Kaveri viidettä kesää erään miehen kesäkissana
Ei ole vielä tajunnut kuviota. Loka-marraskuussa erotaan ja itketään ja joulu-helmikuu itketään kun se yksi on vaan mielessä. Sitten alkaa taas tekstailu ja toukokuussa nähdään. Kesä kuljetaan viikonloppuisin miehen luona. Mutta vaan päissään. Miten ihmeessä tuollaista suhdekuviota jaksaa?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisten kanssa tekemisissä?
Ai että ihmisellä pitää olla aviopuoliso ja lapset, ennenkuin voi olla kenenkään kaveri?
Mikä muu on ongelma, kuin että et ole vielä ymmärtänyt olla keskustelematta kaverin kanssa joulu-helmikuussa ja loka-marraskuussa?
Miksi Matti ja Mervi olivat yhdessä vaikka laittoivat 14 kappaletta avioeroja vireille ja vetivät ne pois 13 kertaa kunnes viimeinen meni läpi? Kuka noista tietää.
Saako mieheltä rahaa, kosmetiikkaa tai päihteitä yhdynnöistä?
Vierailija kirjoitti:
Kysyt täältä?
Eikö tämä ole keskustelupalsta? Luulisi täällä olevan ihmisillä jos jonkinnäköistä kokemusta suhteista.
On näitä on/off pariskuntia aika paljonkin. Pari tapausta omassa lähipiirissä.
Ei tuo 5 vielä mitään, aattelepa sitä laulua missä lauletaan. . .
" 15 kesää mä häntä rakastin,
mut tunteitani kohteli hän kuin pakastin "
Onko sinulta pois, vai onko se sinun miehesi, kenen luona on kesät?
Tuosta kuviosta tekee oudon vain se, että joka kesä on se sama mies.
No semmonen sitten. Jokainen valitsee itse millaisissa ihmissuhteissa on, joten ei kuulu meille.
Tietty voit ja kannattaa laittaa omat rajat jos et jaksa enää samaa levyä, eli kerrot ettet jaksa kuulla enää häneltä mitään vuodatuksia tuohon mieheen liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Saako mieheltä rahaa, kosmetiikkaa tai päihteitä yhdynnöistä?
Ei tuo kuulosta kyllä yhtään sellaiselta kuviolta, päinvastoin.
Joku läheisriippuvainen jännnityksen-/draamanhakuinen roikkuja, seksillä hyötyjät on aivan eri r o t u a ja huomattavasti vähemmän emotionaalisia kuin nuo AP:n kaverin tyyppiset roikkujat.
Jos ei ole lapsia kuvioissa niin mikäs siinä.
Omat vanhemmat eros ja palas yhteen varmaan kymmenen kertaa mun lapsuuden aikana. En voi ymmärtää, mitä WT menoa...
Miksi olet tuollaisten kanssa tekemisissä?