En tehnyt yhtikäs mitään kesälomallani, olin vain neljän seinän sisällä
Olenko siis epäonnistunut, kun ei tullut harrastettua aktiviteetteja?
Kommentit (9)
Mitä vikaa sinä oli? Kirjotit tietysti koko päivän tällä milloin naisena,milloin miehenä ja viihdyt.
Aku Ankassa oli juttua kun se lähti 'lomalle'. Sulki ovet ja ikkunat ja luki kirjasta Millasta siellä on.
Toimii varmaan täälläkin. Olin turussa hei.
Mä aattelin tehdä ihan saman. Neljä viikkoa kotona , toki iso terassi ja ihana oma omakotitalon piha.
Itdekon haaveilen, että saisi vain olla, lukea ja kukkua rauhassa. No ei onnistu lapsiperheessä.
Mä oon ollu viikon kotona. Ostin pihakukkia. Leikkasin nurmikkoa. Pesin saunan. Kahvia ja kahvia. Eikä mikään kiire.
Tämä on hiukan kaksipiippuinen juttu...toisaalta jokapaikassa hehkutetaan ja älämöidään, että pitää tehdä kaikkii juttui. Mutta suurin osa niistä heilumisista on vain yhtä ja samaa skeidaa (been there..). Ajantäytettä, jossa menee fykyä. Eli jos viihtyy himassa, niin siitä vaan!
Jos kuuntelee niiden juttui, jotka on tehneet paljon ja esittää jotakin, niin aika monta tyhjäpäätä siellä on. En viitti sanoo nimii, mut ei ne monetkaan nyt niin kovin valaistuneita ole, kun tulee takas Suomeen...
Älä nyt, vietit varmaan laatuaikaa netissä.