaksi pala hyvää suklaakakkua (mitä tosi harvassa paikassa saa. Yleensä ovat liian pliisuja)
Pizza; paljon(!) tuoretta tomaattia perushärpäkkeiden lisäksi.
Ja aurajuustoa + valkosipulia (paljon!)
Amen.